سامسونگ در ماه می سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که دستیار صوتی بیکسبی را بر روی یخچال های هوشمند Family Hub 2.0 خود از پیش بارگذاری خواهد کرد. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد به کارگیری Bixby در یخچال های هوشمند سامسونگ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستیار صوتی بیکسبی در یخچال های هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ مدت‌ها است که در زمینه‌ی لوازم خانگی، شناخته شده است. امروزه نمی‌توان فردی را یافت که نام سامسونگ را نشنیده باشد. تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ نیز از کاربران بسیاری دارد و این محبوبیت، سبب شد که این شرکت به فکر ساخت دستیار صوتی شخصی خود هم باشد. از این رو، دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) را طراحی کرد که به همراه گوشی‌های گلکسی اس ۸ خود، روانه‌ی بازار کرد. حال این دستیار صوتی قرار است بر روی دستگاه‌های هوشمند ساخت سامسونگ قرار بگیرند و یخچال های هوشمند سامسونگ، نقطه‌ی شروعی برای این رویداد خواهند بود. علاوه بر آن این شرکت از طریق یک به روز رسانی، این ویژگی را برای یخچال های هوشمند خود که از پیش ارسال شده‌اند، فراهم می‌کند. دستیار صوتی بیکسبی بر روی یخچال های هوشمند سامسونگ، برای کاربران امکان جستجوی دستور پخت غذاهای مختلف و اطلاعات آب و هوایی را از طریق دستورات صوتی، فراهم می‌کند. استفاده از دستیار صوتی، نسبت به اتکا به یک صفحه نمایش لمسی ۲۱٫۵ اینچی برای زمانی که در آشپزخانه هستید، منطقی‌تر است.

دستیار صوتی بیکسبی پیشتر با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ منتشر شد اما هنوز تنها در برخی نقاط ایالات متحده قابل استفاده است. صاحبان گوشی گلکسی اس ۸ تاکنون تنها قادر به استفاده از واقعیت افزوده‌ی بیکسبی ویژن (Bixby Vision)، بیکسبی هوم (Bixby Home) و ویژگی یادآور (Reminders) بوده‌اند.

دستورات صوتی کامل، هنوز در دسترس نیستند و نمی‌دانیم چه زمانی امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد. با این حال، سامسونگ پیش بینی می‌کند که دستیار صوتی‌اش در تمام محصولات سامسونگ منجمله تلویزیون‌ها و گجت‌های پوشیدنی، پیاده سازی شود. به کار بردن بیکسبی در این یخچال، ابتدای کار خواهد بود.

  • نظر شما درمورد استفاده از دستیار صوتی بیکسبی بر روی یخچال های هوشمند سامسونگ چیست؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Ashley Carman

منبع: theverge