جالب و خواندنی


بسیاری از مسافران که با بلیط هواپیما تهران مشهد به سفر می‌روند زیبایی و جذابیت خیابان احمدآباد مشهد را مشاهده کرده‌اند. این خیابان جزء یکی از لوکس‌ترین نقاط این شهر است که تعداد بسیاری از هتل‌های مجلل در آن قرار دارد.

خیابان احمدآباد، از منطقه مرفه نشین مشهد

خیابان احمدآباد ازجمله معابر پرتردد و بسیار شلوغ در مشهد است و اکثر کسانی که به این شهر سفر کرده‌اند از مراکز خرید واقع در آن بازدید می‌کنند. تعداد زیادی از مراکز تجاری و بازار‌های مشهد در این خیابان قرار گرفته است. در این مقاله به نکاتی درخصوص اماکن مهم اقامتی و تجاری در خیابان احمدآباد و هتل‌های مستقر در آن، اشاره خواهد شد.

چگونه به احمدآباد مشهد برویم؟

خیابان احمدآباد جزء منطقه ۱ مشهد است و بسیاری از بیمارستان‌های مختلف و بازار‌های تجاری در آن قرار دارند. بیمارستان قائم و پاستور ازجمله مراکز درمانی مهم در مشهد هستند که در این خیابان واقع شده‌اند.

اگر قصد دارید به شهر مشهد سفر کنید، می‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ بلیط هواپیما تهران مشهد را تهیه کنید. پس از رسیدن به مقصد به ‌کمک تاکسی‌های شهری به خیابان احمدآباد بروید و از مراکز دیدنی در آن بازدید کنید.

هتل‌ها و مراکز تجاری بسیاری در این بخش قرار گرفته‌اند و اکثر مسافران پس از رسیدن به شهر مشهد تصمیم می‌گیرند که از هتل‌های خیابان احمدآباد اقامت بگیرند.

این خیابان در ابتدای میدان شریعتی قرار گرفته است و طول آن تا میدان فلسطین ادامه دارد. خیابان احمدآباد نام‌های دیگری نیز دارد‌ و در برخی موارد از آن با عنوان سی‌متری اول یاد می‌شود.

بازار قسطنطنیه، بازار موبایل‌فروش‌ها، ورسیج و مجتمع تجاری خورشید از دیگر مراکز تجاری جذاب در خیابان احمدآباد مشهد هستند. تمامی گردشگران می‌توانند با رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد و سفر به این شهر، از خیابان احمدآباد بازدید کنند.

مسافرانی که به این شهر سفر کرده‌اند با چند کلیک ساده و با مراجعه به سایت اسنپ تریپ می‌توانند با رزرو پرواز مشهد تهران به محل زندگی خود بازگردند.

هتل‌های خیابان احمدآباد

برخی از هتل‌های مشهد در خیابان احمدآباد قرار گرفته‌اند و هرساله مسافران بسیار زیادی به ‌آن‌ها مراجعه می‌کنند. در ادامه به معرفی هتل‌های مجلل و بین‌المللی واقع در خیابان احمدآباد می‌پردازیم.

  • هتل پنج ستاره هما ۱: هتل هما ۱ در سال ۱۳۵۲ با نام هایت احداث شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای سه بخش ساختمان اصلی، آپارتمان و ویلایی است و به‌طور کلی ۱۳۵ اتاق دارد.

این هتل ازجمله مراکز اقامتی مهم برای دسترسی به سایر نقاط شهر است و بسیاری از اماکن گردشگری مشهد در نزدیکی آن قرار دارند‌. مسافرانی که با بلیط هواپیما تهران مشهد به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند در فرودگاه هاشمی‌نژاد با طی‌کردن مسیر ۱۶ کیلومتری تا هتل به آن دسترسی پیدا کنند.

  • هتل سه ستاره سی‌برگ: این هتل با ۸ طبقه و ۵۶ اتاق در سال ۱۳۸۷ احداث شد. هتل سی‌برگ جزء مراکز اقامتی نزدیک به حرم مطهر است و بسیاری از اماکن گردشگری و تفریحی در اطراف آن قرار دارد.

مسافران با اقامت در این هتل به مراکز تجاری خیابان سعدی، بازار هفده شهریور و بازار رضا دسترسی پیدا می‌کنند. هتل سه ستاره سی‌برگ تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد ۱۳.۶ کیلومتر فاصله دارد. گردشگرانی که سفر خود را به پایان رساندند می‌توانند با مراجعه‌ به سایت اسنپ تریپ و دریافت بلیط پرواز مشهد تهران به شهر خود بازگردند.

  • هتل دو ستاره فرید: هتل فرید یکی از مراکز اقامتی نزدیک به حرم مطهر است که در سال ۱۳۷۵ احداث شد. این هتل دارای ۳ طبقه و ۲۸ اتاق است و در نزدیکی بیمارستان‌های پاستور و قائم قرار گرفته است.

این هتل با ارائه امکانات رفاهی باکیفیت و خدمت‌رسانی ویژه به میهمانان خود، میزبان مسافران و گردشگران شهر مقدس مشهد است.

  • هتل دو ستاره ناهید: یکی از مراکز اقامتی مهم واقع در نزدیکی خیابان احمدآباد مشهد، هتل ناهید است. این هتل یکی از مراکز مقرون‌ به‌صرفه است که به‌همراه قیمت مناسب، خدمات و امکانات رفاهی باکیفیتی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

فاصله هتل تا حرم مطهر ۲۵ دقیقه است و برای افرادی که مایل هستند دور از شلوغی‌های شهر اقامت کنند گزینه‌ای مناسب خواهد بود.

  • هتل سه ستاره لاله: هتل لاله در ۲ کیلومتری خیابان احمدآباد مشهد قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۷۴ احداث شد و دارای ۷ طبقه به همراه ۱۰۱ اتاق برای میزبانی میهمانان و مسافران است.

هتل لاله در سال ۱۳۹۵ به‌منظور افزایش امکانات رفاهی و خدماتی برای گردشگران، مورد بازسازی قرار گرفت.

مسافران عزیز با تهیه بلیط هواپیما تهران مشهد از سایت اسنپ تریپ و سفر به این شهر می‌توانند برای دریافت اقامت هتل لاله اقدام کنند.

  • هتل پنج ستاره پارسیس: هتل پارسیس یکی از هتل‌های نزدیک به خیابان احمدآباد مشهد است که در ۱۷ طبقه و ۱۱۲ اتاق احداث شده است.  مرکز اقامتی پارسیس دارای امکانات بسیار ویژه برای مهمانان و گردشگران است. مسافران به‌محض دریافت بلیط هواپیما تهران مشهد و سفر به این شهر می‌توانند به این مرکز اقامتی بسیار جذاب مراجعه کنند.

ارائه سرویس رفت‌‌و‌برگشت به حرم مطهر، بدرقه فرودگاهی و خدمات تصویر رایگان در هتل ازجمله برنامه‌های ویژه برای میزبانی مسافران به شهر مقدس مشهد است.

خیابان احمدآباد، از منطقه مرفه نشین مشهد

جمع‌بندی

خیابان احمدآباد یکی از مناطق مرفه‌نشین در شهر مشهد است و مسافران می‌توانند با رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد و سفر به آن، از این خیابان دیدنی بازدید کنند. بسیاری از مراکز تجاری، درمانی و اداری در این محدوده قرار گرفته است.

مسافران می‌توانند مراکز اقامتی خود را در این خیابان انتخاب کنند. انواعی از هتل‌های ۲ الی ۳ ستاره در این خیابان مستقر هستند که تا حرم مطهر فاصله کمی دارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ برای رزرو پرواز تهران مشهد و دریافت بلیت هواپیما برای سفر به این ناحیه، هریک از هتل‌های واقع در این منطقه را برای اقامت در آن انتخاب کنید.

سوالات متداول

خیابان احمدآباد کجاست؟

خیابان احمدآباد یکی از خیابان‌های پرتردد در مشهد است که جزء مناطق لوکس و مرفه‌نشین این شهر به‌شمار می‌رود و افراد با سفر به مشهد می‌توانند از آن بازدید کنند.

خیابان احمدآباد دارای چه مراکزی است؟

بسیاری از مراکز تجاری، اداری، درمانی، بازار‌های بزرگ و اماکن گردشگری مشهد در این خیابان قرار گرفته است.

هتل‌های خیابان احمدآباد کدام هستند؟

هتل پنج ستاره هما، هتل سی‌برگ‌، هتل ناهید، هتل فرید و سایر مراکز اقامتی ازجمله مکان‌های مناسب برای استقرار گردشگران و مسافران در شهر مشهد است.