جدید ترین عناوین خبری امروز
Registering new users is currently not allowed.
  • هالث
  • ۲۴ دی ۱۳۹۷
  • ۱۲:۰۰
  • 302
آب کردن چربی بازو با چند حرکت ساده دمبل در خانه

آب کردن چربی بازو با چند حرکت ساده ایروبیک با دمبل در خانه

همه ما دوست داریم که بازوانی باریک و کشیده و بدون چربی داشته باشیم و بازوهای چاق اصلا چیز خوشایندی نیست بنابراین باید روشهای آب کردن چربی بازو را هم بدانیم. ما در اینجا چند حرکت ساده و کاملا قابل انجام در خانه داریم که با انجام مکرر منجر به آب شدن بازوی شما خواهد شد.

آب کردن چربی بازو چگونه انجام می‌شود؟ آب کردن چربی بازو

از اینکه اضافه وزن و بازوهای چاق دارید نترسید. عضلات شما هم بیشتر از طریق چربی کالری می‌سوزانند. می‌دانید آب کردن چربی بازو چگونه انجام می‌شود؟ دد لاگری که مربی ورزش و سرمربی یک باشگاه تناسب اندام بزرگ است می‌گوید: با دمبل شروع کنید. برای این حرکات مخصوص توصیه شده توسط لاگری یک جفت دمبل انتخاب کنید که بتوانید حداقل ۲۰ بار به راحتی آن را بلند کنید اما در عین حال شما را به چالش بکشد: بازوهایتان باید حس کنند که ۲۰ بار یک حرکت تکرار شده، دمبل ندارید؟ خب می‌توانید قوطی کنسرو را جایگزین کنید یا بطری آب معدنی کوچک.

آب کردن چربی بازو  با جلو بازو ایستاده با دمبلآب کردن چربی بازو

اینجا به شما می‌گوییم که چگونه چربی از دست بدهید: بایستید در حالی که دمبلها را در دست‌تان و در دو طرف بدن نگه داشته‌اید، کف دستها رو به جلو باشد. وضعیت و شکل بدن شما مهم است، بنابریان کمر را صاف و قفسه سینه را صاف و بالا نگه دارید. بازوها را بالا ببرید تا موقعی که یک زاویه ۹۰ درجه اطراف بالا تنه‌تان بوجود آورند. حالا وزنه‌ها را به سمت بالا ببرید به این صورت که تا ۳ بشمارید به سمت بالا و تا ۳ بشمارید به سمت پایین بیایند. لاگری توصیه می‌کند این حرکت را ۲۰ بار تکرار کنید.

پرس شانهآب کردن چربی بازو

بایستید، پاها را تا عرض شانه باز کنید در هر حالی که در هر دو دست‌تان دمبل گرفته‌اید. دستها با زاویه بالای بدن و کف دستها رو به سقف باشد. وزنه‌ها را به سمت پایین بیاورید، شانه ها را پایین نگه دارید، وزنه‌ها را پشت به شانه‌ها پایین بیاورید. این حرکت را ۲۰ بار انجام دهید. برای لاغر کردن بازو باید شانه‌هایتان هم متناسب باشد.

حرکت کیک بکآب کردن چربی بازو

دمبلها را در دو دست نگه دارید، با پاهایی که چند اینچ جدا از هم هستند بایستید، زانوها را کمی خم کنید و بدنتان به جلو خم باشد در حالی که باسن به سمت بالاست. بازوهایتان را موازی با تنه‌تان نگه دارید، کف دستها رو به عقب باشد. بازوهایتان را به آرامی با سه شماره به سمت عقب ببرید، نگه دارید سپس با سه شماره به دو طرف بدن و موازی با تنه برگردانید. این حرکت را هم ۲۰ بار انجام دهید. این حرکت شبیه به اسکات است اما با این تفاوت که به اندازه اسکات خم نمی‌شوید.

پلانک آپآب کردن چربی بازو

در وضعیت پلانک بالا قرار بگیرید، کف دستها روی کف زمین هم عرض شانه‌ها باشد، بازوها صاف و عمود بر زمین. به سمت ساعد چپ خود بروید. سپس دست راست خود را بالا بیاورید و بعد سمت چپتان را به حالت پلانک برگردانید. تکرار کنید، در هر دور سمت دست را عوض کنید. این حرکت را به صورت دو ست ۱۰ تایی انجام دهید.

آب کردن چربی بازو با صلیب دمبلآب کردن چربی بازو

آخرین حرکت که برای از دست دادن چربی بازو است، حرکت صلیب با دمبل است. در حالی که پاهایتان کنار هم ایستاده است، بایستید و در هر دو دست دمبل بگذارید، کف دستها به سمت جلوی بدن باشد. با یک حرکت آرام و کنترل شده بازوها را از هر دو جهت بدن به سمت بالا ببرید تا زمانی که موازی با سقف باشند. همچنان که بازدم انجام می‌دهید، دستها را به آرامی به سمت پایین بیاورید. باید قادر باشید با چرخاندن سر دستهایتان را در دو طرف ببینید. بازویتان مستقیم به سمت خارج بدن نیست بلکه کمی به سمت جلو است. این حرکت را به صورت دو ست ۱۰ تایی در هر طرف انجام دهید.

نکته‌: ممکن این حرکات اسامی متفاوتی با چیزی که شما شنیده‌اید داشته باشند. از آنجایی که این دمبلها مربوط به رشته ایروبیک و فیتنس است از اسامی مربوط به این رشته استفاده شده مثل حرکت صلیب با دمبل به جای نشر جانب. سعی شده تا حد ممکن توضیحات تصاویر کامل باشد در صورتی که باز هم سوالی دارید می‌توانید در بخش کامنتها مطرح بفرمایید.

ترجمه و تالیف اختصاصی توسط مجله قرمز

منبع: ریدرز دایجست

دیدگاه ها 0
2000
  Subscribe  
اعلام کردن به

مقالات زیبایی

آرایش به سبک سلنا گومز ستاره محبوب و پرطرفدار
آرایش به سبک سلنا گومز ستاره محبوب و پرطرفدار
1,046
مدل‌های جدید مو که در سال 2019 محبوب و پرطرفدار هستند
مدل‌های جدید مو که در سال ۲۰۱۹ محبوب و پرطرفدار هستند
798
مهم‌ترین نکات مراقبت پوست برای خانم‌های بالای سی سال
مهم‌ترین نکات مراقبت پوست برای خانم‌های بالای سی سال
736
نکات مهم آرایشی که تنها سلبریتی‌ها از آن‌ها آگاه هستند
نکات مهم آرایشی که تنها سلبریتی‌‌ها از آن‌ها آگاه هستند
752
رنگ‌های زیبای زمستانی برای آرایش ناخن‌های شما در این فصل
رنگ‌های زیبای زمستانی برای آرایش ناخن‌های شما در این فصل
461
با روش‌های جدید مراقبت پوستی در سال 2019 آشنا شوید
با روش‌های جدید مراقبت پوستی در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید
631

مقالات سلامت

معرفی داروی سولفاسالازین
داروی سولفاسالازین و نگاهی جامع به ویژگی های این دارو
4
تسکین درد و کاهش آن
تسکین درد و کاهش آن با انواع روشهای طبیعی بدون استفاده از دارو
50
علل تهوع صبحگاهی
علل تهوع صبحگاهی به جز بارداری و روشهای درمان آن چیست؟
122
چای خواب آور
۶ چای خواب آور عالی که به داشتن خوابی خوب کمک می‌کنند
171
معرفی داروی سوکرالفیت
داروی سوکرالفیت و بررسی نکات کلیدی در مصرف این دارو
144
داروی کوئستران
داروی کوئستران (کوله استایرامین) و معرفی کارکرد و نکات کلیدی در مصرف آن
223

مقالات آشپزی

سالاد تخم مرغ
سالاد تخم مرغ کلاسیک با طعمی عالی و مناسب ساندویچ
65
سوپ مینسترونه
سوپ مینسترونه کلاسیک؛ وگان و بدون گلوتن با گزینه‌های قابل تغییر
103
مافین موزی با شکلات چیپسی
مافین موزی با شکلات چیپسی؛ عصرانه‌ای نرم و لطیف
133
پای لیمو
پای لیمو خوش عطر و بسیار ساده برای مهمانیهای بهاری
257
مرغ سوخاری در فر
مرغ سوخاری در فر با کمترین مقدار روغن و طعم و رنگی عالی
228
شیرینی نخودچی
طرز تهیه شیرینی نخودچی (نان نخودچی) با طعم هل؛ بدون گلوتن و وگان
417

مقالات تغذیه

خواص بادام زمینی
خواص بادام زمینی برای سلامتی و بهترین نوع آن چیست؟
14
پاستیل مولتی ویتامین
پاستیل مولتی ویتامین از چه موادی تشکیل شده، فواید و عوارض آن چیست؟
106
افزایش قد
افزایش قد و معرفی چند ماده مغذی تاثیر گذار در این فرایند طبیعی
510
روشهای کاهش قند خون
روشهای کاهش قند خون بدون دارو و بررسی باورهای اشتباه بیماران دیابتی
261
عوامل عود بیماری التهاب مفاصل
بیماری التهاب مفاصل و بدترین غذاهای مصرفی برای این بیماری
444
خواص دانه کنجد
خواص دانه کنجد با ۱۵ خاصیت عالی برای سلامتی کل بدن و حتی تیروئید
555