جدید ترین عناوین خبری امروز
Registering new users is currently not allowed.
  • هالث
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷
  • ۱۲:۰۰
  • 439
آب کردن چربی بازو با چند حرکت ساده دمبل در خانه

آب کردن چربی بازو با چند حرکت ساده ایروبیک با دمبل در خانه

همه ما دوست داریم که بازوانی باریک و کشیده و بدون چربی داشته باشیم و بازوهای چاق اصلا چیز خوشایندی نیست بنابراین باید روشهای آب کردن چربی بازو را هم بدانیم. ما در اینجا چند حرکت ساده و کاملا قابل انجام در خانه داریم که با انجام مکرر منجر به آب شدن بازوی شما خواهد شد.

آب کردن چربی بازو چگونه انجام می‌شود؟ آب کردن چربی بازو

از اینکه اضافه وزن و بازوهای چاق دارید نترسید. عضلات شما هم بیشتر از طریق چربی کالری می‌سوزانند. می‌دانید آب کردن چربی بازو چگونه انجام می‌شود؟ دد لاگری که مربی ورزش و سرمربی یک باشگاه تناسب اندام بزرگ است می‌گوید: با دمبل شروع کنید. برای این حرکات مخصوص توصیه شده توسط لاگری یک جفت دمبل انتخاب کنید که بتوانید حداقل ۲۰ بار به راحتی آن را بلند کنید اما در عین حال شما را به چالش بکشد: بازوهایتان باید حس کنند که ۲۰ بار یک حرکت تکرار شده، دمبل ندارید؟ خب می‌توانید قوطی کنسرو را جایگزین کنید یا بطری آب معدنی کوچک.

آب کردن چربی بازو  با جلو بازو ایستاده با دمبلآب کردن چربی بازو

اینجا به شما می‌گوییم که چگونه چربی از دست بدهید: بایستید در حالی که دمبلها را در دست‌تان و در دو طرف بدن نگه داشته‌اید، کف دستها رو به جلو باشد. وضعیت و شکل بدن شما مهم است، بنابریان کمر را صاف و قفسه سینه را صاف و بالا نگه دارید. بازوها را بالا ببرید تا موقعی که یک زاویه ۹۰ درجه اطراف بالا تنه‌تان بوجود آورند. حالا وزنه‌ها را به سمت بالا ببرید به این صورت که تا ۳ بشمارید به سمت بالا و تا ۳ بشمارید به سمت پایین بیایند. لاگری توصیه می‌کند این حرکت را ۲۰ بار تکرار کنید.

پرس شانهآب کردن چربی بازو

بایستید، پاها را تا عرض شانه باز کنید در هر حالی که در هر دو دست‌تان دمبل گرفته‌اید. دستها با زاویه بالای بدن و کف دستها رو به سقف باشد. وزنه‌ها را به سمت پایین بیاورید، شانه ها را پایین نگه دارید، وزنه‌ها را پشت به شانه‌ها پایین بیاورید. این حرکت را ۲۰ بار انجام دهید. برای لاغر کردن بازو باید شانه‌هایتان هم متناسب باشد.

حرکت کیک بکآب کردن چربی بازو

دمبلها را در دو دست نگه دارید، با پاهایی که چند اینچ جدا از هم هستند بایستید، زانوها را کمی خم کنید و بدنتان به جلو خم باشد در حالی که باسن به سمت بالاست. بازوهایتان را موازی با تنه‌تان نگه دارید، کف دستها رو به عقب باشد. بازوهایتان را به آرامی با سه شماره به سمت عقب ببرید، نگه دارید سپس با سه شماره به دو طرف بدن و موازی با تنه برگردانید. این حرکت را هم ۲۰ بار انجام دهید. این حرکت شبیه به اسکات است اما با این تفاوت که به اندازه اسکات خم نمی‌شوید.

پلانک آپآب کردن چربی بازو

در وضعیت پلانک بالا قرار بگیرید، کف دستها روی کف زمین هم عرض شانه‌ها باشد، بازوها صاف و عمود بر زمین. به سمت ساعد چپ خود بروید. سپس دست راست خود را بالا بیاورید و بعد سمت چپتان را به حالت پلانک برگردانید. تکرار کنید، در هر دور سمت دست را عوض کنید. این حرکت را به صورت دو ست ۱۰ تایی انجام دهید.

آب کردن چربی بازو با صلیب دمبلآب کردن چربی بازو

آخرین حرکت که برای از دست دادن چربی بازو است، حرکت صلیب با دمبل است. در حالی که پاهایتان کنار هم ایستاده است، بایستید و در هر دو دست دمبل بگذارید، کف دستها به سمت جلوی بدن باشد. با یک حرکت آرام و کنترل شده بازوها را از هر دو جهت بدن به سمت بالا ببرید تا زمانی که موازی با سقف باشند. همچنان که بازدم انجام می‌دهید، دستها را به آرامی به سمت پایین بیاورید. باید قادر باشید با چرخاندن سر دستهایتان را در دو طرف ببینید. بازویتان مستقیم به سمت خارج بدن نیست بلکه کمی به سمت جلو است. این حرکت را به صورت دو ست ۱۰ تایی در هر طرف انجام دهید.

نکته‌: ممکن این حرکات اسامی متفاوتی با چیزی که شما شنیده‌اید داشته باشند. از آنجایی که این دمبلها مربوط به رشته ایروبیک و فیتنس است از اسامی مربوط به این رشته استفاده شده مثل حرکت صلیب با دمبل به جای نشر جانب. سعی شده تا حد ممکن توضیحات تصاویر کامل باشد در صورتی که باز هم سوالی دارید می‌توانید در بخش کامنتها مطرح بفرمایید.

ترجمه و تالیف اختصاصی توسط مجله قرمز

منبع: ریدرز دایجست

دیدگاه ها 0
2000
  Subscribe  
اعلام کردن به

مقالات زیبایی

با سبک جدید کانتور کردن در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید
321
ترفندهای آرایش چشم برای خانم‌هایی که چشمان گود دارند
339
براش های آرایشی خود را به این روش تمیز کنید و بشویید
براش های آرایشی خود را به این روش تمیز کنید و بشویید
183
کوتیکول خشک ناخن‌ها را به این روش درمان و برطرف کنید
کوتیکول خشک ناخن‌ها را به این روش درمان و برطرف کنید
303
برای داشتن مژه های زیبا و طبیعی این ترفندها را به کار ببرید
برای داشتن مژه های زیبا و طبیعی این ترفندها را به کار ببرید
1,002
اگر در ارتفاع بالا زندگی می‌کنید از این محصولات مراقبتی استفاده کنید
اگر در مناطق مرتفع زندگی می‌کنید از این محصولات مراقبتی استفاده کنید
128

مقالات سلامت

عوارض پروبیوتیکها
عوارض پروبیوتیکها چیست و چگونه باید آنها را مصرف کرد؟
17
داروی نابومتون
داروی نابومتون و معرفی ویژگی های اساسی این دارو ضد التهاب
198
علائم سپسیس
علائم سپسیس یا عفونت خون را با ۱۱ نشانه خاموش شناسایی کنید
247
التهاب پلک
درد و التهاب پلک چه عللی دارد، چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟
243
خواص دانه رازیانه
دانه رازیانه و نگاهی گذرا به فواید پرشمار این ماده غذایی مفید
479
معرفی داروی اورسودیول
داروی اورسودیول و نگاهی جامع به ویژگی های این دارو
199

مقالات آشپزی

نان چاودار دانمارکی
طرز تهیه نان چاودار دانمارکی (RugbrØd) به صورت مرحله به مرحله
48
کلوچه جو دوسر
کلوچه جو دوسر با کشمش و گردو و طعم دارچین
194
کیک شکلاتی بدون آرد
کیک شکلاتی بدون آرد و بدون گلوتن و آموزش گاناش شکلات
275
گشنیز پلو
گشنیز پلو ساده با طعم لیمو؛ پلویی خوش عطر برای همراهی با غذاهای دریایی
266
بیسکویت زیره
بیسکویت زیره هندی، بیسکویتی ساده و سریع برای همراهی با چای
280
سالاد تخم مرغ
سالاد تخم مرغ کلاسیک با طعمی عالی و مناسب ساندویچ
362

مقالات تغذیه

خواص دانه رازیانه
دانه رازیانه و نگاهی گذرا به فواید پرشمار این ماده غذایی مفید
479
خواص گندم سیاه
خواص گندم سیاه برای سلامتی و روشهای استفاده از آن
83
خواص بادام زمینی
خواص بادام زمینی برای سلامتی و بهترین نوع آن چیست؟
102
پاستیل مولتی ویتامین
پاستیل مولتی ویتامین از چه موادی تشکیل شده، فواید و عوارض آن چیست؟
192
افزایش قد
افزایش قد و معرفی چند ماده مغذی تاثیر گذار در این فرایند طبیعی
714
روشهای کاهش قند خون
روشهای کاهش قند خون بدون دارو و بررسی باورهای اشتباه بیماران دیابتی
374