با شروع سال جدید خانم‌ها به دنبال لباس‌های مدل جدید، سبک‌های جدید آرایش و مدل‌های جدید مو هستند تا با نو شدن سال، ظاهر خود را نیز نو کنند. اما انتخاب مدل‌های جدید مو به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی‌توان یک نسخه را برای همه پیچید. خوشبختانه این روزها مدل‌های متنوع و متفاوتی برای موها معرفی می‌شوند و هر کسی با هر سلیقه و شکل و فرم صورت، می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز مدل‌های جدید مو را که در سال ۲۰۱۹ محبوب خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد و در ادامه در مورد چتری مو و مدل‌های جدید مو که همراه با چتری هستند مطالبی را بیان خواهیم نمود.

مدل لایه لایه بلند

مدل لایه لایه بلند را نمی‌توان جزو مدل‌های جدید مو دسته بندی کرد چون این مدل سال‌ها پیش محبوب و پرطرفدار بود. حالا مدل‌های لایه لایه بلند دوباره به دنیای مد و زیبایی بازگشته‌اند و شما می‌توانید برای ایجاد تنوع سراغ آن‌ها بروید. اگر موهای بلند شما آسیب دیده و دچار موخوره شده است و نیاز به کوتاه شدن و تقویت دارد اما نمی‌خواهید از قد موهای خود کم کنید مدل لایه لایه بلند بهترین انتخابی است که پیش روی شماست.

مدل‌های جدید مو سال 2019

مدل چتری دار بلند

مدل‌های لایه لایه چتری دار و بلند جزو مدل‌هایی هستند که هرگز از مد نمی‌افتند و شما همیشه می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. اگر اهل چتری زدن هستید و می‌خواهید همیشه موهایی زیبا و شیک داشته باشید این مدل بهترین انتخاب برای شما است. از طرف دیگر، چتری و لایه لایه بودن موها باعث می‌شود که موهای شما حجیم‌تر و خوش حالت‌تر به نظر برسد بنابراین اگر موهای نازک و بی‌حالتی دارید این مدل یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

مدل‌های جدید مو سال 2019

پیکسی زاویه دار از مدل‌های جدید مو

این روزها موهای خیلی کوتاه زنانه موسوم به پیکسی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و خانم‌ها دوست دارند برای تنوع هم که شده آن را امتحان کنند. البته مدل پیکسی انواع مختلفی دارد، یک پیکسی زیبا با چتری‌های کوتاه قاب زیبایی برای چهره شما به وجود می‌آورد و آن را جذاب‌تر خواهد کرد. البته اگر صورت کشیده‌ای دارید و می‌خواهید آن را ظریف‌تر نشان دهید این مدل پیکسی انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود.

مدل‌های جدید مو سال 2019

پیکسی بلند

اگر پیکسی کوتاه گزینه مناسبی برای شما نیست می‌توانید سراغ مدل‌های پیکسی بلند بروید. این مدل تطبیق پذیری بالایی دارد و بیشتر افراد می‌توانند آن را انتخاب کنند. قسمت جلو و بالایی این مدل مو به اندازه‌ای بلند است که می‌توان آن را پشت گوش‌ها قرار داد و حتی اگر کمی بلندتر باشد قابل بسته شدن هم خواهد بود. پس اگر دردسرهای موهای کوتاه را نمی‌پذیرید اما می‌خواهید موهای کوتاه پیکسی داشته باشید این مدل به عنوان یکی از مدل‌های جدید مو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مدل‌های جدید مو سال 2019

باب یکدست

مدل باب یکدست به عنوان یک مدل شیک و تطبیق پذیر و زیبا حجم خوبی به موهای شما می‌دهد و نگهداری و حالت دادن به آن نیز بسیار ساده است. در نتیجه این مدل مو بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که موهای نازک و کم حجمی دارند. از آرایشگر خود بخواهید که قسمت جلوی موها را بلندتر از قسمت پشت آن کوتاه کند تا حالتی شیک در موها ایجاد شود و شبیه به موهای یکدست و کوتاه بچه‌های دبستانی نشود.

مدل‌های جدید مو سال 2019

باب با چتری

اگر یک باب ساده و یکدست برای شما گزینه‌ای کسل کننده و تکراری است می‌توانید با چتری زدن آن را جذاب‌تر کنید. این مدل با باب ساده تفاوتی ندارد و فقط یک چتری سبک و تقریبا یکدست در قسمت جلوی آن کوتاه می‌شود. باب با چتری به اندازه باب ساده، حجم دهنده است و فقط چتری آن حالتی دراماتیک و جذاب به چهره شما خواهد داد. اما آیا چتری برای شما مناسب است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مدل‌های جدید مو سال 2019

آیا چتری زدن برای شما مناسب است؟

هیچ یک از خانم‌ها در برابر وسوسه چتری زدن ایمن نیستند، همه ما گاهی وسوسه می‌شویم که قسمت جلوی موهای خود را کوتاه کنیم و حالتی جدید و متفاوت به چهره خود بدهیم اما این کار در بسیاری از مواقع نتیجه درخوری ندارد و حتی ممکن است باعث پشیمانی شود. این سوال که چتری به شما می‌آید یا نمی‌آید سوالی بیجا است چون در میان مدل‌های مختلف چتری حتما یکی از آن‌ها با سلیقه و فرم صورت شما هماهنگ خواهد بود. اما چیزی که اهمیت دارد سبک زندگی شما است. پیش از آن که به وسوسه چتری زدن جواب مثبت بدهید سعی کنید پاسخ این سوال را پیدا کنید:

آیا صبح‌ها موقع آماده شدن، عجله دارید؟ اگر پاسخ مثبت است پس چتری برای شما مناسب نیست. چتری‌ها فارغ از مدل و بلندی و ضخامت و حالت و … به رسیدگی مکرر نیاز دارند و کسانی که وقت کافی برای این کار ندارند باید قید چتری را بزنند. اگر حوصله و وقت سشوار کشیدن و حالت دادن به چتری‌های خود را ندارید آن‌ها چیزی جز دردسر برای شما نخواهند داشت پس این گزینه را از انتخاب‌های خود حذف کنید. اما اگر وقت و حوصله کافی دارید و از حالت دادن به چتری‌ها لذت می‌برید چتری می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مدل‌های جدید مو با چتری

این طور که به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ سال چتری خواهد بود و انواع مختلف چتری مد روز و محبوب خواهد شد. پس فرقی نمی‌کند چه مدل مویی را برای خود انتخاب کرده باشید، چتری زدن انتخابی مجزا و مستقل از آن خواهد بود. اگر بنا به نکاتی که در بخش قبلی بیان شد به این نتیجه رسیده‌اید که چتری زدن انتخاب درستی برای شما است و در این مورد مصمم هستید اما هنوز مدل چتری مناسب خود را پیدا نکرده‌اید در این بخش ما شش مدل متنوع را به شما معرفی خواهیم کرد که در این میان برای هر سلیقه و هر فرم صورت، یک انتخاب مناسب وجود دارد.

چتری بلند: این چتری‌های بلند مثل یک پرده از روی صورت شما کنار می‌روند و حالتی رمانتیک و جذاب به چهره شما می‌دهند. این چتری‌ها به همه می‌آیند و هر کسی با هر فرم صورت می‌تواند آن‌ها را امتحان کند. شما طبق سلیقه خود می‌توانید این چتری‌ها را از وسط باز کنید و یا به یک طرف بدهید، در هر دو حالت این کار باعث ظریف‌تر دیده شدن صورت می‌شود و به همین دلیل است که جزو مدل‌های محبوب چتری برای سال ۲۰۱۹ به شمار می‌رود. مزیت دیگر چتری‌های بلند این است که هر زمان حوصله حالت دادن به آن‌ها را نداشته باشید می‌توانید با سنجاق یا گیره چتری‌ها را بالای سر یا بغل گوش جمع کنید.

مدل‌های جدید مو سال 2019

چتری کوتاه: چتری‌های کوتاه برای خانم‌هایی مناسب است که اعتماد به نفس و جسارت بالایی دارند. چتری کوتاه ظاهر شما را کاملا دگرگون خواهد کرد پس اگر به دنبال یک تغییر اساسی در چهره خود هستید و البته همان طور که گفتیم وقت و حوصله کافی برای رسیدگی و حالت دادن به چتری‌های خود را دارید می‌توانید چتری کوتاه را امتحان کنید. مزیت این مدل این است که نیاز به کوتاه شدن مکرر ندارد و پس از چند ماه به یک چتری معمولی تبدیل خواهد شد.

مدل‌های جدید مو سال 2019

چتری فر: خانم‌هایی که موهای فر دارند معمولا از چتری زدن گریزان هستند و تصور می‌کنند این گزینه فقط برای خانم‌هایی است که موهای صاف دارند. اما مدل‌ها و چهره‌های معروف اینستاگرامی ثابت کرده‌اند که فر بودن موها محدودیتی برای چتری زدن ایجاد نمی‌کند اما این کار باید با دقت و مهارت انجام شود و چیزی نیست که خودتان بتوانید در منزل انجام دهید. چتری‌های موهای فر باید طوری کوتاه شود که وقتی موها در فرترین حالت هستند چتری تا نیمه دوم پیشانی برسد.

مدل‌های جدید مو سال 2019

چتری سبک: چتری سبک و نازک جزو مدل‌هایی است که به همه می‌آید. یعنی اگر فرم صورت شما گرد یا کشیده باشد، مربعی یا بیضی باشد باز هم می‌توانید این مدل را برای خودتان انتخاب کنید. حتی از نظر جنس و بافت مو نیز محدودیتی وجود ندارد و خانم‌هایی با موهای حالت دار هم می‌توانند مثل خانم‌هایی که موهای صاف دارند از این مدل استفاده کرده و تغییری در چهره خود به وجود آورند. این مدل خیلی راحت‌تر از مدل‌های دیگر چتری حالت می‌گیرد و بلند شدن آن نیز زمان زیادی نمی‌برد.

مدل‌های جدید مو سال 2019

چتری یکطرفه: چندین سال پیش چتری‌های یکطرفه بسیار محبوب بودند اما مدتی به فراموشی سپرده شدند. خبر خوب این است که چتری‌های یک طرفه دوباره بازگشته‌اند و اگر شما جزو طرفداران این مدل هستید دوباره می‌توانید با چتری‌های یکطرفه چهره خود را زیباتر کنید. این مدل چتری کمی بلندتر از مدل‌های دیگر است و روی یک طرف صورت حالت می‌گیرد. در نتیجه بلند شدن آن هم سریع‌تر از مدل‌های دیگر است و تطبیق پذیری بالایی هم دارد، یعنی بیشتر افراد به خصوص خانم‌هایی که صورت کشیده دارند می‌توانند آن را انتخاب کنند.

مدل‌های جدید مو سال 2019

چتری یکدست: چتری یکدست کلاسیک‌ترین نوع چتری است و معمولا به خانم‌هایی که موهای صاف دارند می‌آید. البته اگر می‌خواهید چتری شما مدروزتر و جذاب‌تر شود به جای این که آن را کاملا یکدست کوتاه کنید کمی حالت و نامنظمی به آن بدهید تا موهایتان حجیم‌تر و زیباتر دیده شود. همان طور که در این تصویر می‌بینید کنستانس وو بازیگر فیلم محبوب آسیایی‌های خرپول با این مدل چتری، به خوبی درخشیده و زیبایی خود را آشکار کرده است.

مدل‌های جدید مو سال 2019

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه مراقبت و زیبایی مو مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)