بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان موضوعی است که در این مقاله بررسی خواهد شد. این نوع دیدگاه قدیمی  که تابستان به معنای ورزش بیشتر و انتخاب مواد غذایی سالم برای همه است.  اما در یک مطالعه  یافت شد که بچه‌ها در طول تابستان به لطف یک رژیم ثابت از مواد غذایی بی کیفیت و بازی‌های ویدئویی سه بار سریع‌تر وزن کاهش یافته  را نسبت به بقیه سال تحصیلی بازیابی می‌کنند.  در اینجا  بدترین مواد غذایی مصرفی در  تابستان که شما همیشه باید  تا حد امکانم از مصرف آنها خودداری کنید، معرفی می‌شود.

بدترین مواد غذایی: ساندویچ بستنی

چه چیزی بهتر از یک بیسکویت بستنی وانیلی به خصوص زمانی که بیسکویت‌ها همراه ذره‌های شکلات رنده شده باشند؟ آیا چون آنها حاوی حدود ۵۰۰ کالری انرژی هستند و بخش عظیم ۶۰% از آب و طعم دهان را با چربی‌های اشباع می‌گیرند، بهترین چیز برای شما هستند؟ بهترین ایده این است که شما ساندویچ بستنی خود را با کمترین چربی درست کنید. با این حال بهترین راه حذف  بستنی‌های ساندویچی و برگزیدن یکی از بستنی‌های سالم می‌باشد.

خمیر سرخ شده

یک بخش اصلی از نمایشگاه‌های مواد غذایی و جشن‌های تابستانی، متعلق به خمیر سرخ شده  است که حقیقتاً جز مواد غذایی ناسالم می‌باشد که جز  لیست ۵۰ تایی غذاهای چرب و از بدترین مواد غذایی می‌باشد. خمیر سرخ شده، شکر، و قند را در کنار غذاهایی که یکی دوبار در سال استفاده می‌کنید قرار دهید، اما این را به یاد داشته باشید که غذاهای خمیری و سرخ شده جزء بدترین منابع چربی‌های ترانس می‌باشند. در حالی که چربی‌های ترانس خوشمزه می‌باشند، آنها باعث افزایش  سطوح کلسترول‌های ناسالم و کاهش کلسترول‌های سالم در خون شما می‌شود و می‌توانند باعث افزایش التهاب در بدن شوند. خمیر سرخ شده متعلق به هر رژیم غذایی نمی‌باشند.

خمیر سرخ شده بدترین مواد غذایی

کورن  داگ

ما از هر چیزی که کاملاً سرخ شده باشد باید تا حد امکان اجتناب کنیم، اما این میان وعده در رده گروه‌های غذایی‌ای قرار دارد که حاوی حدود ۲۰ گرم چربی و مقادیر بالای سدیم می‌باشند. یک ایده بهتر انتخاب یک هات داگ با کالری کمتر از ۱۵۰ و چربی ۱۴ گرم و سدیم کمتر از ۴۵۰ میلی گرم می‌باشد. در میان میان وعده‌های بر پایه غلات، نان کماج همه این موارد مورد نیاز بدن  را دارد.

دنده کباب

دنده درتمام شکل‌ها و اندازه‌ها وجود دارد و این بستگی به نظر شما برای استفاده از آن دارد، یک چهارم کیلو دنده گاو  یا گوسفند ۲۸۸ کالری انرژی دارد که مملو از چربی‌های اشباع شده می‌باشد، و این هنوز  قبل از استفاده شما از سس کبابی می‌باشد. هنگام پخت دنده در خانه سس را به نفع ادویه و ترشیجاتی کم چرب مانند، خردل، سیر، و پودر فلفل قرمز حذف کنید. آنها طعم خوشمزه‌ای را بدون اضافه کردن کالری به شما می‌دهند. سعی کنید دستور درست کردن دنده کباب اشتها آور ما را انجام دهید. قبل از پختن، لازم است مطمئن شوید که همه‌ی چربی‌های قابل مشاهده از بین رفته است و سپس آن را به قطعات کوچک تبدیل کنید.

نوشیدنی های سرشار از شکر

این نوشیدنی ها دلپذیر و با طراوت است،  اما مشخصات آن بزرگ و اغراق آمیز می‌باشد. برای مثال کالری یک ظرف ۸ اونسی از این نوشیدنی ها  از یک بسته دوتایی همبرگر  که مملو از قند و چربی می‌باشد بیشتر است. اما درکنار آن  بسیاری از نوشیدنی‌های سالم و بدون الکل و البته با کالری کمتر درکنار استخر برای لذت بردن وجود دارد.

نوشیدنی بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان

پاستا و سالاد سیب زمینی

در حالی که ما همچنان عاشق ماکارونی و سالاد سیب زمینی هستیم، طعم و مزه این دو و سس‌ها در حال چاق کردن ما هستند. یک راه بهتر عوض کردن آنها با سس‌های کم چرب و یا چربی‌های اشباع نشده سالم برای قلب مانند روغن زیتون می‌باشد. ما در همه‌ی تفریحات خود بسیاری از گزینه‌های ناب سالاد پاستا، و سالادهای سیب زمینی قدرتمند و رنگارنگ کم چرب خود را پیشنهاد می‌دهیم و سالادهای لذیذ دیگر که همه‌ی آنها فاقد سس می‌باشند. هنوز هم مایل به مصرف مقداری از آن هستید؟ سعی کنید قسمت‌های غنی از خامه سیب زمینی را استفاده کنید. هر وعده غذایی ۳۰۰ کالری دارد که اگر شما از تیکه‌های کوچک استفاده کنید می‌توانید از آن لذت ببرید.

حلقه‌های پیاز

در حالی که حلقه‌های پیاز شبیه انتخاب‌های بدی برای  سلامتی شما نمی‌باشد ما می‌توانیم با آغشته کردن آن به آرد و تخم مرغ و قرار دادن آن در یک ماهی تابه پر از روغن و نمک آن را به یک ماده غذایی فاجعه بار تبدیل کنیم. در یک ایده بسیار بهتر شما از سرخ کردن مصنوعی استفاده کنید! تکه‌های پیاز را  با سفیده تخم مرغ ترکیب کرده  و  برای ترکیب آن با پنیر رنده شده، آرد سبوس دار و پودر سوخاری  پوششی ایجاد کنید و با اسپری‌های پخت در داخل فر با دمای ۴۵۰ به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید. آنها ترد و سالم می‌باشند و شما دیگر هرگز از حلقه‌های پیاز کاملاً سرخ شده در روغن استفاده نمی‌کنید.

منبع: HEALTH
این مقاله توسط Rebecca Toback به رشته تحریر در آمده است و توسط مجله قرمز به صورت اختصاصی، ترجمه شده است. در صورتی که این مطلب، برای شما مفید بود، لطفا نظرات، انتقادات و موضوعات مورد علاقه پیشنهادی خود را با ما به اشتراک بگذارید.َ