رپورتاژ آگهی


پارچه یکی از اصلی‌ترین اجناسی است که هر شخصی برای دوخت لباس و تولید انواع پوشاک به آن نیاز دارد. یکی از بهترین کسب‌وکارهای موجود در ایران، خرید پارچه عمده برای دوخت و دوز لباس یا پوشاک و عرضه آن‌ها به بازار است. مراکز مختلفی در تهران وجود دارند که پارچه را به صورت عمده می‌فروشند و شاید نوع پارچه‌ها در مراکز مختلف با هم تفاوت داشته باشند.

اگر شما نیز قصد خرید پارچه عمده را دارید، باید مرکز فروش پارچه عمده، جنس پارچه و نوع آن را با توجه به نیاز خودتان انتخاب کنید. در این مقاله به نقل از روچی مارت، به بررسی مراکز فروش عمده پارچه در تهران می‌پردازیم تا شما انتخاب بهتری در این حوزه داشته باشید.

بازار بزرگ تهران

می‌توان گفت بازار بزگ تهران یکی از معروف‌ترین بازارها در تهران است و تقریبا همه نوع اجناسی در آن به فروش می‌رسد. جالب است بدانید که بازار بزرگ تهران، یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید پوشاک عمده و خرید پارچه عمده نیز هست. بازار بزرگ تهران در خیابان ۱۵ خرداد واقع شده است و برای دسترسی به بازار پارچه‌فروشان عمده در این مکان، نیاز است تا به انتهای بازار رفته و وارد سرای امیرکبیر شوید.

در سرای امیرکبیر که در بازار بزرگ تهران قرار دارد، می‌توانید همه نوع پارچه را به صورت عمده تهیه کنید و امکان خرید پارچه به صورت توپی نیز فراهم است. خرید از این سرای، می‌تواند برای اشخاصی که تولیدی پوشاک یا مزون دارند، اقتصادی و به‌صرفه باشد. همچنین اگر قصد خرید پارچه به صورت کیلویی را داشته باشید، بازار بزرگ تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است و شما می‌توانید با مراجعه به قسمت انتهایی سرای امیرکبیر، به بازار پارچه‌فروشان کیلویی برسید.

دسترسی به بازار بزرگ تهران از طریق مترو و وسایل حمل و نقل عمومی بسیار ساده است و شما نیاز دارید تا با مترو، به ایستگاه ۱۵ خرداد بروید. همچنین در منطقه بازار بزرگ تهران، طرح ترافیک برقرار است و بهتر است تا اگر می‌خواهید با خودروی شخصی به آنجا بروید، اشتراک طرح ترافیک را خریداری کرده یا در روزِ مختص به پلاک خودروتان به منطقه بازار بزرگ تهران وارد شوید.

مراکز فروش پارچه عمده تهران کجاست؟

مرکز خرید پارچه خیابان گاندی

یکی دیگر از مراکزی که افراد برای خرید پارچه به آن مراجعه می‌کنند، راسته پارچه‌فروشی خیابان گاندی است که در حوالی میدان ونک قرار دارد. شما در این مرکز می‌توانید انواع مختلفی از پارچه را به صورت عمده و متری خریداری کنید. همچنین، پارچه‌هایی که در این راسته قرار دارند، از قیمت نسبتا مطلوبی برخوردار هستند و برای تمامی اقشار مناسب‌اند.

طرح اغلب پارچه‌هایی که در خیابان گاندی فروخته می‌شوند،  شیک و مجلسی هستند و می‌توانند برای افرادی که قصد دوخت لباس‌های مجلسی یا پالتو را دارند، مناسب باشند. شما می‌توانید برای دسترسی به این مرکز فروش پارچه، از خودروی شخصی استفاده کنید و یا با استفاده از اتوبوس، در ایستگاه میدان ونک پیاده شوید.

مرکز خرید پارچه در خیابان زرتشت

راسته پارچه‌فروشان خیابان زرتشت، یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین مراکز فروش پارچه در تهران است. این راسته در حوالی خیابان ولیعصر قرار دارد و شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا خودروی شخصی، به این راسته دسترسی پیدا کنید.

راسته پارچه‌فروشان خیابان زرتشت مناسب افرادی است که دارای مزون هستند و یا قصد تولید لباس‌های شیک، مد روز و مجلسی را دارند؛ زیرا پارچه‌های این مرکز، به شیک و مجلسی بودن شهرت دارند.

عبدل‌آباد

محله عبدل‌آباد یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید و فروش پارچه و پوشاک به صورت عمده است. این محله، در جنوب تهران قرار دارد و هر زمانی که به منطقه عبدل‌آباد بروید، با جمعیت انبوهی از خریداران پوشاک و پارچه در آنجا مواجه خواهید شد. عبدل‌آباد در گذشته به مرکز خرید پارچه به صورت کیلویی معروف بود؛ اما امروزه این روشِ فروش پارچه در عبدل‌آباد رواج کمتری دارد. شما می‌توانید با خودروی شخصی و یا مترو به این محله دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی به این محله با مترو، تنها کافی است تا به ایستگاه عبدل‌آباد رفته و در آنجا پیاده شوید.

بر خلاف مراکز فروش پارچه که در بخش‌های قبلی ذکر شد، پارچه‌هایی که در عبدل‌آباد به فروش می‌رسند، دارای تنوع بالایی نیستند و اغلب پارچه‌هایی که در این مرکز فروخته می‌شوند، شامل پارچه‌های تریکو و محلفه‌ای هستند که بیشتر برای مصارف خانگی مانند دوختن پرده به کار می‌روند. البته شما می‌توانید در این محله، پارچه‌های مجلسی نیز پیدا کنید؛ اما همانطور که گفته شد، فعالیت اصلی این مرکز، فروش پارچه‌های ساده به صورت عمده است.

مراکز فروش پارچه عمده تهران کجاست؟

بازار تجریش

خیابان تجریش یکی از جذاب‌ترین خیابان‌های تهران برای خرید کردن است و معروف‌ترین جاذبه این خیابان، بازار تجریش است. شما می‌توانید در بازار تجریش، همه نوع کالایی از جمله پارچه پیدا کنید. بازار تجریش سال‌ها است که در زمینه خرید و فروش پارچه به صورت عمده، سابقه خوبی از خود نشان داده است و یکی از مراکز اصلی خرید پارچه در تهران به شمار می‌رود.

برای دسترسی به مرکز پارچه‌فروشان در تجریش، نیازمندید تا به پاساژ چند طبقه میری بروید که بین پل تجریش و میدان قدس واقع شده است. لازم به ذکر است که پارچه‌های موجود در این بازار، دارای تنوع بالایی هستند و شما می‌توانید همه نوع پارچه‌ای را در بازار تجریش پیدا کنید. برای دسترسی به بازار تجریش می‌توانید از خودروی شخصی یا مترو استفاده کنید. برای رفتن به این بازار از طریق مترو، تنها کافی است تا در ایستگاه تجریش پیاده شوید.

بازار مولوی

یکی دیگر از مراکزی که از لحاظ قیمت و تنوع پارچه امتیاز خوبی دارد، بازار مولوی واقع در خیابان اردستانی است. شما می‌توانید در بازار مولوی، انواع مختلفی از پارچه‌ها را مشاهده کنید و پارچه مورد نظر خود را به صورت متری یا عمده بخرید.

 توجه داشته باشید که قیمت پارچه‌ها در این مرکز اقتصادی‌تر از مراکزی چون بازار تجریش و خیابان گاندی است و اگر پارچه مورد نظر خود را در این مرکز پیدا کنید، صرفه‌جویی خوبی در هزینه‌های شما صورت می‌گیرد.

مراکز فروش پارچه عمده تهران کجاست؟

فروشگاه روچی مارت

با گسترش فناوری و پیشرفت اینترنت در سرتاسر جهان، دیگر نیازی نیست تا برای خرید پارچه به صورت عمده، زمان زیادی را برای گشت و گذار در بازار صرف کنید و فروشگاه روچی مارت، به عنوان یک مرکز خرید آنلاین پارچه عمده معتبر، امکان خرید پارچه و پوشاک به صورت آنلاین و عمده را برای شما فراهم کرده است.

فروشگاه روچی مارت، یک سامانه آنلاین خرید پوشاک و پارچه عمده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان، پارچه یا پوشاک خود را به صورت آنلاین انتخاب کرده و آن‌ را درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه به معرفی و بررسی مزیت‌های این فروشگاه می‌پردازیم.

مزیت‌های خرید از فروشگاه روچی مارت

فروشگاه روچی مارت به عنوان اولین مرکز خرید و فروش آنلاین پارچه، پوشاک و لوازم خیاطی به صورت عمده روی کار آمده است و از این رو، دارای مزیت‌های بسیاری است. مواردی که در ادامه ذکر می‌شوند، جزو اصلی‌ترین مزایای فروشگاه روچی مارت هستند.

تنوع بالای محصولات

بر خلاف برخی از مراکز که به شما امکان خرید انواع محدودی از پارچه را می‌دهند، شما می‌توانید در فروشگاه روچی مارت انواع مختلفی از پارچه‌ها، پوشاک و لوازم خیاطی را مشاهده کنید و به صورت آنلاین آن‌ها را انتخاب کنید. این کار قدرت تصمیم‌گیری زیادی به شما می‌دهد و در زمان شما نیز صرفه‌جویی می‌کند.

بهره‌مندی از مشاوران خرید پارچه و خیاطی

اگر شما در خرید پارچه متناسب با نیاز یا کسب‌وکارتان دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید از مشاوران متخصص روچی مارت در این حوزه بهره‌مند شوید و در نهایت، بهترین نوع محصول را انتخاب کنید. این مزیت می‌تواند مانع صرف هزینه‌های اضافی شود.

صرفه‌جویی در زمان

با فروشگاه روچی مارت، دیگر نیاز ندارید تا وقت خود را به گشت و گذار در بازارها و مراکز مختلف تلف کنید و می‌توانید تنها در عرض چند دقیقه، محصولات زیاد و متنوعی را در این فروشگاه مشاهده کنید. پس از انتخاب محصول، روچی مارت آن را با پست به شما ارسال می‌کند و بین ۳ الی ۵ روز کاری زمان می‌برد تا محصول به دست شما برسد.

معرفی پنل ممبرشیپ روچی مارت (پنل فروشندگان)

وجه تمایز فروشگاه روچی مارت در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها، وجود پنل فروشندگان است. روچی مارت به شما یک پنل فروش اختصاصی و آنلاین ارائه می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از این پنل در روچی مارت، محصول خود را به صورت آنلاین و با نام خودتان به فروش برسانید. به عبارت دیگر، شما با استفاده از پنل فروشندگان روچی مارت، شعبه آنلاین کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی می‌کنید و روچی مارت در این مسیر به شما کمک می‌کند.