جالب و خواندنی


آیا می‌دانید هزینه ‌های سفر به دبی برای اقامت ۱۴ روزه هر نفر به شکل متوسط از ۱۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود؟ سفر کم هزینه به دبی، این شهر زیبای خاورمیانه آرزوی خیلی از افرادی است که به علت بودجه محدود فرصت سفر به این شهر را پیدا نکرده‌اند.

دبی یکی از گران‌ترین و در عین حال لوکس‌ترین شهر‌های دنیا است که به علت معماری لوکس و امکانات پیشرفته و مدرن هزینه سفر به آن نسبت به سایر کشور‌های همسایه بیشتر است؛ اما خبر خوب این است که شما می‌توانید به کمک برخی راه‌های ساده هزینه‌های سفر خود را به دبی کاهش داده و با کمترین هزینه سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

۱. در فصل‌های گرم به دبی سفر کنید!

هزینه ‌های سفر به دبی شامل قیمت بلیت هواپیما، اقامت در هتل خرید و بازدید از مراکز تفریحی دبی در اغلب روزهای سال به ویژه آبان، آذر و بهمن ماه بسیار بالا است و اغلب گردشگران در فصول بهار و پاییز این شهر را برای تفریح و سیاحت انتخاب می‌کنند.

از این رو شما می‌توانید در روز‌های ابتدایی فصل بهار و تابستان به دبی سفر کنید؛ زیرا هزینه‌ها بسیار ارزان‌تر از نیمه دوم سال است؛ البته می‌توانید تور‌های لحظه آخری در بهار و تابستان نیز پیدا کنید که بسیار مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این با سفر تابستانه به دبی می‌توانید از جشنواره‌های تخفیفی بسیاری در دبی بهره‌مند شوید.

کاهش هزینه ‌های سفر به دبی

۲. به سراغ رستوران‌های لاکچری دبی نروید!

تنوع رستوران‌ها در دبی بسیار زیاد است و شما می‌توانید از رستوران‌های ارزان قیمت تا بسیار لوکس را در این شهر بیابید؛ اما توجه داشته باشید اگر به دنبال کاهش هزینه ‌های سفر به دبی هستید، باید از رستوران‌های لوکس این شهر فاصله گرفته و به منظور صرف غذا، رستوران‌ها و کافه‌های محلی و ارزان قیمت را انتخاب کنید.

با این کار علاوه بر داشتن سفری مقرون به صرفه به این شهر رؤیایی، فرصت چشیدن طعم غذا‌های سنتی را نیز خواهید داشت. از مشهورترین رستوران‌های اقتصادی دبی باید به موارد زیر اشاره کنیم.

کلبه ماهیمامانش
امریتسرنودل بار ووکیو
راویاستادی ویژه
بو قطیرZaatar W . Zeit

۳. بلیت پرواز ارزان پیدا کنید!

شما با پیدا کردن بلیت ارزان قیمت می‌توانید هزینه ‌های سفر به دبی را کاهش داده و لذت مسافرت به این شهر خیره کننده جهان را برای خود دو چندان کنید. برای یافتن بلیت‌های ارزان قیمت می‌توانید از بلیت‌های چارتری استفاده کنید یا بلیت لحظه آخری و بلیت اکونومی‌ به جای بیزینس خریداری کنید.

البته خرید بلیت از سایت‌هایی که بیشترین تخفیفات را ارائه می‌دهند نیز انتخاب بسیار اید‌ه آلی است.

۴. جشنواره‌ها و تخفیفات دبی را از دست ندهید!

اگر قصد دارید تا لحظات شاد و به‌یادماندنی و البته کم هزینه‌ای را در دبی سپری کنید، لازم است زمان برگزاری جشنواره‌های این شهر را بدانید؛ زیرا حضور در اغلب این رویداد‌ها و مراسم‌‌ها کاملاً رایگان است. شما با آگاهی از تاریخ و محل برگزاری این جشنواره‌ها می‌توانید با تخفیف‌‌های بی‌نظیری از مشهورترین برند‌های جهانی خرید کنید.

جشنواره سال نو و جشنواره تابستان از بزرگ‌ترین فستیوال‌های خرید در دبی محسوب می‌شوند. ارزان‌ترین مراکز خرید دبی نیز شامل موارد زیر هستند.

نایف سوقوفی مال
بازار بور دبیخیابان الفهیدی
منطقه دیرهاوت لت ویلیج دبی
اژدها مارتالکرامه
دهکده جهانیمرکز شهر دبی

۵. از حمل و نقل عمومی‌ استفاده کنید!

برای تردد راحت و ارزان قیمت در دبی استفاده از وسایل نقلیه عمومی‌ بهترین انتخاب است. شما می‌توانید با استفاده از خطوط مترو در این شهر به اغلب مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی دسترسی داشته و هزینه ‌های سفر به دبی را به خوبی کاهش دهید. به طور کلی ما استفاده از مترو و اتوبوس را برای رفت و آمد در دبی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اقامت موقت در دبی با خرید ملک د دبی

۶. از دیدنی‌های رایگان دبی بازدید کنید!

اگر قصد بازدید از جذابیت‌های فوق‌العاده دبی را دارید، احتمالاً از هزینه ورودی بالای آن‌ها نیز خبر داشته و این موضوع به یکی از دغدغه‌های شما تبدیل شده است؛ اما باید بگوییم در دل این شهر لوکس و گران قیمت مراکز دیدنی رایگانی نیز برای توریست‌‌ها در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزنند.

بازدید از مراکزی همچون معبد هندی‌ها، بازار طلا فروش‌ها، ساحل برج خلیفه، دبی مارینا، ساحل جمیرا، بازار سنتی دبی، عبور از نهر با قایق‌ها و بسیاری موارد دیگر جزو تفریحات کم هزینه یا رایگان در دبی محسوب می‌شوند.

۷. با تور به دبی سفر کنید!

هزینه سفر به دبی با تور بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از سفر انفرادی است و شما در این حالت دیگر نیازی به پرداخت هزینه بلیت رفت و برگشت و محل اقامت ندارید. علاوه بر این خدماتی نظیر گشت شهری، بیمه مسافرتی و صبحانه نیز روی پکیج تور ارائه می‌شود و می‌توانید بخش بزرگی از هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید.

بنابراین گروهی به دبی سفر کرده و فرصت کشف جذابیت‌های این شهر زیبا را با هم‌سفران خود تجربه کرده و لذت ببرید.

۸. در هتل‌های ارزان اقامت کنید!

دبی شهری مملو از هتل‌های لوکس و پنج ستاره با امکانات منحصر‌به‌فرد است؛ اما اگر می‌خواهید سفر کم‌هزینه‌ای داشته باشید باید هتل‌هایی با امکانات محدودتر و هزینه مناسب را انتخاب کنید. اختلاف قیمت بین هتل‌های دو، سه و چهار ستاره با واحد‌های لوکس و پنج ستاره دبی بسیار زیاد است.

از هتل‌های ارزان در دبی باید به هتل لواندر، سیتی استار، ایبیس الرقه، سان اند سندز، دریم پالاس و… اشاره کنیم.

۹. برای خرید‌های غیرضروری پول زیادی خرج نکنید!

اگر قصد دارید با بودجه محدود به دبی سفر کنید، بیش از حد خرج کردن می‌تواند مانع بزرگی برایتان باشد. حتماً سعی کنید خرید‌هایتان را از فروشگاه‌های محلی انجام دهید و هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

۱۰. برای مخارج سفر برنامه‌ریزی کنید!

تفریحات جذابی در تمامی‌ نقاط شهر دبی وجود دارند که شما را وسوسه کرده و ممکن است به طور ناخواسته‌ای هزینه سفرتان به این شهر را افزایش دهند؛ اما اگر کنترل هزینه ‌های سفر به دبی برایتان اهمیت دارد، باید ریز به ریز مخارج خود را یادداشت کنید.

نوشتن هزینه‌ها به شما کمک می‌کند در جمع بندی خرج‌ها غافل نشوید. علاوه بر این قبل از آغاز سفر تصویر کاملی از بودجه‌ای که برای سفر نیاز دارید را آماده کرده و محاسبه کنید که برای هریک از خرج‌های تفریحی، اقامت و غیره باید چه مقدار هزینه در نظر بگیرید.

ثبت شرکت در دبی با پاسپورت دومینیکا

مهاجرت خود را به افدل گروپ بسپارید!

تیم باسابقه افدل گروپ با برخورداری از بیش از ۱۰ سال تجربه درخشان و همکاری با مجرب‌ترین وکلای مهاجرتی و کارشناسان کاربلد آماده است تا در کلیه حوزه‌های سرمایه گذاری، خرید ملک، دریافت پاسپورت دوم، اخذ اقامت موقت در دبی، ثبت شرکت، اخذ ویزای طلایی امارات و بسیاری موارد دیگر همراه شما باشد.

شرکت ما خدمات اقامتی شما را با مجوز‌های رسمی‌ ارائه داده و به شما کمک می‌کند با شناخت کافی در مسیر پرچالش مهاجرت و اخذ اقامت امارات اقدام کنید. شما می‌توانید در زمینه اخذ دیتا فلو، گود استندینگ و شرکت در آزمون پرومتریک نیز با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.