جالب و خواندنی


یخچال سامسونگ یا ال جی؟ کدام بهتر است؟

بدون شک هر چه مارک انتخابی شما سابقه بیشتری در تولید محصولات داشته باشد کیفیت قطعات و عملکرد فناوری های آن بهتر خواهد بود. در بین برندهای تولید کننده یخچال فریزر، سامسونگ و ال جی دو شرکت معتبری هستند که جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها و قابلیت ها را برای یخچال های خود در نظر گرفته اند.
یخچال سامسونگ یا ال جی؟ کدام بهتر است؟ در این مطلب ما با مقایسه یخچال سامسونگ و ال جی از لحاظ کیفیت ساخت، امکانات و قابلیت، مصرف انرژی، قیمت و سایر ویژگی ها سعی کرده ایم اطلاعات بیشتری را در خصوص یخچال های این دو برند در اختیار شما قرار دهیم تا با توجه به آنها بتوانید تصمیم خود را برای خرید یخچال فریزر نهایی کنید.

کیفیت ساخت ال جی بهتر است یا سامسونگ ؟

ال جی و سامسونگ دو برند شناخته شده جهانی هستند که کیفیت ساخت محصولات خود را در اولویت قرار داده اند. اما به دلیل کیفیت پایین مونتاژ در برخی مدل های سامسونگ می توان گفت ال جی عملکرد بهتری از خود نشان داده است؛ به طوری که شما در همه مدل های ال جی کیفیت قطعات را به خوبی مشاهده خواهید کرد.
البته این موضوع سبب شده تا قیمت یخچال دوقلو ال جی، ساید و بالا پایین به نسبت سامسونگ از رِنج قیمت بیشتری برخوردار باشند. اگر بخواهیم با توجه به نظرات کاربران از لحاظ طراحی ظاهری این دو مدل را مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که سامسونگ توانسته نظر کاربران بیشتری را از لحاظ زیبایی و شکیل بودن به خود جلب کند.

میزان مصرف انرژی مقایسه ای بین یخچال ال جی و سامسونگ

انرژی مصرفی یخچال از مهم ترین موضوعاتی است که کاربران به آن توجه می کنند. ال جی یا  سامسونگ؟ کدام یک مصرف انرژی کمتری دارد؟ هر دو نهایت خلاقیت خود را به کار برده و موتور های کم مصرف اینورتر را برای بهینه کردن مصرف انرژی یخچال های خود در نظر گرفته اند. اما در این مورد ال جی یک سر و گردن بیشتر دارد.

زیرا با تعبیه کردن قابلیت دور این دور در مدل های ساید، طراحی هوشمندانه قفسه ها و سیستم خنک کننده بهینه شده تا حد زیادی مصرف انرژی را در یخچال هایش پایین آورده است. این در حالی است که شما این قابلیت ها را تنها در مدل های خاصی از یخچال ساید سامسونگ مشاهده خواهید کرد.

یخچال سامسونگ یا ال جی؟ کدام بهتر است؟

مقایسه یخچال سامسونگ و ال جی از لحاظ قابلیت

یخچال سامسونگ بهتر است یا ال جی؟ اگر قصد مقایسه این دو برند از لحاظ قابلیت و فناوری را داشته باشید کار چندان راحت و ساده ای نخواهد بود. این دو برند مشهور هر دو از قابلیت ها و تکنولوژی های منحصر به فردی برای خنک سازی، دسترسی سریع، سیستم آبریز و یخساز ، دسترسی به وایفا، سیستم ضد برفک در مدل های جدید و پیشرفته برخوردار هستند. نا گفته نماند برخی از فناوری ها اختصاصی است به عنوان نمونه قابلیت درب خنک کننده را شما تنها در مدل یخچال ساید بای ساید ال جی می توانید مشاهده کنید.
در حالت کلی اگر بخواهیم این دو برند را از لحاظ بهره مند شدن به فناوری و قابلیت مقایسه کنیم می توان گفت از لحاظ امکانات تا حد زیادی در یک رده قرار گرفته اند. علیرغم این شباهت‌ها هنوز هم قیمت یخچال فریزر ال جی گرانتر است.

قیمت یخچال ال جی یا سامسونگ را بهتر می دانید؟

یکی از اصلی ترین مواردی که همیشه دغدغه کاربران بوده است قیمت است. از آنجایی که قیمت یخچال به نسبت برند، کیفیت قطعات، فناوری های به کار رفته و مدل متغیر است، قیمت یخچال ال جی از هر مدلی که باشد در مقایسه با یخچال های سامسونگ صرف هزینه بیشتری را می خواهد که در هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کنید. به طور مثال اگر قیمت فریزر تک سامسونگ و ال جی را از لحاظ قیمت مقایسه کنیم قطعاً فریزر سامسونگ ارزانتر خواهد بود. به طور کلی اگر قصد خرید یخچال فریزر با قیمت مناسب و فناوری های کاربردی را دارید، یخچال سامسونگ بهترین گزینه خواهد بود.

تنوع مدل یخچال فریزر سامسونگ بهتر است یا ال جی

یخچال فریزرهای ال جی و سامسونگ با توجه به جدید ترین و پیشرفته ترین متُد روز طراحی و تولید شده اند. به همین دلیل در طرح های متنوعی در بازر موجود هستند که افراد می توانند با توجه به تعداد افراد خانواده، میزان حجم مواد غذایی که نگهداری می کنند، انتظاراتی که از یخچال منتخب دارند و همچنین بودجه ای که در نظر گرفته اند، مدل مَد نظر خود را از برند سامسونگ یا ال جی خریداری کنند.
آخرین مدل یخچال های شرکت ال جی و سامسونگ عبارتند از :

  • یخچال ساید بای ساید (دور این دور، اینستاویو)
  • یخچال فرنچ (فرانسوی)
  • یخچال دوقلو
  • یخچال بالا پایین

یخچال سامسونگ یا ال جی؟ کدام بهتر است؟

نظریات مشتریان درباره یخچال ال جی یا سامسونگ

یخچال ال جی بهتر است یا سامسونگ؟ نظر شما چیست؟ با توجه به اینکه این دو مدل جزو بهترین ها هستند به طور حتم نمی توان یکی از آنها را برتر تلقی کرد. چرا که افراد طبق انتظاراتی که از دستگاه دارند مدل و برند مناسب را انتخاب می کنند. نظر به قیمت مناسبی که یخچال سامسونگ دارد به طور میانگین می توان گفت سامسونگ در بین کاربران بیشتر مورد توجه است.
البته ما نیز در فروشگاه آترین پلاس بهترین مدل یخچال ال جی و سامسونگ و بوش را برای مشاهده کاربران قرار داده ایم تا بتوانند در صورت تمایل به خرید با تضمین اصالت، سلامت، گارانتی ۱۸ ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، سفارش خود را ثبت کنند. همچنین شما می توانید در صورت داشتن سؤال در خصوص مقایسه یخچال دوقلو ال جی یا سامسونگ، ساید و بالا پایین و یا مشخصات دیگر مدل ها با مشاورین ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.