کیف‌های زنانه هم مثل هر لباس و اکسسوری دیگری ترندهای خاص خود را دارند مثلا در فصل تابستان مدل‌های تابستانی کیف زنانه و در فصل زمستان مدل‌های زمستانی این کیف‌ها وارد بازار می‌شوند. جالب است بدانید که ترندها در کیف‌های زنانه بیش از هر اکسسوری دیگری اهمیت دارند و خانم‌ها شیک پوش حتی در صورت استفاده از لباس‌های کلاسیک ترجیح می‌دهند کیف‌های مدل جدید برای خود انتخاب کنند. اگر شما هم به دنبال مدل‌های تابستانی کیف زنانه برای امسال هستید باید ترندهای جدید این فصل را بشناسید تا بتوانید انتخابی درست و دقیق داشته باشید. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز جدیدترین مدل‌های تابستانی کیف زنانه را که در حال حاضر محبوب و پرطرفدار هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

واضح است که ترندهای محبوب برای مدل‌های تابستانی کیف زنانه تعداد زیادی از این اکسسوری‌ها را شامل می‌شوند و شاید بتوان ده‌ها ترند مختلف و متنوع برای این کیف‌ها برشمرد. اما ترندها از زمان معرفی شدن تا محبوب و پرطرفدار شدن فراز و نشیب‌های زیادی را طی می‌کنند و رسیدن آن‌ها به استایل خیابانی و کمد لباس سلبریتی‌ها راهی دشوار است که شاید هر مدل و ترندی نتواند آن را با موفقیت طی کند. به همین دلیل ما در این مقاله پنج ترند را که محبوب‌تر و پرطرفدارتر از بقیه مدل‌های تابستانی کیف زنانه هستند به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از این کیف‌ها بتوانید استایل تابستانی خود را به روز کرده و ارتقاء دهید.

کیف‌های منجوقی و مرواریدی از مدل‌های جدید کیف تابستانی

کیف‌های بافته شده از منجوق و مروارید شاید یکی از غیرمنتظره‌ترین و عجیب‌ترین مدل‌های کیف زنانه باشند که از بهار و تابستان امسال وارد بازار شد و در مدت کوتاهی توانست به یکی از محبوب‌ترین کیف‌های تابستانی زنانه تبدیل شود. این کیف‌های رنگارنگ و دوست داشتنی احتمالا شما را هم به یاد روزهای خوش کودکی و کیف‌های کوچک منجوقی و مرواریدی خاصی که در آن زمان باب بودند بیندازد. در هر صورت چه از این مدل خوشتان بیاید و چه آن را یک مدل عجیب و غیرقابل قبول بدانید، کیف‌های مرواریدی و منجوقی از ترندهای مهم و مطرح برای کیف‌های زنانه تابستانی امسال هستند و می‌توانند زیبایی و جذابیت غیرمنتظره‌ای به استایل روزمره شما بدهند. این کیف‌ها رنگبندی متنوعی دارند و حتی در مدل‌های چندرنگ و طرح‌دار هم وارد بازار شده‌اند و ارزش هزینه کردن را دارند. البته فراموش نکنید که این مدل‌های رنگارنگ و عجیب نمی‌توانند عمری طولانی داشته باشند چون با اصول استایل کلاسیک فاصله زیادی دارند و در مدت چند فصل قطعا به فراموشی سپرده خواهند شد.

مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه

مدل‌های تابستانی کیف بافتنی و قلاب بافی یک مدل محبوب و جذاب

وقتی صحبت از کیف‌های مدل جدید تابستانی می‌شود نام کیف‌های بافتنی و قلاب بافی در میان آن‌ها به خوبی می‌درخشد. اگر مدل‌های جدید کیف‌های تابستانی را در مجله قرمز دنبال کرده ‌باشید احتمالا چندین بار با نام این کیف‌ها برخورد داشته‌اید و می‌دانید که محبوبیت کیف‌های بافتنی روز به روز در حال افزایش است. کیف‌های قلاب بافی و بافتنی از تابستان سال گذشته محبوب شدند و جایگاه خاصی در استایل تابستانی زنانه پیدا کردند. یک نکته جالب در مورد این کیف‌ها این است که شما در صورت مهارت در بافتنی و قلاب بافی می‌توانید با استفاده از نخ‌های مناسب این کیف‌ها را در منزل برای خودتان ببافید و به رایگان صاحب یکی از این کیف‌های مدل جدید و جالب شوید بدون آن که نیازی به پرداخت هزینه برای خرید آن داشته باشید. چون همان طور که پیش بینی می‌شود عمر این ترند هم طولانی نخواهد بود و به زودی به فراموشی سپرده خواهد شد.

مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه

کیف‌های دسته دار ساده از جدیدترین مدل‌های تابستانی کیف زنانه

این کیف‌های ساده مثل همه کیف‌های زنانه دستی دیگر، دسته دارند اما دسته آن در بدنه اصلی کیف ادغام شده و فرمی خاص و یکدست به وجود آورده است. این مدل کیف سبک طراحی مینیمال دارد و برای خانم‌هایی که طرفدار مدل‌های ساده کیف هستند بهترین گزینه است چون این کیف‌ها را به راحتی می‌توان همراه با لباس‌های رنگی و طرح‌دار تابستانی به کار برد بدون آن که لازم باشد نگرانی هماهنگی طرح و رنگ استایل خود باشید. دسته این کیف هرگز خراب و جدا نمی‌شود و این قابلیت را دارد که به یک مدل کلاسیک و ماندگار تبدیل شود. در هر صورت این کیف‌های ساده و زیبا رنگ بندی و طرح‌های متنوعی دارند و اگر آن‌ها را پسندیده‌اید بهتر است یک مدل از آن‌ها برای خودتان تهیه کنید و برای گردش‌های روزمره و خرید از آن استفاده کنید.

 مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه

مدل‌های تابستانی کیف در فرم گرد و دایره‌ای

فرم‌های هندسی را شاید بتوان یکی از ترندهای غالب کیف زنانه در فصل‌های گذشته دانست و ما در این مدت شاهد ظهور مدل‌های متنوعی از کیف‌ها در فرم‌های هندسی مثل مربع، مثلث، استوانه و دایره بوده‌ایم. این فرم‌های هندسی ساده هم جزو سبک مینیمال در طراحی به شمار می‌روند و طرفداران زیادی دارند اما در میان فرم‌های متنوع هندسی فرم دایره بیش از هر فرم دیگری محبوبیت پیدا کرده است و شاید بتوان دلیل این محبوبیت را در ویژگی‌های خاص دایره جستجو کرد. دایره کامل‌ترین فرم در طبیعت است و با کمترین حجم بیشترین فضا را برای شما مهیا می‌کند در نتیجه هم از نظر زیبایی و هم از کارایی بهترین گزینه است. کیف‌های گرد و دایره‌های در مدل‌ها و بافت‌های مختلف مثل پارچه‌ای، چرم، بافتنی، حصیری و … وارد بازار شده‌اند و برای همه سلیقه‌ها و همه موقعیت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه

کیف‌های سبدی و حصیری از مدل‌های محبوب برای کیف تابستانی

دو سال پیش وقتی کیف‌های سبدی و حصیری به دنیای مد معرفی شد کمتر کسی انتظار داشت که این مدل‌ها به این حد از محبوبیت برسند. اما در این مدت فروش این کیف‌ها روز به روز بیشتر شد و هر روز شاهد معرفی مدل‌های جدیدتر و زیباتری از این کیف‌ها بوده‌ایم. کیف‌های سبدی و حصیری قدمتی طولانی دارند و از گذشته‌ها برای پیک نیک و خرید و … مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند اما ورود این کیف‌ها به دنیای مد و شیک پوشی اتفاق غیرمنتظره‌ای بود که رخداد آن تنها با خلاقیت و تدبیر طراحان مد امکان پذیر شد. در هر صورت این کیف‌ها هنوز هم محبوب و پرطرفدار هستند و اگر می‌خواهید یک کیف مد روز تابستانی داشته باشید شاید بهترین گزینه برای شما باشند و شما می‌توانید از میان مدل‌های متنوع آن یک مدل زیبا و متناسب را برای خودتان تهیه و استفاده کنید.

مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه مدل‌های تابستانی کیف زنانه

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس و جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: WhoWhatWear (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)