رپورتاژ آگهی


یکی از سوالات بسیار پرتکرار این است که بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد. اگر می‌خواهید پاسخ این سوال پرتکرار درمورد عمل اسلیو را بدانید، این مطلب را دنبال کنید. در این مطلب علاوه بر هزینه عمل اسلیو با بیمه تکمیلی، به هزینه اسلیو با بیمه های دیگر نیز میپردازیم.

بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد

هزینه عمل اسلیو با بیمه تکمیلی

اگر BMI بالای ۴۰ داشته باشید، بیمه تکمیلی تقریبا اغلب هزینه عمل اسلیو شما را میدهد. البته این مسئله بستگی به شرایط و جزئیات بیشتری از وضعیت شما دارد و بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی حتما با کارشناس بیمه تکمیلی خود و جراح لاغری خود مشورت کنید. در ضمن برخی بیمه های تکمیلی در صورتی که BMI شما زیر ۴۰ باشد بخشی از هزینه های جراحی اسلیو را پرداخت خواهند کرد. این میزان معمولا نصف هزینه اسلیو خواهد بود.

همچنین شرکت های مختلف بیمه و طرح های مختلف بیمه تکمیلی آن ها نیز هرکدام شرایط مختلفی دارند. در نتیجه اینکه بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد، به نوع بیمه شما نیز مرتبط است. در نتیجه سعی کنید بیمه تکمیلی خوبی انتخاب کنید.

اگر بیمه تکمیلی شما با بیمارستان قرارداد نداشته باشد، چندان جای نگرانی نیست. اگر معرفی نامه گرفته باشید، بعد از تسویه حساب با بیمارستان میتوانید هزینه جراحی اسلیو را از بیمه بگیرید.

هزینه عمل اسلیو چقدر است؟

هزینه عمل اسلیو در سال ۱۴۰۱ فعلا بیش از ۴۰ میلیون تومان است. البته با توجه به افزایش روز به روز هزینه ها، بیمارستان ها و کلینیک های جراحی نیز احتمالا افزایش قیمت خواهند داشت.

با توجه به این قیمت عمل اسلیو معده، تامین هزینه اسلیو با بیمه تکمیلی بسیار کمک کننده خواهد بود.

هزینه های عمل اسلیو بابت خرید تجهیزات لازم برای جراحی و همچنین انجام خود جراحی و هزینه های بستری هستند.

درمورد پرداخت هزینه عمل اسلیو توسط بیمه تکمیلی  دقت کنید اگر از آپشن هایی مانند اتاق خصوصی استفاده کنید، چنین هزینه هایی اضافه محسوب میشوند و توسط بیمه تکمیلی پرداخت نمیشوند.

هزینه جراحی اسلیو با انواع بیمه تکمیلی

هزینه اسلیو با بیمه تکمیلی شامل بیمارستان های خصوصی نیز هست. اما با کمی محدودیت بیشتر نسبت به بیمارستان های دولتی است.

در کل اگر وضعیت چاقی شما خطرناک باشد، یعنی برای کاهش وزن باید تحت درمان قرار بگیرید و از روشی مانند جراحی لاغری استفاده کنید. جراحی های لاغری مانند اسلیو و عمل بای پس معده که بیمه تکمیلی در هزینه ها به شما کمک میکند.

لازم به ذکر است شما حتما باید تاییدیه بیمه را بگیرید. معمولا فرایند دریافت  تایید بیمه اینگونه است که شما به بیمه مراجعه میکنید و پزشک معتمد بیمه وضعیت شما را بررسی میکند. حتی معمولا مدتی تحت رژیم ادامه خواهید داد . این بخاطر این است که دلیل چاقی شما به درستی مشخص شود. اگر دلیل چاقی به درست مشخص نشود ممکن است بعد از عمل لاغری باز هم به وضعیت سابق خود بازگردید.

بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد

بیمه تامین اجتماعی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد

بیمه تامین اجتماعی بخش زیادی از هزینه ها را نمیدهد. به دلیل هزینه نسبتا بالای عمل اسلیو بهتر است حتما بیمه تکمیلی داشته باشید. البته لازم است بدانید هزینه هایی که بعد از عوارض چاقی باید پرداخت کنید، بسیار بیش از هزینه جراحی لاغری خواهند بود.

بیمه تامین اجتماعی فقط بخشی از هزینه های اسلیو را جبران میکند. این هزینه ها بیشتر مربوط به هزینه های بستری در بیمارستان دولتی هستند و فرد باید وسایل و تجهیزات را که خیلی گران هم هستند خودش تهیه کند.

در صورتی که در بیمارستان خصوصی باشید، بیمه تقریبا ۱۲ میلیون از هزینه اسلیو را میدهد. در ضمن اگر توانسته باشید از بیمه خود تاییدیه گرفته باشید.

درمورد پرداخت هزینه اسلیو با بیمه تامین اجتماعی دقت کنید که اول باید خود شما هزینه ها را به بیمارستان پرداخت کنید. بعد از آن با ارائه مدارک جراحی و فاکتورها میتوانید بخشی از هزینه ها را از بیمه بگیرید.

چرا هزینه اسلیو بالا به نظر میرسد؟

همانطور که گفتیم هزینه عمل اسلیو و همچنین سایر جراحی های لاغری در مقایسه با هزینه عوارضی که چاقی دارد بسیار ناچیز است. بیماری های متابولیک حاصل از چاقی و همچنین مشکلات قلب و عروق و کبد چرب، ممکن است مدتها شما را درگیر کنند و هزینه های زیادی بابت دارو و درمان متوجه شما شود. پس چندان نگران این هزینه نباشید و آن را زیاد در نظر نگیرید.

در ضمن بسیاری از هزینه های جراحی های لاغری صرف تجهزات آن  مانند استاپلر میشود. این تجهیزات که وارداتی هستند  به دلیل نرخ بالای دلار بسیار گران تمام می شوند.

هزینه اسلیو با بیمه تکمیلی دانا

پرداخت هزینه عمل اسلیو توسط بیمه تکمیلی دانا نیز تقریبا همانگونه که قبلا گفتیم است. در این مورد هم پزشک معتمد بیمه وضعیت سلامتی شما را بررسی خواهد کرد و شاخص توده بدنی شما باید بالای ۴۰ باشد. سپس با توجه به طرحی که انتخاب کردید و میزان فرانشیز که در قرارداد بیمه تکمیلی شما ذکر شده، هزینه عمل شما توسط بیمه پرداخت میشود.

هزینه اسلیو با بیمه نیروهای مسلح

برای دریافت هزینه های اسلیو از بیمه نیروهای مسلح نیز باید آزمایشات و معاینات را پشت سر بگذارید. پزشک باید این مورد را تایید کند که هدف شما از جراحی، رفع مشکلات پزشکی است نه فقط زیبا شدن اندام. درضمن شما باید حدود ۶ ماه از یک رژیم غذایی پیروی کنید و در صورتی که وزن کم نکنید، مشخص میشود قصد این عمل زیبایی است و از طرف بیمه هزینه ای پرداخت نمیشود.

هزینه جراحی اسلیو با بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ

سقف تعهدات بیمه تکمیلی آتیه سازان کم است و از این جهت کمی با سایر بیمه های تکمیلی فرق دارد. در کل با وجود تایید پزشک این شرکت بیمه، تنها بخشی از هزینه ها توسط این شرکت پرداخت خواهد شد.

بیمه تکمیلی البرز چقدر از هزینه اسلیو را میدهد؟

این بیمه تکمیلی شرایطی خاصی برای پرداخت هزینه اسلیو در نظر گرفته است. اول پزشک این بیمه باید مطمئن شود هدف از جراحی رفع عوارض چاقی است نه زیبایی. به عنوان مثال اگر مشکلی مانند کبد چرب داشته باشید و BMI شما نیز بالای ۴۰ باشد، تحت حمایت این بیمه تکمیلی قرار میگیرید.

هزینه جراحی و پوشش بیمه به چه مواردی مربوط است؟

بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد

این هزینه و اینکه بیمه تکمیلی چقدر از هزینه عمل اسلیو را میدهد و همچنین پوشش بیمه تامین اجتماعی به عوامل متعددی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  • عدد BMI بیمار
  • بیماری های فرد
  • دولتی یا خصوصی بودن بیمارستان
  • میزان تجهیزات مورد نیاز برای جراحی اسلیو بیمار
  • هزینه دریافتی کادر جراحی و متخصصین لاپاراسکوپی
  • نوع عمل
  • شرکت بیمه تکمیلی شما
  • طرح بیمه ای که انتخاب کرده اید

انتخاب بهترین جراح لاغری در اولین جلسات مشاوره میتوانید اطلاعات کامل در مورد پوشش بیمه تکمیلی از عمل اسلیو بدست آورید. بنابراین با خیال راحت در مورد میزان هزینه جراحی اسلیو برای شما اقدام به جراحی اسلیو کنید.