رپورتاژ آگهی


شرکت تریتا که یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده و ارائه دهنده محصولات پیشرفته ترمیم زخم است همواره تلاش کرده تا با نوآفرینی و ساخت پانسمان‌های باکیفیت، نیاز بازار را برطرف ساخته و امکانی را به وجود آورد تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن روند ترمیم انواع زخم را به این مجموعه بسپارید.

شرکت تریتا با پیشرفت تکنولوژی سعی کرده تا در حوزه تولید پانسمان نوین، روند بهبود انواع زخم را تسریع بخشیده و مدت زمان ترمیم آن را کاهش دهد.

تریتا

در این بخش به معرفی شرکت تریتا می پردازیم و اطلاعات جامع و کاملی در خصوص اهداف شرکت و محصولاتی که در زمینه درمان و ترمیم زخم توسط شرکت تولید شده را بیان میکنیم . شرکت دانش بنیان طبا زیست پلیمر(تریتا) به عنوان یک شرکت تولید کننده و ارائه دهنده انواع محصولات پیشرفته در حوزه ترمیم زخم تلاش کرده تا پانسمان‌هایی باکیفیت مطلوب و متناسب با نیاز بیماران را تولید کند.

تریتا در صدد بوده با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید پانسمان هایی با ساختار شبیه پوست انسان، محصولاتی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را به بازار عرضه کند.  مهم ترین ارزش‌های شرکت تریتا: آینده نگری، نوآوری‌های علمی، خلاقیت‌های نظام یافته و تولید محصولاتی باکیفیت و با تکنولوژی بالا می باشد.

همچنین شرکت تریتا با ارائه خدماتی از قبیل مشاوره حرفه‌ای توسط تیم متخصص خود به شما کمک می‌کند تا با توجه به نوع زخم، بالاترین درصد درمانی و رضایت خاطر از روند درمان خود را داشته باشید.

ژلیکس طباسپت

معرفی ژل ایکس طباسپت

شرکت تریتا در حال حاضر دارای ۹ محصول مختلف در زمینه ترمیم زخم است. در این بین یکی از محصولات این شرکت، ژل ایکس طباسپت است که از آن به عنوان هیدروژل آنتی سپتیک زخم یاد می‌شود.

جهت آشنایی هر چه بهتر با این محصول باید خاطر نشان کرد که متخصصین شرکت تریتا توصیه می‌کنند در اولین برخورد با هر نوع از ضایعات پوستی و زخم، در گام اول به منظور بهبود زخم در ۴۸ ساعت نخست،  زخم خود را با ژل ایکس طباسپت همراه با یک پانسمان ثانویه (فوم) پانسمان کنید. انجام این کار باعث می‌شود تا روند ترمیم زخم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

به منظور بررسی عملکرد ژل ایکس طباسپت باید به این مسئله اشاره کرد که این محصول به نحوی است که با حذف بیوفیلم و مهار باکتری‌هایی مقاوم به درمان بستری مناسب برای ترمیم زخم را آماده کرده و روند بهبود زخم را تسریع می بخشد.

شما می‌توانید از این محصول برای کاهش ایجاد اسکار و بوی زخم استفاده کنید. مکانیسم اثر بخشی ژل ایکس طباسپت به دلیل پلی هگزاناید و بتائین با ویسکوزیته مطلوب است که برای درمان زخم‌های مزمن و سوختگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ژل ایکس طباسپت ویژگی‌ها و مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • درمان و حذف بیوفیلم
  • مهار باکتری‌های مقاوم به درمان
  • تسهیل درمان زخم
  • کاهش مدت زمان ترمیم و بوی زخم

حرف آخر

با معرفی محصول ژل ایکس طباسپت این فرصت برای بیماران با زخم های مزمن و دارای سوختگی ایجاد شده تا با جدیدترین تکنولوژی تولید پانسمان های نوین با کمترین زمان ممکن، بهترین اثر بخشی را در بین بیماران داشته باشیم.