جالب و خواندنی


ریزش مو یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند و از آنجایی‌که این موضوع همواره در زیبایی ظاهری تاثیرگذار است، به همین جهت معمولا افراد به دنبال سریع‌ترین و موثرترین راه درمان این مشکل هستند.

همان طور که می‌دانید ریزش مو بهتر است به سرعت درمان شود اما اغلب در کنار همه راهکارهای درمانی، استفاده از یک شامپوی مناسب نیز پیشنهاد می‌شود تا اثرگذاری به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین شامپو ضد ریزش مو آشنا کنیم. پ

درباره سریتا

درباره سریتا

سریتا یکی از برندهای معتبر ایرانی است که با داشتن تنوع بالایی از کالاهای آرایشی و بهداشتی، توانسته است سهم بزرگی از بازار را در حوزه محصولات پوستی و مراقبت از مو به خود اختصاص دهد. نکته مهمی که باید درباره برند سریتا بدانید این است که کیفیت محصولات این شرکت با وجود قیمت مناسبی که دارند مانند محصولات خارجی است.

اکثر محصولات این برند به صورت تخصصی برای مو فرموله شده‌اند و استفاده از آن‌ها برای داشتن موهایی سالم، درخشان و زیبا پیشنهاد می‌شود. همچنین محصولات مراقبت از موی کودکان نیز توسط سریتا تولید و به بازار ارائه شده است. جالب است بدانید تاریخچه برند سریتا به سال ۱۳۸۳ برمی‌گردد که در شرکت پارس آزمای طب شروع به فعالیت کرد. این برند با به کارگیری مواد اولیه گیاهی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، محصولات تخصصی آرایشی و بهداشتی با کیفیتی را روانه بازار کرده است.

شامپو های محبوب برند سریتا

شامپو ضد ریزش سریتا مدل پرومین:

شامپو ضد ریزش پرومین سریتا برای تحریک رشد و تقویت فولیکول‌های مو به روش منحصر به فرد فرموله شده است که با کنترل عوامل ریزش، نقش اساسی در جلوگیری از ریزش مو ایفا می‌کند. علاوه بر این، این شامپو با تقویت فولیکول‌های مو، منجر به رونق دوباره تارهای مو می‌شود.

ویژگی اصلی محصول

پیشگیری از ریزش مو با کنترل آنزیم ۵-آلفا-ردوکتاز

کنترل ریزش موی آندروژنیک یا ارثی

تقویت، افزایش ضخامت و تحریک رشد موها

تامین رطوبت موثر به پوست سر و موها

ترمیم و تقویت ساقه موهای آسیب دیده

تنظیم ترشح چربی موهای سر

مناسب برای استفاده روزانه

تنظیم pH پوست سر

شامپو ضد ریزش جوانه گندم سریتا:

شامپو سریتا با رطوبت رسانی مناسب به ایجاد لطافت و درخشندگی مو کمک می‌کند و مناسب استفاده روزانه است. این محصول حاوی عصاره جوانه گندم و ترکیبی از عصاره‌های گیاهی از جمله رزماری، گزنه، نعنا فلفلی، بابونه و مریم گلی منجر به تقویت فولیکول‌های مو و افزایش استحکام ساقه مو می‌شود. شامپو جوانه گندم سریتا علاوه بر درمان موهای نازک، به افزایش درخشندگی نیز کمک فراوانی می‌کند.

ویژگی اصلی محصول

رطوبت رسانی

لطافت و درخشندگی

افزایش حالت پذیری و درخشندگی مو

مناسب برای شست و شو روزانه

تحریک رشد مجدد مو

مناسب برای انواع مو، بدون سولفات

شامپو ضد ریزش مینوتا موهای خشک سریتا

شامپو ضد ریزش مینوتا

شامپو ضد ریزش مینوتا مخصوص موهای خشک:

شامپو ضد ریزش مینوتا مخصوص موهای خشک با استفاده از جدیدترین ترکیبات ضد ریزش و مکانیزم‌های تخصصی ریزش را کاهش می‌دهد و بستری مناسب برای اثربخشی بیشتر فراهم می‌کند. فرمولاسیون این محصول به دلیل داشتن عصاره هویج از خشکی سر و از بین بردن پوسته‌های خشک سر جلوگیری می‌کند.

ویژگی اصلی محصول

مهار ریزش مو با تنظیم چرخه رشد مو و افزایش گردش خون مویرگی

رطوبت رسانی و پیشگیری از خشکی پوست

تسکین التهاب و افزایش سلامت پوست سر

غنی از ترکیبات پپتیدی و پلی فنول موثر در احیای مو

افزایش حجم و ضخامت موها

موثر در درمان ریزش مو مردانه و زنانه

شامپو ضد ریزش کافئین سریتا:

این شامپو ضد ریزش سریتا با بیشترین میزان کافئین همراه است، همچنین حضور رزماری در این محصول باعث افزایش گردش خون و تقویت ریشه مو می‌شود. رزماری، گزنه، بابونه، مریم گلی، نعناع فلفلی از ترکیبات طبیعی این محصول هستند.

ویژگی اصلی محصول:

تقویت ریشه مو

شامپو تخصصی برای رفع ریزش های ناشی از کف سر چرب

کنترل کننده ریزش مو

افزایش خون رسانی به کف سر

حاوی بیشترین درصد کافئین در میان محصولات موجود در بازار یعنی ۳ درصد

شامپو ضد ریزش مینوتا موهای چرب سریتا:

شامپو ضد ریزش مینوتا، بهترین شامپو برای جلوگیری از ریزش مو چرب با جدیدترین ترکیبات ضد ریزش مو فرموله شده است. این شامپو با هدف احیا فولیکول های مو و کمک به رشد و بازسازی آنها طراحی شده است. ترکیبات موجود در این محصول از یک سو با مکانیزم های تخصصی، ریزش مو را مهار کرده و از سوی دیگر بستری مناسب برای اثر بخشی ترکیبات تخصصی فراهم می‌سازد.

این شامپو به صورت تخصصی برای پوست و موهای چرب سر طراحی شده و ریزش های ناشی از چربی بیش از حد را نیز مهار می‌کند. استفاده از عصاره دانه سیتروس گراندیس در این محصول باعث کنترل چربی کف سر و مهار ریزش‌های ناشی از آن، همچنین از بین بردن پوسته‌های چرب کف سر می‌شود.

شامپو ضد ریزش مینوتا موهای چرب سریتا

ویژگی‌های اصلی محصول

مهار ریزش مو با تنظیم چرخه رشد مو و افزایش گردش خون مویرگی

تنظیم چربی پوست سر و مو و پاکسازی منافذ پوست سر

تسکین التهاب و افزایش سلامت پوست سر

غنی از ترکیبات پپتیدی و پلی فنول موثر در احیای مو

افزایش حجم و ضخامت موها

موثر در درمان ریزش مو مردانه و زنانه

شامپو فوم کاشت مو سریتا

محصول فوم کاشت مو سریتا با افزودن فولیکول‌های تازه کاشته شده، درصد موفقیت کاشت مو را افزایش می‌دهد. این فوم حاوی ماینوکسیدیل و کافئین است که به پوست سر جذب می‌شود. حضور آلانتوئین در این محصول التهابات پس از کاشت را کاهش می‌دهد. ترکیبات موجود در این شامپو تخصصی، زخم‌های ناشی از پیوند مو را بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های اصلی محصول:

 تغذیه و تقویت فولیکول‌های مو کاشته شده

کاهش التهاب، ورم، سوزش و قرمزی پوست سر

مناسب برای شستشوی موهای کاشته شده

 تنظیم چربی پوست سر و پیشگیری از خارش و شوره

خرید اینترنتی شامپوهای ضد ریزش سریتا

برای خرید شامپوهای ضد ریزش سریتا به صورت آنلاین و اینترنتی می‌توانید از سایت معتبر مانند سایت لوازم آرایشی خانومی خریداری کنید. خانومی با بیش از ۵۰ هزار محصول آرایشی و بهداشتی، امکان انتخاب بهترین محصولات از برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی را فراهم می‌کند.