جالب و خواندنی


ترندهای جواهرات

چند ماه از آغاز سال ۱۴۰۲ می‌گذرد این در حالی است که برندهای نامدار طلا و جواهر خودشان را برای فصل گرم سال آماده می‌کنند، به امید آنکه این گرما را بتوانند در دل بازار پر زرق و برق طلا و جواهر هم، احساس کنند. طراحان و عرضه‌کنندگان طلا از افزایش تقاضا برای پایند طلا، پیرسینگ طلا و گردنبندهای خاص خبر می‌دهند که علایق و خصوصیات شخصی صاحبان‌شان را به رخ بیننده می‌کشند. این روزها شاهد انواع زیورآلات و جواهرات در اندازه درشت و جسورانه هستیم. در طول سال‌های گذشته که همه افراد در گیر ویروس کرونا بودند، خیلی از مشتریان به دنبال زیورآلاتی رنگارنگ و شاد و فانتزی بودند تا بتوانند روحیه از دست رفته خود را دوباره بدست آورند. انتظار می‌رود این روند تا پایان سال جاری ادامه داشته و شاهد انواع اکسسوری‌های درشت مانند گوشواره طلا و دستبند طلا در بین ترند‌های محبوب مردم باشیم. در ادامه به ترندهای جواهرات در تابستان ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

زیورآلات ترند تابستان ۱۴۰۲

تابستان زمان مناسبی برای درخشش شما است، مخصوصا اگر عاشق زیورآلات و اکسسوری‌های رنگی و پر زرق و برق باشید. در ترند جواهرات امسال، طراحی ساده و مینیمال رو به افول رفته و جواهرات تابستانی درشت و رنگارنگ جای خود را در بین اقشار مختلف باز کرده‌اند. تضاد بین سیلوئت‌های مینیمال با سنگ‌های قیمتی فوق‌العاده زیبا و درخشان، یکی از استایل‌های بی‌نظیر امسال است. در ترند تابستان امسال شاهد چشم‌نوازترین و جذاب‌ترین جواهرات از انواع گوشواره میخی گرفته تا گردنبند با طرح‌های جدید هستیم. این ترندها با متریال‌های مختلف از طلا و نقره گرفته تا پلاتین و استیل ارائه شده‌اند. در طرح‌های ۱۴۰۲ رنگ بندی و اندازه درشت و بزرگ جواهرات ترند شده، به خوبی نظر بیننده را به خود جلب می‌نماید.

ترندهای جواهرات

گوشواره ترند تابستان ۱۴۰۲

در ترند گوشواره طلا تابستان شاهد جواهرات بسیار بزرگ با شکل‌های عجیب و غیر قرینه بودیم. انواع گوشواره‌های بخیه‌ای ظریف، لوستری، گوشواره اشکی از طرح‌ها و مدل‌هایی هستند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و ترند شده‌اند. یکی دیگر از گوشواره‌های پر طرفدار، گوشواره طرح ایرکاف است که در بین سلبریتی‌ها، مخصوصا جوان‌ترها بسیار مورد پسند قرار گرفته و شاهد انواع مختلف آن هستیم. انواع مدل پیرسینگ طلا نگین دار نیز از محبوب ترین ترندهای تابستان است.

دستبند طلا ترند تابستان

در بین انواع دستبند طلا که برای تابستان ارائه شده‌اند، می‌توانیم به دستبندهای کاف جیوانچی و طرح‌های توری برچ اشاره کنیم که بسیار مورد توجه قرار گرفتند، علاوه بر آن استقبال از دستبندهایی که بر روی ساعد می‌نشینند هم یه شکل باورنکردنی بالا بوده است. دستنبدهای کاف با سایز درشت و همچنین دستبندهای النگویی و رنگارنگ همگی جزو ترندهای تابستان می‌باشند.

حلقه‌های درشت و رنگی

جیمی بوگر، بنیانگذار و طراح Mason & Books، می‌داند، که وقتی صحبت از جواهرات به میان می‌آید. آن‌ها هر چه بزرگ‌تر باشند بهتر هستند. نگین‌های درشت و رنگارنگ وقتی بر روی پایه انگشتر قرار می‌گیرند، بسیار جلوه و نمای زیبایی دارند و تمام چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند. تنوع بی‌نظیر انگشترهای ترند امسال مانند حلقه‌های پینکی و انگشتر طرح گلابی، انگشتر دوئت جی هانا توانستند محبوبیت زیادی کسب کنند.

گردنبند طلا و ترند تابستان

یکی از اکسسوری‌های ثابت هر سالن مد و فشنی بدون شک گردنبندها هستند. این زیورآلات جادویی با طرح‌ها و مدل‌های چند لایه امسال به خوبی خودنمایی کردند، همچنین گردنبند با طرح قلب نیز یکی دیگر از ترندهای امسال بود که در گردن سلبریتی‌های زیادی خودنمایی می‌کرد.

ترندهای جواهرات

برش‌ها و شکل‌های غیر معمول

برش‌های غیر معمول در سنگ‌های قیمتی و فلزات مختلف، می‌توانند اکسسوری‌های لوکس و خارق‌العاده‌ای را ارائه دهند که نه تنها جنبه زینتی دارند بلکه حالت خاص و منحصر به فرد آن‌ها باعث می‌شوند که هرگز تکراری و خسته کننده نباشند. رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت باعث می‌شوند تا احساسات تحریک شوند و حس و حال تازه‌ای ایجاد گردد. ترکیب سنگ‌های مات و شفاف واقعا می‌تواند یک قطعه بی‌نظیر ایجاد کند، تا تمام چشم‌ها را به خود خیره نماید.
کلام آخر

سبک طراحی درشت و بزرگ زیورآلات در ترند امسال باعث شد که طراحان بتوانند بدون نیاز به دست زدن به فرم طبیعی سنگ‌ها، از آن‌ها در دیزاین جواهرات استفاده کنند. آن‌ها با ترکیب همان شکل اصلی‌شان با سایر متریال‌ها مانند طلا و نقره و … به کار برده می‌شوند. به دلیل مدل و رنگ لعابی که تمام اکسسوری‌های ارائه شده در تابستان ۱۴۰۲ دارند، شما به راحتی می‌توانید احساس سرزندگی و شادابی را در تمام آن‌ها مشاهده کنید.