رپورتاژ آگهی


اصفهان شهری زیبا با تنوع بالای مکان‌های دیدنی و گردشگری است. به همین دلیل هر ساله حجم بالایی از مسافران و گردشگران به این شهر سفر می‌کنند. علاوه بر آن جمعیت بالای شهر نیز نیاز آن‌ها را به محیط‌های سرگرمی، تفریح، رستوران‌ها، کافه و … نشان می‌دهند.

کافه رستوران فارنهایت اصفهان

معرفی و اطلاعات کامل کافه رستوران فارنهایت اصفهان

همین تنوع گاهی اوقات سبب سردرگمی افراد شده به صورتی که نمی‌توانند رستوران یا فست فود مناسب را برای میل کردن غذای موردنظر انتخاب کنند. از این رو در ادامه قصد داریم یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کافه رستوران‌های شهر اصفهان، یعنی فارنهایت را معرفی کنیم.

معرفی کافه رستوران فارنهایت

کافه رستوران فارنهایت، محیطی بی‌نظیر با طعم لذیذ و باکیفیت غذاهای خوشمزه که تا همیشه در یاد شما خواهد ماند. آدرس دقیق این کافه رستوران در خیابان میرفندرسکی، بعد از شیخ صدوق، بین کوچه ۱۴ (صائب قطاع) و کوچه ۱۶ (علیان)، نبش مسجد کازرونی است. این مجموعه دارای محیطی بسیار جذاب، زیبا و دلنشین است و افراد می‌توانند با نهایت لذت و آرامش غذای خود را میل کنند.

پرسنل این مجموعه به شدت حرفه‌ای، بااخلاق و کاربلد هستند و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما و همراهانتان رقم می‌زنند. مواد اولیه مورد استفاده برای تهیه غذاهای متنوع بسیار تازه و باکیفیت است و طعم غذای آن‌ها تا همیشه در ذهن می‌ماند. کافه رستوران فارنهایت مجموعه‌ای بی‌نظیر در اصفهان است که توصیه می‌شود حتما به آنجا مراجعه کرده و از طعم عالی غذاهای آن‌ها تست کنید.

اطلاعات و نحوه دسترسی به کافه فارنهایت

اطلاعات و نحوه دسترسی به کافه فارنهایت

شماره تماس این مجموعه نیز ۰۳۱۳۶۶۳۷۶۸۲ است که برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش آنلاین غذا می‌توانید از آن استفاده کنید.

در نزدیکی فارنهایت مراکز مختلفی مانند مجتمع تجاری پارک، مسجد کازرونی‌ها، مجتمع قضایی شهید قدوسی، خانه بازی شادی پارک و … واقع شده‌اند. ایستگاه مترو شریعتی، ایستگاه مترو سی و سه پل، ایستگاه اتوبوس مسجد کازرونی و ایستگاه‌های دیگر در نزدیکی آن قرار گرفته و استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی برای دسترسی به فارنهایت بسیار راحت می‌شود.

منوی کافه رستوران فارنهایت

منوی بی نظیر و متنوع این رستوران به صورتی است که هر فردی با هر سلیقه و ذائقه غذایی می‌تواند به آنجا مراجعه کرده و طعم عالی غذاهای آن را بچشد. در ادامه منوی این مجموعه به صورت کامل آورده شده است.

پیتزا ایتالیایی

پیتزا چیکن سوخاری ایتالیاییپیتزا نوستالژی ایتالیاییپیتزا رست بیف ایتالیاییپیتزا چوریتسو ایتالیایی
پیتزا پپرونی ایتالیایی

 

پیتزا استیک ایتالیایی

 

پیتزا بیکن ایتالیایی

 

پیتزا مخصوص (فیلی جک) ایتالیایی
پیتزا سبزیجات ایتالیاییپیتزا فیلی پیکانته ایتالیاییپیتزا پستو بوقلمون ایتالیاییپیتزا چهار پنیر ایتالیایی

 

منوی متنوع و بی نظیر کافه رستوران فارنهایت

منوی متنوع و بی نظیر کافه رستوران فارنهایت

برگرها

فارنهایت برگرکراش برگرچیکن برگر با مرغ سوخاری
چوریتسو برگربیکن چیز برگردابل پورشن جاینت برگر

تاکو

تاکو چیکن تمپوراتاکو میگو کریسپیتاکو آمانته کارنه (رست بیف)
تاکو میگوتاکو فاهیتا گوشتتاکو فاهیتا مرغ

غذای اصلی

میگو سوخاریاستیک تورنادواستیک مرغ (فاهیتا)سوشی چیکن کرانچی
سوشی کینگوچیکی چیکی رولسوشی تمپورارولسوشی فیلادلفیا رول

پیش غذا و سالاد

چیکن فرایزسیب زمینی فارنهایتسالاد سزار
سالاد سزار با مرغ سوخاریسالاد آووکادوسالاد استیک

علاوه بر موارد گفته شده تنوع بالایی از نوشیدنی‌ها نیز وجود دارد که برای سلیقه‌ای مناسب هستند.

کجای اصفهان پاستا بخوریم؟

پاستا غذایی پرطرفدار و خوشمزه است که در رستوران‌ها و فست فودهای مختلفی تهیه و سرو می‌شود. اگر در شهر اصفهان ساکن هستید و یا برای سفر و گردش به این شهر زیبا قدم گذاشته‌اید، می‌توانید از مراکز مختلفی برای نوش جان کردن این غذای خوشمزه استفاده کنید.

بهترین پاستای اصفهان را کجا بخوریم؟

بهترین پاستای اصفهان را کجا بخوریم؟

اما در میان تنوع بالای رستوران‌ها و فست فودها انتخاب بهترین مرکز برای سرو پاستا کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل تعدادی از بهترین مراکز برای سرو و خرید انلاین پاستا اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?page=0  معرفی می‌شوند.

پاستا اصفهان

مجموعه‌ای بی نظیر و باکیفیت بالا که تنوع بالایی از پاستاهای لذیذ و خوشمزه را برای مشتریان خود سرو می‌کند. در این مرکز علاوه بر پاستا انواع مختلفی از پیتزا و برگر و خوراک‌ها و … نیز تهیه و سرو می‌شود. پاستا اصفهان طعم لذیذ و اصیل پاستاهای ایتالیایی را برای شما به همراه می‌آورد.

عشق پاستا

همان‌طور که از نامش پیداست محیطی دنج و زیبا برای عاشقان پاستا است. پاستا در این مجموعه به اندازه‌ای خوشمزه و باکیفیت است که به مشتری همیشگی و عاشق پاستای واقعی تبدیل می‌شوید. تنوع بالای پاستاهای این مجموعه شما را مجذوب خود می‌کند و حتی اگر علاقه‌ای به خوردن پاستا نداشته باشید، قطعا به مشتری ثابت آن‌ها تبدیل می‌شوید.

رستوران و فست فود ویرا

معمولا برای خرید آنلاین پاستا باید توجه بیشتری داشته تا غذایی باکیفیت و تازه خریداری کنید. ویرا یکی از مجموعه‌های بسیار بی نظیر و باکیفیت است که انواع مختلفی پاستا را با طعم عالی و کیفیت بالا برای شما سرو کرده و در صورت تمایل درب منزل ارسال می‌کند. در این مجموعه انواع مختلفی از پاستاها مانند اسپاگتی، پنه، راویولی، لینگوین، ریگاتونی، پاپیونی، فسیلی، لوله‌ای، کانلونی، فتوچین، کاپلینی و گنوکی سرو می‌شوند.

همچنین برای خرید غذا دریایی اصفهان نیز می‌توانید از رستوران‌ها و فست فودهای باکیفیت به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایید.

سخن آخر

پیدا کردن کافه، رستوران، غذاخوری و فست فودها در سطح شهرهای بزرگ مانند اصفهان کار بسیار سختی است. از آنجایی که در این شهرها تنوع بالایی از مجموعه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند، نمی‌توان به راحتی مجموعه‌های باکیفیت را شناسایی و از طعم غذای آن‌ها لذت برد.

در این قسمت یکی از بهترین مجموعه‌ها یعنی کافه رستوران فارنهایت را به شما معرفی کردیم تا در صورت تمایل حتما از این مجموعه دیدن کنید. لذت سفر و گشت و گذار در شهر اصفهان را با خوردن غذاهای باکیفیت و لذیذ چندین برابر کنید.