صندل ماه تولد شما چیست؟ با شروع فصل تابستان، صندل تابستانی به عنوان یک اکسسوری برای این فصل اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و فروش آن افزایش می‌یابد. اما انتخاب یک صندل مناسب در میان مدل‌های متنوع و بی‌شمار  صندل زنانه می‌تواند دشوار و حتی غیرممکن شود. در این شرایط فاکتورهای مختلفی مثل سلیقه شخصی، کاربرد، محل استفاده، راحتی، رنگبندی و … در انتخاب صندل مناسب تاثیرگذارند اما یک فاکتور جالب مثل صندل ماه تولد هم می‌تواند ایده خوبی برای انتخاب صندل تابستانی شما باشد. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما به شما خواهیم گفت که صندل ماه تولد شما چه ویژگی‌هایی دارد و بر چه اساس  انتخاب می‌شود.

صندل ماه تولد فروردین

متولدین فروردین افراد خاص، جسور و فعال هستند و به همین دلیل به رنگ‌های شاد و متنوع علاقه زیادی دارند. بنابراین لزومی به انتخاب یک رنگ خاص برای صندل خود ندارند و می‌توانند سراغ صندل‌های چند رنگ و زیبا بروند مثل این مدل صندل پشت باز لژدار که با رنگ‌های رنگین کمانی خود چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد اردیبهشت

متولدین اردیبهشت به کیفیت و دوام لباس‌ها و اکسسوری‌های خود اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند همه چیز برای آن‌ها ساده و کاربردی و فارغ از چیزهای اضافی باشد. به همین دلیل صندل‌های باکیفیت، ساده و مینیمال در رنگ‌های خنثی و ملایم بهترین گزینه برای آن‌ها است مثل این صندل پاشنه دار پشت باز در رنگ سفید که بندهای ظریفی دارد.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد خرداد

متولدین خرداد شخصیت دوگانه‌ای دارند و هر زمانی ممکن است وجه خاصی از این شخصیت را بروز دهند. اما راضی نگه داشتن این دو وجه به طور همزمان ساده نیست و به صندلی نیاز دارد که حالتی دوگانه و دورنگ داشته باشد و در عین حال متعادل باشد مثل این صندل دورنگ قرمز و صورتی پشت بسته که با وجود داشتن پاشنه بلند کاملا راحت است.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد تیر

متولدین تیر شخصیتی دراماتیک و احساساتی دارند و دوست دارند جوری لباس بپوشند که این ویژگی‌های شخصیت آن‌ها را نشان دهد و همه چشم‌ها را به خود خیره کند. به همین دلیل سنگ دوزی و نگین دوزی همیشه مورد علاقه آن‌ها است و صندلی که تزئیناتی از این دست روی خود داشته باشد بهترین گزینه برای متولدین تیر است.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد مرداد

متولدین مرداد شخصیتی بزرگ و نمایشی دارند و همیشه دوست دارند توی چشم باشند و پیروی از ترندها و جدیدترین مدل‌های روز همیشه کار مورد علاقه آن‌ها است. پس در انتخاب یک صندل مناسب برای متولدین مرداد نیز بهترین راه، پیروی از ترندهای جدید صندل است مثل این صندل پاشنه بلند کرم رنگ نیمه شفاف که کاملا مدرن و جذاب است.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد شهریور

متولدین شهریور افرادی فعال هستند که دوست دارند درمراسم مختلف ظاهر شوند و زیبا جلوه کنند اما نمی‌خواهند چیزی از راحتی آن‌ها کاسته شود. بنابراین یک صندل خوشرنگ و سطح بالا که در عین زیبایی و شیک بودن راحت هم باشد بهترین گزینه برای متولدین شهریور است مثل این صندل صورتی جیر پاشنه بلند که پشت بسته است و قسمت جلوی آن زیبایی خاصی دارد.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد مهر

متولدین ماه مهر علاقه خاصی به تعادل دارند چون نشان ماه تولد آن‌ها ترازو است. به همین دلیل آن‌ها ترجیح می‌دهند کفش‌های تخت بپوشند تا تعادل آن‌ها برهم نخورد. پس یک صندل تخت و متعادل که کاربردی بودن و زنانگی به طور یکسان در آن رعایت شده باشد بهترین گزینه برای متولدین مهر است مثل این صندل جیر صورتی تخت که قسمت جلوی آن پاپیون دارد.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد آبان

متولدین آبان شخصیت پیچیده‌ای دارند و همیشه دوست دارند به آن‌ها توجه شود بدون آن که به عنوان مرکز توجه شناخته شوند. حال اگر همین ویژگی‌ها را رد یک صندل در نظر بگیرید به صندل مناسب برای متولدین آبان خواهید رسید یعنی صندلی که خاص باشد اما باعث جلب توجه نشود مثل همین صندل پاشنه دار پشت باز قهوه‌ای که روی قسمت جلوی آن با چند گره تزئین شده است.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد آذر

متولدین آذر روح آزادی دارند و همیشه به دنبال ماجراجویی و امتحان کردن چیزهای تازه در زندگی هستند. به همین دلیل انتخاب صندل نیز برای آن‌ها یک ماجراجویی به شمار می‌رود و یک صندل ساده و معمولی آن‌ها را راضی نمی‌کند د عوض صندلی مناسب آن‌ها است که جلب توجه کند مثل این صندل تخت که با قیطان و منگوله‌های قرمز تزئین شده است.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد دی

متولدین ماه دی به کلاسیک بودن علاقه خاصی دارند و دوست دارند سطح بالا لباس بپوشند. اگر به کمد لباس این افراد نگاه کنید احساس می‌کنید که با یک مجموعه لباس اداری مواجه هستید. متولدین دی در مورد صندل هم چنین وسواسی دارند و ترجیح می‌دهند مدل‌های کلاسیک و ساده را انتخاب کنند مثل این صندل جیر مشکی پشت بسته که پاشنه کوتاهی دارد و کاملا کلاسیک است.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد بهمن

متولدین بهمن خیلی زود حوصله شان سر می‌رود و چیزهای تکراری و خسته کننده آن‌ها را زده می‌کند. به همین دلیل این افراد همیشه به دنبال چیزهای خاص و متفاوت هستند و در مورد صندل هم چنین سلیقه‌ای دارند. صندلی مناسب آن‌ها است که به اندازه کافی متفاوت و جسورانه باشد مثل این صندل قهوه‌ای چرم پشت بسته که پاشنه بلندی دارد و شیک و استثنایی است.

صندل ماه تولد

صندل ماه تولد اسفند

متولدین اسفند روحیه هنرمند و خلاقانه‌ای دارند و همیشه سعی می‌کنند این ذوق و هنر خود را در لباس‌ها نیز نشان دهند. به همین دلیل صندلی مناسب آن‌ها است که در عین راحتی و کاربردی بودن جذابیت و تفاوت خود را نیز داشته باشد مثل این صندل زیبای کرم رنگ تخت که پشت بسته است و روی آن با تعدادی مرواریدهای کوچک تزئین شده است.

صندل ماه تولد

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)