رپورتاژ آگهی


۱۱ ایده خاص برای کادو به دختر ۲۰ ساله

کادو دادن به دختران جوان کمی سخت به نظر می‌رسد؛ سلیقه او در مد، موسیقی و دکور ممکن است با پا گذاشتن در سنین بزرگسالی به‌راحتی تغییر کند؛ بااین‌حال لازم نیست نگران یک هدیه عالی باشید، زیرا لیست جالب و کمتر مورد توجه قرار گرفته در این مقاله، مملو از ایده های مختلف کادو برای دختر ۲۰ ساله است که مطمئناً آنها را دوست خواهند داشت. این هدایای جالب برای خانم‌های ۲۰ ساله را بخرید و او را خوشحال کنید. فقط کافی است تا چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید تا با بهترین ایده‌های هدیه برای دختر جوان ۲۰ ساله آشنا شوید.

۱. تابلو؛ ایده‌ای زیبا، متنوع و مورد پسند همه

زمانی که نوبت به خرید هدیه برای دختر جوان می‌رسد، تابلو دکوراتیو را فراموش نکنید. خوشبختانه تنوع این اکسسوری‌ها به‌قدری در بازار بالا است که نگرانی از بابت پیدا کردن بهترین مدل و رنگ به‌عنوان کادو برای دختر ۲۰ ساله نخواهید داشت.

البته که خرید تابلو براساس سلیقه افراد، محل نصب، سبک دکوراسیون و تم کلی محیط انجام می‌شود؛ بااین‌حال اگر دختری سخت‌پسند دارید، حتما تابلویی ایده‌آل برای هدیه دادن پیدا می‌کنید. تابلوهایی با جملات انگیزشی، تصاویر مینیمال و عکس چهره‌های تاثیرگذار نیز از جدیدترین مدل تابلو دیواری برای هدیه دادن به شمار می‌روند.

۱۱ ایده خاص برای کادو به دختر ۲۰ ساله

۲. کادوهای انگیزشی؛ تابلو و کتاب انگیزشی هدیه دهید

جمله‌ها و تصاویر انگیزشی از ترندترین موضوعات مورد‌علاقه افراد جوان و به‌ویژه خانم‌هایی به شمار می‌رود که تازه به دهه دوم وارد شده‌اند. انواع تابلو نقاشی مدرن از بهترین ابزارهایی هستند که امکان نمایش جملات انگیزشی را دارند.

تابلوهایی با سخن بزرگان و شعرهای پرمفهوم را به‌عنوان کادو برای دختر ۲۰ ساله در نظر داشته باشید. همچنین قرار دادن پادکست و آهنگ‌هایی با مضمون انگیزشی روی فلش و کارت‌های حافظه نیز ایده‌ای کمتر دیده شده و جذاب برای دختران به شمار می‌رود.

۳. تابلو خط؛ یکی از محبوب‌ترین هدیه‌ها برای دختر جوان

تابلو خط با نوشته‌هایی انگیزشی و شعر جذاب یکی از محبوب‌ترین هدیه‌ها برای دختر جوان به شمار می‌رود. معمولا افرادی با علاقه به جمله‌های قصار و شعرهای کهن طرفداران این سبک از تابلوهای دکوراتیو هستند. انواع تابلو طرح مینیمال نوشته‌های انگیزشی دارند و در سبک‌های مختلف دکوراسیون در اتاق خواب دختران استفاده می‌شوند.

۴. کتاب؛ هدیه‌ای جذاب و کاربردی برای کادو دادن به دختر ۲۰ ساله

کتاب‌هایی با موضوعات رشد شخصی یکی از بهترین هدیه‌های ممکن برای دختر جوان ۲۰ ساله است. کتاب‌های مثل «من چراغ را خاموش می‌کنم» آن‌شرلی، زنان کوچک و بلندی‌های بادگیر از رمان‌های محبوب به‌عنوان کادو برای دختر ۲۰ ساله به شمار می‌رود.

۵. بلیط کنسرت؛  هدیه‌ای خاص برای دیه به دختر ۲۰ ساله

بلیط کنسرت یکی از هدیه‌هایی است که خاطره آن هرگز از یاد نمی‌رود. معمولا کنسرت رفتن یکی از تفریحات هیجان‌انگیز برای جوانان به شمار می‌رود؛ بنابراین چه هدیه‌ای بهتر از حضور در رویداد موسیقی خواننده مورد علاقه فرد خواهد بود؟ به‌خصوص اگر شرکت در کنسرت به‌همراهی افراد مورد علاقه باشد. ازاین‌رو قبل از خرید کادو برای دختر ۲۰ ساله، لیست کنسرت‌های ماه جاری را بررسی کنید.

۶. کیف دستی؛ یکی از راهکارهای جذاب برای کادو دادن به دختر ۲۰ ساله

به‌طورکلی داشتن وسایلی شیک، زیبا و کاربردی برای خانم‌ها جذاب است که کیف المان موثری برای زیبایی آن محسوب می‌شود؛ بنابراین هدیه دادن کیف دستی مانند کادو دادن استایلی زیبا برای دختر جوان ۲۰ ساله به شمار می‌رود. کیف دستی‌ها در رنگ و جنس متفاوت و در فروشگاه‌های بی‌شماری برای هدیه دادن در دسترس قرار دارند. ازاین‌رو خرید کیف دستی یکی از ساده‌ترین ایده‌های کادو دادن به دختر جوان محسوب می‌شود.

۱۱ ایده خاص برای کادو به دختر ۲۰ ساله

۷. جواهر و زیورآلات؛ یکی از بهترین ایده‌های یادگاری به دختر جوان

جواهر و زیورآلات برای همه خانم‌ها هدیه‌ای جذاب است. جواهرات با سنگ‌های رنگی و گران‌قیمت توجه خانم جوان ۲۰ ساله را به هدیه شما جذب خواهد کرد. خرید زیورآلات با متریال‌های دیگری مثل برنج، نقره، استیل و آب نقره نیز از گزینه‌های محبوب برای کادو به دختر جوان ۲۰ ساله به شمار می‌روند.

۸. دوربین فیلمبرداری؛ هدیه‌ای مناسب برای ثبت لحظات خاص

اکثر دختران جوان علاقه بسیاری به کارهای عکاسی و فیلمبرداری دارند؛ همان‌طور‌که این علاقه در صفحه‌های اینستاگرام رنگی و عکس‌های حرفه‌ای آن‌ها نیز قابل مشاهده است. پس اگر به‌دنبال ایده‌ای جذاب، کاربردی و بدون در نظر گرفتن قیمت هستید، دوربین فیلمبرداری کادو بدهید. همچنین ثبت لحظه‌های ناب بهترین کادویی است که به یک فرد هدیه می‌دهید. کادو دادن این وسیله مسیر شغلی پردرآمد و جذابی را نیز در اختیار فرد قرار می‌دهد.

۱۱ ایده خاص برای کادو به دختر ۲۰ ساله

۹. لوازم دکوراتیو؛ ایده‌ای کاربردی برای هدیه دادن به دختر جوان

هدیه دادن لوازم دکوراتیو برای دختران جوان جذاب است. به دلیل تنوع بالای وسایل دکوراتیو برای هدیه دادن به دختر جوان کار سختی در پیش نخواهید داشت. وسایل دکوراتیو در دسته‌‌های مختلف دیوارکوب، تابلو، مجسمه، گوی‌های نقره‌ای و وسایل چوبی تنوع بالایی دارند؛ بنابراین برای خرید وسایل دکوری فقط کافی است تا رنگ و سبک مورد علاقه فرد را بدانید. در مرحله بعد فقط سفارش دادن وسیله مورد نظر به‌‌عنوان کادو برای دختر ۲۰ ساله  باقی می‌ماند.

۱۰. عطر محبوب؛ یکی از کادوهای جذاب برای دختران جوان

اگر به فکر خرید عطر برای خانم جوان هستید، وسواس بسیاری به خرج دهید. معمولا و باتوجه‌به شواهد، خانم‌ها در زمینه انتخاب عطر و ادکلن سخت‌گیری‌های بیشتری نسبت به آقایان دارند؛ طوری‌که بسیاری از آن‌ها‌ تقریبا برای هر فصل یک عطر خاص را استفاده می‌کنند. به همین دلیل در انتخاب عطر سلیقه شخصی فرد و فصل پیش‌رو را در نظر بگیرید. برای خرید عطر تابستانی رایحه خنک و برای زمستان رایحه گرم پیشنهاد می‌شود.

۱۱. یک تجربه خاص مثل شرکت در کلاس آشپزی؛ هدیه‌ای عالی برای خانمی جوان

افراد در سنین جوانی به دلیل مشغله‌های درسی و کاری فرصت کافی برای انجام تفریح جدید ندارند. به همین دلیل بعد از مدتی نیاز به داشتن تجربه‌هایی خاص دارند. شرکت در کلاس‌های کوکی‌پزی، آشپزی و سفالگری ایده‌هایی عالی برای هدیه دادن یک تجربه خاص به دختر جوان است.

انواع تابلو دکوراتیو را از گالری اینترنتی شادوشیک بخرید

در این مطلب به معرفی ۱۱ ایده جالب و در عین حال ساده کادو برای دختر ۲۰ ساله پرداختیم.  راهکارهایی مثل خرید انواع وسایل دکوراتیو مثل تابلو، دیوارکوب، مجسمه، شرکت در کلاس‌های هنری خاص و کنسرت از ایده‌هایی ساده و جذاب برای دختران جوان به شمار می‌روند.

میان همه روش‌های معرفی شده، خرید اقلام دکوری که تنوع بالایی دارند از بهترین ایده‌های کادو تولد برای دختر ۲۰ ساله هستند. برای مثال تابلو با قاب‌بندی مختلف، طرح و رنگ متنوع از ایده‌هایی ایده‌آل برای کادو به شمار می‌رود.

فروشگاه اینترنتی شادوشیک یکی از متنوع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی با محصولات متنوع تابلو محسوب می‌شود. این فروشگاه یکی از متنوع‌هرین گالری‌های انواع تابلو دکوراتیو را در اختیار افراد قرار می‌دهد. تنوع تابلوهای دکوراتیو براساس سبک و لوکیشن از مزیت‌های متمایز خرید تابلو از شادوشیک است. برای دسترسی به محصولات متنوع این فروشگاه تابلو دکوراتیو کافی است تا ادرس shadoshik.com را در گوگل جستجو کنید.