با شروع هر سال علاقمندان به دنبال این هستند تا با سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست آشنا شوند و از این قافله عقب نمانند. اما این سبک‌های جدید آرایش از کجا می‌آیند و چه کسی آن‌ها را معرفی می‌کند؟ برخی از این سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست از پیشرفت‌های علمی حاصل می‌شود و محصولاتی که با تکنولوژی‌های جدید وارد بازار شده‌اند این سبک‌ها را شامل می‌شوند، برخی دیگر از سبک‌ها هم که بیشتر آرایشی هستن نتیجه ذوق و خلاقیت طراحان آرایشی و زنده شدن مجدد سبک‌های قدیمی در استایلی جدید هستند. در هر صورت اگر علاقمند به به روز کردن دانش و سلیقه خود هستید ما در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست را که در سال ۲۰۱۹ محبوب خواهند بود به شما معرفی خواهیم کرد و شما در ادامه چند نوع رژ لب را که امسال پرطرفدار هستند خواهید شناخت.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست در سال ۲۰۱۹

اگر استایل و ظاهر سلبریتی‌ها، تصاویر اینستاگرامی چهره‌های محبوب  اثرگذار و اخبار مربوط به جدیدترین یافته‌های مراقبت پوست را دنبال کنید به چند نمونه و سبک جدید برای آرایش و زیبایی خواهید رسید که در ادامه بیست مورد از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

پوست برنزه نارنجی: مدتی پیش رژگونه‌های نارنجی بسیار محبوب و پرطرفدار شدند و افرادی که پوست گرم داشتند از این رنگ برای آرایش خود استفاده کردند. به نظر می‌رسد این سبک هنوز محبوبیت خود را دارد و شما می‌توانید این رژگونه‌های نارنجی را با برنزه کننده خود مخلوط و برای آرایش به کار ببرید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست برای سال 2019

رنگ موی مرجانی از سبک‌های جدید آرایش : شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۱۹ را رنگ مرجانی انتخاب کرده است و شما می‌توانید از طیف‌های مختلف این رنگ برای آرایش موهای خود استفاده کنید از نارنجی و قرمز تند گرفته تا مرجانی و صورتی گرم که ظاهری جذاب و متفاوت دارد.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

رنگ موی قهوه‌ای سایه روشن: اگر اهل رنگ‌های طیف قرمز نیستید و رنگ‌های طبیعی را ترجیح می‌دهید رنگ قهوه‌ای با هایلایت چند رنگ بهترین انتخاب برای شما است. اگر رنگ طبیعی موهای شما قهوه‌ای است می‌توانید با بالیاژ کردن با استفاده از طیف‌های روشن‌تر قهوه‌ای، حالتی زیبا و جذاب به موهای خود بدهید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

چتری‌های کوتاه و نامنظم: راه‌های مختلفی برای چتری زدن وجود دارد و چتری‌ها می‌توانند بلند، کوتاه، متقارن، یکدست، یکطرفه، حجیم و یا نازک باشند. اما چتری‌های کوتاه نامنظم مدل جدید آرایش مو برای سال ۲۰۱۹ است،  این مدل برای خانم‌هایی که مانند اما واتسون پیشانی بلند و صورت ظریفی دارند بهترین انتخاب است.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

محصولات مراقبتی پروبیوتیک: در مقالات قبلی مجله قرمز درباره پروبیوتیک‌ها و اثر آن‌ها در مراقبت پوست مطالبی را بیان کردیم. محصولات حاوی پروبیوتیک از جدیدترین سبک‌های مراقبت پوست هستند که با احیا کردن باکتری‌های مفید سطح پوست به درمان بیماری‌های پوستی مثل آکنه و التهاب و … کمک می‌کنند.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

درخشش از نوعی دیگر: تا پیش از این وقتی صحبت از آرایش براق می‌شد همه به صورت‌هایی اکلیلی و درخشان فکر می‌کردند اما آرایش درخشان از نوع جدید، طبیعی است و باعث می‌شود چهره شما سالم، زیبا، جوان و طبیعی به نظر برسد مانند آنچه که در صورت الیزابت اولسن مشاهده می‌کنید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

استفاده از تل و هدبند برای آرایش موها: این روزها اکسسوری‌های مو در دوران اوج خود هستند و هر روز مدل‌های جدید و جالبی از آن‌ها معرفی می‌شود از سنجاق‌ههای الماسی با نوشته‌های جالب گرفته تا تل‌های مخمل و پاپیونی که موهای شما را زیبا می‌کنند. پس اگر می‌خواهید آرایش موهای شما به روز باشد استفاده از تل و هدبند را فراموش نکنید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

رژ لب قرمز تند از سبک‌های جدید آرایش : رنگ قرمز برای رژ لب همیشه محبوب است اما گاهی این محبوبیت چندین برابر می‌شود. پس برای به روز کردن آرایش خود بهتر است رژ لب قرمز انتخاب کنید البته به جای مدل‌های مات که قدیمی شده‌اند مانند پریانکا چوپرا از مدل‌های براق با بافت کرمی استفاده کنید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

استفاده از نسل جدید فیلرها: اخیرا مدل جدیدی از فیلرها به بازار آمده است که به شکل پچ هستند و روی آن‌ها سوزن‌های بسیار ریزی قرار دارد که در طول شب مواد مورد نیاز را به پوست شما تزریق می‌کنند در نتیجه صبح که بیدار می‌شوید پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

آرایش و زیبایی به سبک دهه ۸۰ میلادی: همان طور که می‌دانید سبک‌های آرایشی دهه ۸۰ این روزها محبوب هستند و مدل‌های مختلف آن دوره از آرایش‌های رنگی گرفته تا موهای فر و حجیم دوباره به دنیای زیبایی بازگشته‌اند مثل این مدل موی زیبای بلیک لایولی که هر چشمی را به خود خیره می‌کند.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

سایه چشم خیلی براق و رنگی: اگر می‌خواهید آرایش خود را برای سال ۲۰۱۹ به روز کنید آرایش دودی را فراموش کنید و به جای آن از سایه‌هایی که بسیار براق هستند و اکلیل‌های درشتی دارند استفاده کنید. بهتر است به جای سایه‌های نقره‌ای خسته کننده رنگ‌های روشن مثل طلایی، رزگلد و … را به کار ببرید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

سایه چشم بنفش از سبک‌های جدید آرایش : رنگ بنفش همیشه یک رنگ محبوب برای آرایش چشم بوده است اما هر ترکیبی با آن زیبا نمی‌شود. کارشناسان توصیه می‌کنند برای به روزکردن و زیبا کردن آرایش، سایه بنفش یا یاسی را با رژ لب آلویی براق به کار ببرید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

استفاده از اسیدهای پلی هیدروکسی: اگر با لایه برداری شیمیایی آشنا باشید نام اسیدهای آلفاهیدروکسی AHA و بتاهیدروکسی BHA را شنیده‌اید اما اسیدها پلی هیدروکسی یا PHA به تازگی به دنیای مراقبت پوست معرفی شده‌اند و با ملایمت پوست شما را لایه برداری و درخشان می‌کنند.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

ناخن‌های تابه تا از سبک‌های جدید آرایش ناخن: در سال جدید اگر قصد لاک زدن و آرایش ناخن‌های خود را دارید مجبور نیستید همه ناخن‌ها را به یک رنگ درآورید. سبک تا به تا برای لاک زدن یک سبک جدید است و شما در این سبک می‌توانید هر ناخن را به رنگی دلخواه و متفاوت آرایش کنید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

ناخن‌های نگین دار و اکلیلی: همان طور که آرایش براق و اکلیلی برای چشم و لب محبوب است این نوع آرایش برای ناخن‌ها هم یک اولویت محسوب می‌شود. در سال جدید شما می‌توانید با استفاه از نگین‌های ریز و درشت و اکلیل ناخن‌های خود را زیبا و به روز کنید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

موهای کوتاه چندلایه و دارای بافت: به گفته کریستین اس آرایشگر لوسی هیل، سال ۲۰۱۹ سال استراحت داددن به شانه‌ها است! یعنی مدل موی کوتاه برای امسال بهترین انتخاب است چون هم ظاهری متفاوت به شما خواهد داد و هم استراحتی برای موها و شانه‌ها خواهد بود.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

سبک رمانتیک از سبک‌های جدید آرایش : سبک رمانتیک امسال یک سبک محبوب و پرطرفدار برای آرایش به شمار می‌رود. همه نشانه‌های سبک رمانتیک را می‌توان در این تصویر از اما استون دید، از موهای نیمه باز گرفته تا لباس گلدار و آرایش ملایم که با چهره او کاملا هماهنگ شده است.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

آرایشی با رنگ‌های متفاوت: سال ۲۰۱۹ زمان آن است که روش‌های سنتی و قدیمی آرایش خود را کنار بگذارید و با امتحان کردن چیزهای جدید و متفاوت، دید و سلیقه خود را گسترش دهید. کافی است از تغییر نترسید و جسارت و شجاعت لازم برای بیان خود را داشته باشید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

محصولات مراقبت مو ساخته شده از غذاها: جدیدترین سبک در مراقبت از مو، غذاها هستند. یعنی همان چیزی که می‌خورید را می‌توان در محصولات بهداشتی و مراقبتی موها هم مشاهده کرد از نارگیل گرفته تا آووکادو و میوه‌های مفید دیگر که سلامتی و زیبایی را به موهای شما هدیه می‌دهند.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

استفاده از گواشا از سبک‌های جدید آرایش : اگرچه گواشا و رول‌های تهیه شده از سنگ‌های طبیعی مدتی است معرفی و محبوب شده‌اند و همه از فواید و آثار این ابزارها آگاهی پیدا کرده‌اند اما این محبوبیت در سال ۲۰۱۹ به اوج خود خواهد رسید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

مدل‌ها و رنگ‌های جدید و پرطرفدار رژ لب برای سال ۲۰۱۹

رژ لب همیشه جزو مهم‌ترین بخش‌های آرایش خانم‌ها است و هیچ آرایشی بدون آن کامل نیست. رژ لب به قدری مهم و اساسی است که حتی می‌تواند تنها بخش آرایش شما باشد و به چهره شما طراوت و شادابی بدهد. پس طبیعی است که سبک‌ها و مدل‌ها هم در انتخاب رژ لب اهمیت زیادی دارند و بهتر است که آرایش لب‌های خود را بر اساس ترندها و مدل‌های جدید انتخاب کنید تا به روزتر و جذاب‌تر باشید.

رژ لب براق و درخشان: این روزها رژهای براق و درخشان حرف اول را در آرایش می‌زنند و شما سراغ هر رنگی هم که بروید بهتر است آن را در انواع درخشان و براق انتخاب کنید تا به روز باشید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

رنگ‌های تند و روشن: دوران رنگ‌های مات و کدر و خنثی به سر آمده است و این روزها رنگ‌های شاد، روشن و چشمگیر مهم‌ترین سبک در آرایش لب‌ها به شمار می‌روند.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

رژ مایع براق با خاصیت آبرسانی: سلامت لب‌ها از زیبایی آن‌ها مهم‌تر است پس اگر قصد آرایش هم ندارید می‌توانید با یک رژ مایع با خاصیت آبرسانی هم سلامت و هم زیبایی لب‌ها را تضمین کنید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

لاک لب در رنگ‌های تند و زیبا: لاک لب به نوع خاصی از رژ لب مایع گفته می‌شود که مانند لاک روی لب خشک می‌شود و ماندگاری بالایی دارد. این لاک‌های لب در رنگ‌های تند و شاد این روزها بسیار پرطرفدار هستند.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

رژ لب قرمز واقعی: همان طور که گفتیم رژ لب قرمز به خصوص در رنگ قرمز خالص و واقعی یک سبک جدید و محبوب برای آرایش لب است که می‌توانید در سال جدید آن را برای آرایش خود به کار ببرید.

سبک‌های جدید آرایش و مراقبت پوست

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه ترفندهای آرایشی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: PureWow (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)