به روز رسانی جدید اپلیکیشن توییتر در تلفن‌‎های همراه هوشمند، ظاهری یکپارچه‌تر را برای iOS، اندروید، توییت دک (Tweetdeck) و توییتر لایت (Twitter Lite) به ارمغان آورده است. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد این به روز رسانی جدید در اپلیکیشن توییتر، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اپلیکیشن توییتر و امکانات جدید آن

توییتر یکی از رسانه‌های اجتماعی اعتیاد آوری است که این روزها، کاربران بسیاری دارد. اپلیکیشن توییتر طی سال‌ها، پیشرفت‌های بسیاری داشته تا کاربر پسندتر شود و تجربه بهتری را برای کاربران خود فراهم کند. به روز رسانی‌های این اپلیکیشن، هر بار بهتر از قبل است و امکانات جالبی را ارائه می‌دهد. نسخه جدید هم از این قاعده مستثنی نیست و استفاده از اپلیکیشن را ساده‌تر کرده است.

به روز رسانی جدید اپلیکیشن توییتر

در طراحی جدید اپلیکیشن توییتر، پروفایل در پنجره مسیریابی جدیدی کنار اپلیکیشن قرار دارد. با زدن بر روی عکس پروفایل در بالای تایم لاین، می‌توانید به این پنجره جدید دسترسی پیدا کنید. در این پنجره‌ی جدید، به پروفایل، تنظیمات و مومنت‌ها (Moment) دست خواهید یافت. موارد دیگر در طراحی جدید این اپلیکیشن، تقریباً مشابه نسخه‌ی پیشین هستند، اما فضای سفید بیشتری در آن مشاهده می‌شود. آیکون‌های درون برنامه نیز اکنون به صورت گردتر و اندکی کم رنگتر طراحی شده‌اند که زیبایی ظاهری بیشتری دارد. دکمه‌ی پاسخ دادن هم در طراح جدید به شکل حباب گفت و گو تغییر پیدا کرده است زیرا بنا به اظهارات توییتر، کاربران دکمه قبلی را که به شکل فلش بود، با دکمه‌ی بازگشت اشتباه گرفته بودند.

در نسخه‌ی iOS، طراحی جدید اپلیکیشن توییتر، مرورگر درون برنامه‌ای خود را به Safari View Controller تغییر داده است که قابلیت‌هایی مانند پر کردن خودکار فیلدها، بلاک کردن محتوا و حالت Reader را دارد. همچنین می‌توانید به صورت پیش فرض، مقاله‌ها را به حالت متن ساده بارگذاری کنید تا هم خوانش راحتتری داشته باشند و هم حجم کمتری از اینترنت شما مصرف شود.

افراد بسیاری منتظرند تا توییتر، ویژگی ویرایش توییت را در اپلیکیشن خود اضافه کند، اما متاسفانه در این به روز رسانی هم امکان ویرایش توییت فراهم نشده است.

  • انتظار شما از به روز رسانی بعدی اپلیکیشن توییتر چیست؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله Casey Newton

منبع: theverge