مایکروسافت همه را با ویژگی ادیتور ویدیوی استوری ریمیکس (اپلیکیشن Story Remix) در ویندوز ۱۰، شگفت‌زده کرد. این ابزار، وسیله‌ای برای ویرایش ویدیو است که به شما امکان ادغام تصاویر و ویدئوها را با افکت‌های سه بعدی چشمگیری می‌دهد. با مجله قرمز همراه باشید تا درمورد ادیتور ویدیوی Story Remix اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رونمایی از اپلیکیشن Story Remix

همه‌ی ما Windows Movie Maker را به خاطر داریم. نرم افزاری جالب با کاربری آسان که برای ویرایش ابتدایی ویدیو و یا ساخت ویدیوهای ساده به کار می‌رفت. با اینکه این نرم افزار بسیار محبوب بود، مایکروسافت سال‌ها پیش آن را متوقف کرد و افراد بسیاری، جای خالی آن را حس می‌کردند. اما امروز، ادیتور ویدیوی استوری ریمیکس یکی از سورپرایزهایی بود که در سخنرانی اصلی کنفرانس مایکروسافت بیلد (Build) رونمایی شد و حال این شرکت به آزمایش کنندگان ویندوز ۱۰ امکان آزمودن این اپلیکیشن جدید را داد، پیش از آنکه در به روز رسانی Fall Creators Update همگانی شود.

درحالی که اپلیکیشن Story Remix به نظر اپلیکیشنی جداگانه معرفی شد، اما مایکروسافت آن را به عنوان تکاملی از اپلیکیشن Photos می‌نامد که نشان از آن دارد که این ویژگی‌ها به عنوان بخشی از اپلیکیشن Photos در ویندوز ۱۰ قرار خواهند گرفت. اگر چنین باشد، مایکروسافت ابزار ویرایش ویدئوی قوی‌ای را در ویندوز ایجاد کرده است که پس از حذف فیلمساز ویندوز (Windows Movie Maker)، کمبود آن حس می‌شد.

برخی افراد امکان آن را دارند که بیلد ۱۶۱۹۳ ویندوز ۱۰ را دانلود کرده و ویژگی Story Remix را امتحان کنند.

عملکردهای Story Remix

با استفاده از اپلیکیشن Story Remix می‌توانید درست همانند Windows Movie Maker، ویدیوهایی با قطعات صوتی، قالب‌ها و افکت‌های مختلف برای تغییر صحنه بسازید. علاوه بر آن، امکان استخراج آن به درون یوتیوب (YouTube) و فیسبوک (Facebook) را داشته و یا می‌توانید از طریق ایمیل یا OneDrive ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید.

  • نظر شما درمورد اپلیکیشن Story Remix ویندوز ۱۰ چیست؟ آیا شما نیز از افرادی بودید که از Windows Movie Maker استفاده‌ی بسیاری داشتید و حال این رونمایی، سبب هیجانتان شده است؟ دیدگاه‌های خود را با بخش فناوری مجله قرمز به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله قرمز از مقاله‌ی Tom Warren

منبع: theverge