خانم‌های علاقمند به آرایش و زیبایی دغدغه‌های مختلفی دارند که یکی از این دغدغه‌ها انتخاب زیباترین مدل‌های آرایش است که در عین زیبایی و هماهنگی با چهره آن‌ها از مد هم نیفتاده باشند و در دنیای مد به روز تلقی شوند. مدل‌های آرایش هم مثل مدل‌های لباس و چیزهای دیگر مربوط به مد در هر فصل به روز می‌شوند و با شرایط جدید تطبیق پیدا می‌کنند در این میان ایده‌های جدید و خلاقیت‌های هنرمندان و طراحان آرایشی را هم می‌توان در گوشه و کنار و تیپ‌های خیابانی و نمایش‌های مد مشاهده کرد که الهام بخش ترفندها و سبک‌های جدیدی در آرایش چهره و مو و ناخن می‌شوند. در این مقاله ما زیباترین مدل‌های آرایش را که برای فصل آینده محبوب و به روز خواهند بود به شما معرفی می‌کنیم.

بافته‌های ریز روی موها

زیباترین مدل‌های آرایش

بافتن مو از گذشته محبوب بوده است، شما با چند حرکت ساده می‌توانید علاوه بر جمع کردن موها بافتی زیبا و رمانتیک روی موها ایجاد کنید و زیبایی آن را چند برابر کنید اما اگر تصور می‌کنید این ترفند برای دخترهای چهاده ساله مناسب است باید بدانید که برای فصل‌های آینده یک مدل جدید بافت برای موها ترند شده است که از بافت‌های ریز تشکیل می‌شود. این بافت ریز می‌تواند در فرق موها و به تعداد مختلفی انجام شود و علاوه بر ایجاد زیبایی و هماهنگی در موها آن‌ها را مرتب‌تر هم نشان می‌دهد. پس اگر موهای حجیمی دارید که جمع و جور کردن آن برایتان دشوار است و می‌خواهید مدل‌های جدیدی را امتحان کنید این بافت را خودتان  به سادگی می‌توانید در منزل انجام دهید و بافت را تا انتهای مو ادامه داده و با یک کش نامرئی کوچک ببندید.

لاک ناخن دورنگ

زیباترین مدل‌های آرایش

برای هر فصلی یک سری رنگ لاک مناسب و هماهنگ وجود دارد مثلا رنگ اخرایی و قهوه‌ای برای پاییز و رنگ صورتی و زرد برای فصل تابستان مناسب است. مانیکور ناخن و لاک زدن چیزی نیست که هرگز از مد بیفتد اما در هر دوره‌ای مدل‌های تازه و متنوعی برای روش لاک زدن معرفی می‌شود که به کار بردن آن‌ها می‌تواند تنوع و زیبایی بیشتری به آرایش روزمره شما اضافه کند. اما مدلی که برای این فصل معرفی شده است مدل دورنگ تیپ ناخن نام دارد که تا حدی شبیه مانیکور فرنچ است اما مد روزتر است و به خصوص اگر از کوتاهی انگشتان خود شکایت دارید می‌توانید با این ترفند دستان کشیده‌تری داشته باشید. کافی است یک برش چسب کاغذی روی قسمت پایینی ناخن خود بزنید و بقیه ناخن را به رنگ دلخواه (ترجیحا رنگ‌های پاییزی) لاک بزنید سپس چسب را جدا کنید و در انتها تاپ کوت بزنید.

سایه چشم براق یکی از زیباترین مدل‌های آرایش

زیباترین مدل‌های آرایش

از گذشته همیشه گفته‌اند که سعی کنید با استفاده کردن از سایه پودری مات پشت چشم‌های خود را خشک نشان دهید و ترشح چربی را در این ناحیه کنترل کنید اما ترند جدید بسیار تطبیق پذیرتر و کم دردسرتر از روش‌های قدیمی سایه زدن است. اگر آرایش زیاد روی چشم‌های خود را دوست ندارید و می‌خواهید ظاهر چشمانتان طبیعی به نظر برسد و نیاز به تجدید آرایش و رسیدگی نداشته باشد سایه چشم براق بیرنگ بهترین انتخاب برای شما است که فقط روی پلک بالا و گوشه داخلی چشم زده می‌شود و یکی از زیباترین مدل‌های آرایش حاضر است. با این روش سایه زدن چشمان شما بدون آرایش اما درخشان و طبیعی به نظر می‌رسند و در کنار آن کافی است از مقدار کمی ریمل قهوه‌ای یا بیرنگ و یک خط چشم خیلی نازک استفاده کنید و آرایش بدون آرایش خود را کامل کنید.

مدل موی کوتاه

زیباترین مدل‌های آرایش

اگر از موهای بلند و پردردسر خود خسته شده‌اید بهترین زمان برای کوتاه کردن موها فرارسیده است. در فصل جاری و فصل آتی موی کوتاه محبوب خواهد بود و بهتر است که با موهای بلند، مدل باب، لاب، مدیوم و هر مدلی غیر از این خداحافظی کنید. البته در نظر داشته باشید که مدل موی کوتاه ممکن است برای هر کسی مناسب نباشد به خصوص افرادی که سر و صورت بزرگی دارند معمولا نمی‌توانند با موهای کوتاه کنار بیایند. اگر مطمئن هستید که موی کوتاه مناسب شما است حتما قبل از اقدام به این کار مدلی زیبا و هماهنگ را انتخاب کنید و روش‌های نگهداری و سشوار کشیدن این مدل را فرابگیرید تا مرتب نیاز به مراجعه به آرایشگاه یا استفاده زیاد از محصولات حالت دهنده نداشته باشید.

سایه چشم چندرنگ

زیباترین مدل‌های آرایش

در کنار سایه چشم بیرنگ براق برای خانم‌هایی که عاشق آرایش‌های زیاد و چند رنگ هستند مدل جدیدی را معرفی می‌کنیم که می‌تواند باب طبعشان باشد. در هفته‌های مد اخیر شاهد نمونه‌های مختلفی از سایه‌های چند رنگ بلوکی و ترکیبی با رنگ‌های مات و متالیک و … بودیم که هریک زیبایی‌های خاص خود را دارند و در این میان مدل چندرنگ سایه برای ایجاد جلوه زیبا روی چشم و بزرگ نشان دادن چشم‌ها توصیه می‌شود. این رنگ‌ها را بر اساس سلیقه و سبک خود انتخاب کنید و هنرمندانه ترکیب کنید تا بهترین اثر را روی چشم داشته باشند. لایه اول سایه از زیر استخوان ابرو تا خط مژه کشیده می‌شود و لایه بعدی هم مثل سایه‌های ترکیبی معمولی بسته به مدل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رژ لب سایه روشن یکی از زیباترین مدل‌های آرایش

زیباترین مدل‌های آرایش

خانم‌ها همیشه عاشق لب‌های قرمز و رژهای تند و زیبا بوده‌اند اما این بار با ترند جدیدی برای آرایش لب روبرو هستیم که حالتی طبیعی‌‌تر، ملایم‌تر و دلنشین‌تر دارد. مدل آرایش لب سایه روشن را شاید قبلا در مدل‌های آرایشی کره‌ای دیده باشید اما حالا وقت آن است که این مدل را که یکی از زیباترین مدل‌های آرایش است روی خودتان هم امتحان کنید. خوشبختانه روش رژ زدن به این شکل بسیار ساده است. ابتدا لب‌ها را با بالم تمیز و مرطوب کنید سپس با رژی به رنگ دلخواه مثل صورتی یا نارنجی و … روی میانه‌های لب بزنید و به سمت کناره لب‌ها محو کنید. البته به خاطر داشته باشید این مدل آرایش برای لب‌های پر مناسب‌تر است تا لب‌های نازک.

فر در وسط موها

زیباترین مدل‌های آرایش

شاید قبلا تصادفا این مدل فر را برای خودتان درست کرده باشید و از این اشتباه حسابی عصبانی شده باشید، حالا جالب است بدانید که این مدل فر جزو ترندهای برتر فصل شمرده می‌شود که البته در چند فصل گذشته برای موهای کوتاه و متوسط استفاده می‌شد اما اکنون روی موهای بلند هم کاربرد دارد. این مدل فر باعث می‌شود موها حجم پیدا کنند بدون این که به نظر برسد تلاش زیادی برای این کار انجام داده‌اید. اگر به این مدل فر علاقه دارید ابزار فرکننده را بردارید و تنها قسمت میانی موها (بیست سانت پایین‌تر از ریشه و ده سانت بالاتر از نوک موها) را دور آن بپیچید و باز کنید.

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)