سفر با تور مشهد در تمامی فصول و ماه های سال به دلیل آب و هوای خوب مشهد و از مهم تر، وجود پیکر مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) انجام می پذیرد. برخی از ایام ها شهر مشهد شلوغ بوده و همین مسئله موجب می شود تا پیدا کردن محلی برای اسکان زائران، مانند هتل سی نور مشهد با مشکلاتی رو به رو شود. هتل سی نور مشهد یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره در مشهد است که موقعیت مکانی عالی داشته و به مراکز خرید لوکس ۱۷ شهریور و بازار رضا نزدیک می باشد.

رزرو تور مشهد با هتل، بهترین انتخاب برای سردرگم نشدن در شهر بهشت است. زیرا شما با برنامه ریزی دقیق می دانید که چه زمانی را باید در فرودگاه و چه زمانی در هتل اقامت داشته باشید. اما برخی از ماه ها هستند که برای سفر به مشهد عالی بوده و ممکن است هزینه های سفر با تور مشهد را نیز کاهش دهد. در ادامه همراه پرشین هتل باشید تا با رازهای رزرو تور آسان مشهد آشنا شوید.

ماه فروردین و ماه مرداد، ایام پیک سفر با تور مشهد

تور مشهد را در فروردین رزرو کرده اید؟ آیا برای اقامت خود، مکانی را رزرو کرده اید؟ آفرین، اگر این کارها را انجام داده اید می توانید با خاطری آسوده تور مشهد را انجام دهید. البته در ماه فروردین به دلیل عید نوروز و دید و بازدیدها، بیشتر هتل ها در شهر بهشت تکمیل بوده و ممکن است زائرانی که بدون برنامه ریزی راهی مشهد شده اند، گرفتار زوّارکش ها شوند.

حرم امام رضا(ع)

حرم امام رضا(ع) در ماه فروردین

 

زوّارکش ها که به هتل گویان (جارچی هتل) نیز معروف هستند، با قیمت هایی عجیب و غریب خانه های مسکونی یا هتل های بی کیفیت را به زائران مشهد الّرضا معرفی می کنند. همین اتفاق موجب می شود سفری بی کیفیت و شاید تلخ، برای گردشگرانی رقم بخورد که تور قیمت مناسب مشهد را تهیه نکرده باشند.

رزرو تور مشهد در مرداد ماه کار عاقلانه ای نیست، زیرا مشهد بسیار شلوغ بوده و قیمت تور مشهد همراه هتل سرسام آور می شود. از طرف دیگر حرم امام رضا (ع) به قدری شلوغ می شود که شاید نتوان زیارتی راحت و بی دردسر را تجربه کرد. پس نمی توان توقع داشت مرداد ماه، بهترین زمان سفر به مشهد باشد.

اردیبهشت و مهرماه، بهترین ماه های سفر به مشهد

آن دسته از عزیزانی که می خواهند تور مشهد را در ایام نرمال رزرو و با آرامش خاطر به پابوسی امام رضا (ع) بروند، پیشنهاد می کنیم ماه اردیبهشت و مهر را انتخاب نمایند. در این ۲ بازه زمانی آب و هوای شهر مشهد بسیار مطبوع بوده و شهر بهشت خلوت نسبت به ایام پیک می باشد. شما می توانید با انتخاب تور ارزان مشهد در ماه های ذکر شده، به راحتی ضریح آقا علی بن موسی الرضا (ع) را لمس کرده و از آرامش شهر مشهد لذت ببرید.

منطقه نمونه گردشگری چالیدره مشهد

تور مشهد و منطقه نمونه گردشگری چالیدره مشهد

 

علاوه بر آن استفاده از مکان های تفریحی و گردشگری مانند سرزمین موج های اّبی و موج های خروشان در چنین بازه زمانی، فوق العاده عالی می باشد. این ۲ پارک آبی مشهد تفریحات هیجان انگیزی را درون خود دارند که سفر گردشگران را چند برابر لذت بخش می کند. چالیدره مشهد و همچنین روستای ۱۰۰۰ ساله کنگ در ماه های اردیبهشت و مهر ماه فوق العاده زیبا هستند که چشمان هر گردشگری را خیره خواهند کرد.

آیا ایام شلوغ برای رزرو تور مشهد مناسب است؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم سلیقه هر زائر برای رزرو تور مشهد در هرماه یا هر فصل، متفاوت بوده و نمی توان به درستی گفت کدام بهتر است یا بدتر؟ اما وظیفه پرشین هتل این است که با بازگوکردن مزایا و معایب تور مشهد در فصل های مختلف، انتخابی شایسته و آگاهانه را به زائران هدیه دهد.

ایام شلوغ که در بَرگیرنده شهادت ها (شهادت امام رضا (ع)، تاسوعا و عاشورای حسینی؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)، رحلت رسول اکرم (ص) و …)، اعیاد قربان، غدیر و نوروز و … است، ایام پیک خوانده می شود. در این ایام هم شهر مشهد سرشار از زائر بوده هم مکان های تفریحی و گردشگری مشهد مملو از گردشگر است. با این تفاسیر باید بگوییم کسانی که اهل آرامش هستند و می خواهند از ازدحام فرار کنند، نباید رزرو تور مشهد در ایام شلوغ را انجام دهند.

حرم امام رضا (ع) در ایام شهادت

تور مشهد و شلوغی حرم امام رضا (ع) در ایام شهادت

 

چگونه از سردرگمی برای رزرو تور مشهد نجات پیدا کنیم؟

سوالی بسیار شایسته که دغدغه ذهنی بسیاری از زائران است، اما نگران نباشید پرشین هتل با ۳۰ سال تجربه در زمینه رزرو هتل و تور در خدمت شما خواهد بود تا رفاه زائران امام هشتم را به خوبی تامین کند. جهت ارتباط با کارشناسان مجرب پرشین هتل و کسب اطلاعات بیشتر شماره های ۰۵۱،۳۱۸۹۶ . ۰۵۱،۳۸۰۹۵ در دسترس شما خواهد بود.