رپورتاژ آگهی


برای تقویت رشد ریش و سبیل و بهبود ریزش، هر شب قبل از خواب ریشه‌ موی محاسن را به چند قطره روغن آغشته کنید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. مقدار روغن باید در حدی باشه که ریشه‌ مو کاملاً چرب شود. در هر شبانه‌روز فقط یک‌بار استفاده کردن از روغن برای به دست آوردن نتیجه کافی است. برای گرفتن نتیجه بهتر، تا سه ساعت پس از ماساژ، محل را شستشو ندهید. البته اگر پوستتان چرب است یا به سرعت دچار جوش و آکنه می‌شوید، بهتر است بعد از یک ساعت محل استعمال را شستشو دهید. برای نرمی و حالت‌دهی ریش و سبیل و بهبود موخوره، چند قطره از روغن را بین کف دست گرم کنید و به آرامی در جهت رشد مو ماساژ دهید. برای خرید روغن ریش و سبیل قانون به سایت ما مراجعه کنید.

۹ نکته طلایی هنگام استفاده از روغن مخصوص ریش و سبیل

نکات طلایی هنگام استفاده از روغن ریش و سبیل  چیست؟

  • مرتب و کوتاه نگه داشتن محاسن، در به دست آوردن نتیجه مطلوب هنگام استفاده از روغن مؤثر است.
  • بهترین زمان استفاده از روغن پس از حمام یا شستشوی صورت با صابون ملایم است. این کار به باز شدن منافذ پوستی صورت کمک می‌کند و باعث می‌شود که روغن کاملاً در اعماق پوست نفوذ کند. توجه کنید که قبل از مصرف، صورت را با حوله‌ای نرم، خشک کنید.
  • استفاده از درمارولر یا غلتک پوستی در صورتی که حساسیت یا منع مصرف ندارید، قبل از مصرف روغن مؤثر است، زیرا به تحریک عوامل رشدی مسئول تولید فولیکول‌های جدید کمک می‌کند.
  • مداومت در مصرف روغن را جدی بگیرید تا به نتیجه مطلوب برسید؛ زیرا محصولات گیاهی نسبت به محصولات شیمیایی، طول درمان بیشتری دارند، اما کم عارضه‌تر هستند و اثربخشی پایدارتری دارند، پس علاوه بر صبر، پشتکار داشته باشید. بهترین مدت زمان مصرف روغن برای بهبود مشکلات، دو ماه پی در پی است.
  • بعد از استعمال روغن روی محل رویش، به مدت ۳ تا ۵ دقیقه موضع را به صورت دایره‌ای و به آرامی ماساژ دهید یا با نوک انگشتان روی پوست ضربه بزنید.
  • هنگام استفاده از روغن، توجه کنید که بلندی محاسن به اندازه‌ای باشد که روغن به پوست محل رویش مو برسد. وجود ته ریش هنگام استفاده از روغن، مانعی ندارد.
  • توجه داشته باشید که روغن باید با پوست محل رویش مو تماس داشته باشد و چرب کردن ساقه مو به تنهایی کافی و مؤثر نیست.
  • اگرچه فرمولاسیون این روغن برای مشکلات ریش و سبیل در نظر گرفته شده است، اما به دلیل استفاده از روغن‌های محرک فولیکول و تقویت‌کننده در ترکیبات آن، می‌توانید از این روغن برای مو و ابرو هم استفاده کنید.
  • بعد از استعمال روغن، برای پخش‌کردن روغن و حالت‌پذیری سریع مو، بهتر است محاسنتان را به آرامی شانه کنید. به طور کلی در نظر داشته باشید که نظافت و شانه کردن محاسن در حفظ سلامتی آن مؤثر است.