جدید ترین عناوین خبری امروز
Registering new users is currently not allowed.
  • هالث
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷
  • ۱۲:۰۰
  • 1,904
آب کردن چربی بازو با چند حرکت ساده دمبل در خانه

آب کردن چربی بازو با چند حرکت ساده ایروبیک با دمبل در خانه

همه ما دوست داریم که بازوانی باریک و کشیده و بدون چربی داشته باشیم و بازوهای چاق اصلا چیز خوشایندی نیست بنابراین باید روشهای آب کردن چربی بازو را هم بدانیم. ما در اینجا چند حرکت ساده و کاملا قابل انجام در خانه داریم که با انجام مکرر منجر به آب شدن بازوی شما خواهد شد.

آب کردن چربی بازو چگونه انجام می‌شود؟ آب کردن چربی بازو

از اینکه اضافه وزن و بازوهای چاق دارید نترسید. عضلات شما هم بیشتر از طریق چربی کالری می‌سوزانند. می‌دانید آب کردن چربی بازو چگونه انجام می‌شود؟ دد لاگری که مربی ورزش و سرمربی یک باشگاه تناسب اندام بزرگ است می‌گوید: با دمبل شروع کنید. برای این حرکات مخصوص توصیه شده توسط لاگری یک جفت دمبل انتخاب کنید که بتوانید حداقل ۲۰ بار به راحتی آن را بلند کنید اما در عین حال شما را به چالش بکشد: بازوهایتان باید حس کنند که ۲۰ بار یک حرکت تکرار شده، دمبل ندارید؟ خب می‌توانید قوطی کنسرو را جایگزین کنید یا بطری آب معدنی کوچک.

آب کردن چربی بازو  با جلو بازو ایستاده با دمبلآب کردن چربی بازو

اینجا به شما می‌گوییم که چگونه چربی از دست بدهید: بایستید در حالی که دمبلها را در دست‌تان و در دو طرف بدن نگه داشته‌اید، کف دستها رو به جلو باشد. وضعیت و شکل بدن شما مهم است، بنابریان کمر را صاف و قفسه سینه را صاف و بالا نگه دارید. بازوها را بالا ببرید تا موقعی که یک زاویه ۹۰ درجه اطراف بالا تنه‌تان بوجود آورند. حالا وزنه‌ها را به سمت بالا ببرید به این صورت که تا ۳ بشمارید به سمت بالا و تا ۳ بشمارید به سمت پایین بیایند. لاگری توصیه می‌کند این حرکت را ۲۰ بار تکرار کنید.

پرس شانهآب کردن چربی بازو

بایستید، پاها را تا عرض شانه باز کنید در هر حالی که در هر دو دست‌تان دمبل گرفته‌اید. دستها با زاویه بالای بدن و کف دستها رو به سقف باشد. وزنه‌ها را به سمت پایین بیاورید، شانه ها را پایین نگه دارید، وزنه‌ها را پشت به شانه‌ها پایین بیاورید. این حرکت را ۲۰ بار انجام دهید. برای لاغر کردن بازو باید شانه‌هایتان هم متناسب باشد.

حرکت کیک بکآب کردن چربی بازو

دمبلها را در دو دست نگه دارید، با پاهایی که چند اینچ جدا از هم هستند بایستید، زانوها را کمی خم کنید و بدنتان به جلو خم باشد در حالی که باسن به سمت بالاست. بازوهایتان را موازی با تنه‌تان نگه دارید، کف دستها رو به عقب باشد. بازوهایتان را به آرامی با سه شماره به سمت عقب ببرید، نگه دارید سپس با سه شماره به دو طرف بدن و موازی با تنه برگردانید. این حرکت را هم ۲۰ بار انجام دهید. این حرکت شبیه به اسکات است اما با این تفاوت که به اندازه اسکات خم نمی‌شوید.

پلانک آپآب کردن چربی بازو

در وضعیت پلانک بالا قرار بگیرید، کف دستها روی کف زمین هم عرض شانه‌ها باشد، بازوها صاف و عمود بر زمین. به سمت ساعد چپ خود بروید. سپس دست راست خود را بالا بیاورید و بعد سمت چپتان را به حالت پلانک برگردانید. تکرار کنید، در هر دور سمت دست را عوض کنید. این حرکت را به صورت دو ست ۱۰ تایی انجام دهید.

آب کردن چربی بازو با صلیب دمبلآب کردن چربی بازو

آخرین حرکت که برای از دست دادن چربی بازو است، حرکت صلیب با دمبل است. در حالی که پاهایتان کنار هم ایستاده است، بایستید و در هر دو دست دمبل بگذارید، کف دستها به سمت جلوی بدن باشد. با یک حرکت آرام و کنترل شده بازوها را از هر دو جهت بدن به سمت بالا ببرید تا زمانی که موازی با سقف باشند. همچنان که بازدم انجام می‌دهید، دستها را به آرامی به سمت پایین بیاورید. باید قادر باشید با چرخاندن سر دستهایتان را در دو طرف ببینید. بازویتان مستقیم به سمت خارج بدن نیست بلکه کمی به سمت جلو است. این حرکت را به صورت دو ست ۱۰ تایی در هر طرف انجام دهید.

نکته‌: ممکن این حرکات اسامی متفاوتی با چیزی که شما شنیده‌اید داشته باشند. از آنجایی که این دمبلها مربوط به رشته ایروبیک و فیتنس است از اسامی مربوط به این رشته استفاده شده مثل حرکت صلیب با دمبل به جای نشر جانب. سعی شده تا حد ممکن توضیحات تصاویر کامل باشد در صورتی که باز هم سوالی دارید می‌توانید در بخش کامنتها مطرح بفرمایید.

ترجمه و تالیف اختصاصی توسط مجله قرمز

منبع: ریدرز دایجست

۰ ۰ vote
Article Rating
دیدگاه ها 0
Subscribe
اعلام کردن به
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مقالات زیبایی

بهترین تونر آبرسان پوست
بررسی یک تونر آبرسان ژاپنی حاوی سه نوع مولکول هیالورونیک اسید
28
آبرسان هیالورونیک اسید
 هیالورونیک اسید ؛ راهنمای علمی درباره مهم ترین ماده در بهترین آبرسان ها
50
رنگ مو
رنگ کردن مو را با شامپو رنگ به سادگی انجام دهید
98
لاک ناخن و لاک مات
لاک مات، یکی از انواع لاک ناخن
69
مدل موی اشتباه
۱۲ اشتباه آرایشی و مدل موی اشتباه که چهره را پیرتر نشان می‌دهد
524
خرید لاک
ترفندهایی برای داشتن ناخن‌های زیبا و دست‌های جوان
267

مقالات سلامت

معرفی داروی نسینا
داروی نسینا (آلوگلپتین) و نگاهی به ویژگی های این داروی ضد دیابت
67
گلوکوزامین
گلوکزامین چه فوایدی دارد و آیا مصرف آن ضرورت دارد؟
87
آنژیوسارکوم
آنژیوسارکوم چیست و بهترین روشهای تشخیص و درمان آن چه هستند؟
78
لرزش لب
لرزش لب چه عللی دارد و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد؟
110
روغن املا (آمله) چه فوایدی برای پوست، مو و زیبایی دارد؟
77
دیورتیکولیت
دیورتیکولیت و دیورتیکولوز؛ علل، علائم، تشخیص و درمان
47

مقالات آشپزی

کیک شکلاتی گیاهی
کیک شکلاتی گیاهی و بدون گلوتن با دستورالعملی آسان
81
خشک کردن ریحان
خشک کردن ریحان به چندین روش مختلف برای افراد مبتدی
899
کدو سبز شکم پر
کدو سبز شکم پر با رویه پنیری برای میانه تابستان
304
خوراک برنج و مرغ در فر
خوراک برنج و مرغ در فر با ادویه ایتالیایی و طعم عالی
303
سیب زمینی برشته در فر
سیب زمینی برشته در فر با حداقل روغن و سرشار از ادویه
562
طرز تهیه نان خامه ای
طرز تهیه نان خامه ای به صورت حرفه‌ای و با ارائه همه نکات لازم
453

مقالات تغذیه

غذای تاریخ گذشته
۱۲ غذای تاریخ گذشته که هرگز نباید پس از تاریخ انقضا مصرف شوند
57
معرفی خواص میخک
خواص میخک و معرفی چند مورد از ویژگی های چشمگیر این گیاه دارویی
348
بهترین زمان مصرف ویتامین
بهترین زمان مصرف ویتامین ها، مواد معدنی و انواع مکمل چیست؟
165
شیوه نگهداری غذای تازه
۱۲ غذای تازه که هرگز نباید با هم نگهداری شوند
151
سلامت ریه
سلامت ریه را با این ۲۰ خوراکی تضمین کنید
113
کلسیم پیروات
کلسیم پیروات چه فوایدی دارد و چگونه مصرف می‌شود؟
102