کاشی یکی از بهترین تزیینات برای دیوار است، دیوار حمام، دیوار پشت پیشخوان، یا حتی قسمتی از یک دیوار. تعداد گزینه ها در انتخاب کاشی بی انتهاست. کاشی ای که روی دیوار خود نصب می کنید به آن عمق و زندگی می بخشد و فضای تان را چند بعدی می کند.

کاشی های دیواری تا سال ها باقی می مانند و نگهداری از آنها نیز ساده است. در واقع انتخاب کاشی در برابر رنگ آمیزی یا نصب کاغذ دیواری راحت تر است و به نگرانی زیادی نیاز ندارد. بگذارید در انتخاب کاشی مناسب فضای تان کمکتان کنیم.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید قیمت نصب کاشی و سرامیک را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال سرامیک کار در تهران باشید می‌توانید درخواست نصب کاشی و سرامیک ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

بهترین نوع کاشی های دیواری

وقتی صحبت از کاشی دیواری به میان می آید میتوانید از بین کاشی های چینی، سرامیک، شیشه ای، سنگی و بسیاری دیگر یکی را انتخاب کنید. چون سطح مورد نظرتان عمودی است نیازی نیست برای نگران جمع شدن آب یا سُر خوردن باشید. این یعنی میتوانید هر نوع کاشی که بخواهید انتخاب کنید.

سرامیک یا کاشی شیشه ای از بهترین نوع کاشی های دیواری هستند. آنها به راحتی در برابر گرما و شلوغی های آشپزخانه یا رطوبت روزانه حمام دوام می آورند. هر دوی آنها در برابر آب و لکه مقاوم اند. برش دادن سرامیک آسان می باشد، همین باعث شده که این کاشی برای فضاهایی که نیازمند برش های غیر عادی هستند، مناسب باشد.

دیوار تخته گچی، چوبی، گچی و یا سیمانی خود را قبل از نصب کاشی آماده کنید. این کار باعث می شود در نصب کاشی موفق باشید و در آینده مشکلاتی مانند رطوبت پشت کاشی یا ترک خوردن کاشی به دلیل ناهموار بودن سطح برایتان به وجود نیاید.

 

کاشی های دیوار پیشخوان

پیشخوان هم نشان دهنده سبکی خاص است و هم از دیوار آشپزخانه یا حمام تان محافظت می کند. کاشی های سرامیک و چینی انتخاب های زیادی به شما می دهد که استفاده از سبک موزاییک یکی از آنها و استفاده از کاشی های بزرگ برای ظاهری بی همتا یکی دیگر از آنهاست. کاشی شیشه ای موزاییکی ظاهری شیک خواهد داشت، خصوصا در حمام که حالا از مربع های یک در یک فراتر رفته است. تمیزکاری و مراقبت از کاشی های شیشه ای، سرامیک و چینی بسیار آسان می باشد و کمتر از یک روز کامل طول می کشد.

موزاییک های سنگی طبیعی یکی از جدیدترین کاشی های محبوب برای دیوار می باشد. این نوع کاشی سبکی مجلل و خاص به فضای تان می بخشد. با این که این نوع کاشی بیشتر از کاشی های شیشه ای و سرامیک به مراقبت نیاز دارد و باید با آب بندی و کمی تلاش بیشتر از آنها مراقبت شود، اما به پیشخوان تان رنگی تازه می بخشند.

کاشی دیوار حمام

چون دیوار حمام همیشه خیس است، بنابراین انتخاب کاشی برای حمام نیازمند توجه بیشتری است. کاشی دیوار حمام حالتی عمودی دارد و قرار نیست رفت و آمدی روی آن صورت گیرد اما باید به قدری مقاوم باشد که بتواند رطوبت و تمیزکاری روزانه را تحمل کند. به همین این دلیل کاشی از مهم ترین مولفه های یک حمام خوب می باشد.

دیوار حمام به موانعی نیاز دارد تا نصب آن دچار مشکل نشود.

کاشی

کاشی های دیواری آماده

نصب کاشی ها با تکنولوژی جدید ما آسان شده است. این کار بهترین انتخاب برای افرادی است که خودشان کاشی خود را نصب می کنند، روشی کاملا ساده و سریع. این کاشی های موزاییک آماده فقط نصب آسانی ندارند، بلکه زیبا و مجلل نیز هستند.

با “مینت موزاییک” ما در طول یک بعد از ظهر کاشی های دیوارتان را تعویض کنید و یا از کاشی های طبیعی سنگی و شیشه ای ما دیدن کنید.

داخل و خارج

کاشی های دیواری طراحی های داخلی و خارجی بی نظیری می سازند. این کاشی های دیواری بهترین مکان برای شروع ساخت آتش خانه ها، آشپزخانه ها، باربیکیوها و دیگر مکان های زیبا هستند.

طرح های سنگی، آجری و یا کلاسیک ، کاشی های سنگی و طبیعی میتوانید هر چه می خواهید انتخاب کنید. کاشی های سنگی یا کاشی های چینی با ظاهر سنگی در دسترس هستند، هر کدام از آنها یا به صورت طبیعی و یا با استفاده از تکنولوژی در برابر لغزش، یخ زدگی و هوای گرم تابستان مقاوم هستند و همچنان ظاهری زیبا و عالی دارند.