سال نو در راه است و پیش از آمدن بهار ۱۳۹۶ باید برای آن آماده شویم. اولین کاری که نزدیک عید انجام می‌دهیم خرید لباس‌های نو است که قرار است در روزهای عید و بهار بپوشیم. اکثر فروشگاه‌ها در ماه اسفند مدل‌های قدیمی فروش نرفته خود را با تخفیف به فروش می‌رسانند و از مدل لباس بهاری جدید خبری نیست. پس اگر می‌خواهید خرید موفقی داشته باشید بهتر است این مقاله را در مجله قرمز مطالعه کنید و جدیدترین مدل‌های لباس برای بهار ۱۳۹۶ را بشناسید.

با آمدن بهار وقت آن می‌رسد که با کت‌ها و کاپشن‌های حجیم خود خداحافظی کنید و لباس‌های زیبا و ظریف، کفش‌های پاشنه بلند و ژاکت‌های نازک خود را مجددا استفاده کنید. اما اگر قصد خرید لباس‌های نو برای بهار دارید بهتر است قبل از هر اقدامی با جدیدترین مدل‌ها آشنا شوید.هر فصل مدل‌های مختلفی توسط طراحان و تولیدکنندگان معرفی می‌شوند اما یک فرد خوش‌لباس نباید پیرو بی‌چون و چرای این مدل‌ها باشد بلکه باید بتواند از میان این انتخاب‌های متنوع بهترین را برای ظاهر و شخصیت خود برگزیند. برای بهار ۱۳۹۶ هم مدل‌های مختلف و متنوعی معرفی شده است که در این مقاله برترین‌ها را برای شما انتخاب کرده ایم.

لباس‌های چین‌دار

جدیدترین مدل‌های لباس برای بهار 1396

این سبک از لباس که سال گذشته معروفی شد در واقع ترکیبی از سبک زنانه و مردانه است و حالتی دوقطبی دارد یعنی تزئینات ظریف و زنانه با چین روی لباس‌هایی با سبک پسرانه. این چین‌ها یا رافل‌ها در قسمت‌های مختلف لباس از یقه و سرآستین گرفته تا لبه لباس و قسمت عمودی آستین‌ها ممکن است استفاده شده باشد و زمینه گسترده‌ای برای خلاقیت طراحان به وجود آورده است. سبک ظریف این لباس‌ها و راحتی تطبیق‌پذیری آن‌ها کمک می‌کند تا هم بتوان از آن‌ها به عنوان لباس روزمره و هم لباس مهمانی و در دید و بازدید عید استفاده کرد. این لباس‌ها را می‌توانید با شلوار جین در مدل‌های مختلف و کفش تخت ترکیب کنید و استایلی ایده‌آل و به‌روز بسازید.

جین در فرم‌های جدید

جدیدترین مدل‌های لباس برای بهار 1396

وقتی صحبت از جین می‌شود همه به یاد شلوار‌های جین و سبک غیررسمی لباس پوشیدن می‌افتند اما در این فصل طراحان ایده‌های جدیدی را عملی کرده‌اند و با پارچه‌های جین لباس‌هایی تولید کرده‌اند که پیش از این ندیده‌اید، از لباس مجلسی جین گرفته تا مانتو و پیراهن و کیف و البته کفش جین. یکی از نمونه‌هایی که پارچه جین به فرم خلاقانه‌ای در آن به کار رفته است کفش تخت از پارچه جین است که استایلی کاملا بهاری دارد. پس اگر قصد خرید لباس و کفش تخت بهاری دارید مدل‌های جین جدید را هم مد نظر داشته باشید.

کیف کوچک دوشی

جدیدترین مدل‌های لباس برای بهار 1396

کیف محبوب سال آینده همچنان کیف کوچک دوشی است. هرچند کیف‌های کوچک مدتی است که بازار را قبضه کرده‌اند ولی به نظر می‌رسد سلطه آن‌ها همچنان بر دنیای مد ادامه داشته باشد. این کیف‌ها سبک و راحت هستند و به سادگی می‌توان آن‌ها را حمل کرد، همه لوازم ضروری شما مثل گوشی تلفن همراه و کیف پول در آن جا می‌شود و از همه مهم‌تر این که تنوع بالایی در رنگ و مدل دارند. شما می‌توانید این کیف کوچک را در رنگ‌های متنوع و زیبا به‌کار ببرید بدون آن‌که چندان جلب توجه کنید، به خصوص مدل‌های گلدار و رنگ‌های روشن بهاری برای فصل آینده بیشتر توصیه می‌شود.

ژاکت‌های گلدوزی ‌شده

جدیدترین مدل‌های لباس برای بهار 1396

مدتی است که طراحان قصد پر کردن شکاف میان سبک ورزشی و استایل خانمانه و ظریف را داشته‌اند و البته موفق عمل کرده‌اند و این روزها می‌توانید این سبک ترکیبی را در لباس‌ها ببینید. به خصوص برند گوچی که با طراحی‌های خاص خود توسط طراح معروفش الساندرو میکل توانست به موفقیت‌های مهمی در این زمینه دست پیدا کند. اگر قصد خرید لباس گرم و ژاکت بهاری دارید تا در روزهای بارانی و خنک روی مانتوی خود استفاده کنید ما جدیدترین مدل این ژاکت‌ها را به شما توصیه می‌کنیم، این ژاکت‌های ساتن گلدوزی شده که ترکیبی از سبک ورزشی و سبک ظریف زنانه هستند که می‌توانند نیاز شما را به لباس گرم در این فصل تامین کنند بدون آن که چیزی از ظرافت لباس پوشیدن شما کم شود.

دمپایی‌های پاشنه بلند

جدیدترین مدل‌های لباس برای بهار 1396

کفش‌ پشت‌باز ممکن است مدلی قدیمی و سنتی باشند اما طراحی فشن توانسته است این مدل‌ها را بازآفرینی کند و با سلیقه‌های نو هماهنگ سازد تا بتوانید از آن‌ها برای توسعه استایل شخصی خود استفاده کنید. کفش‌های پشت‌باز پاشنه بلند و یا دمپایی‌های پاشنه بلند از مدل‌های جدید کفش برای بهار سال آینده هستند که شاید برای ماه‌های خنک سال چندان مناسب نباشند اما در مورد پوشیدن جوراب با این کفش‌های پشت‌باز تردید نداشته باشید. هرچند زمانی پوشیدن دمپایی و صندل با جوراب یک اشتباه بزرگ مد شمرده می‌شد ولی در حال حاضر می‌توانید با انتخاب یک جوراب شیک و زیبا و هماهنگ با لباس‌ها می‌توانید متفاوت و جذاب و البته مد روز لباس بپوشید.

اگر این مقاله را پسندیدید می‌توانید مقالات مشابه در این موضوع را با مراجعه به بخش دنیای مد مجله قرمز شاخه مدل‌های جدید لباس مطالعه فرمایید.

منبع: Real Simple (ترجمه اختصاصی از مجله قرمز)