۹ ماه از شیوع کرونا در ایران می‌گذرد و تمام ابعاد زندگی ایرانیان نظیر سایر جهانیان تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته است. هرچند خبرهای جسته گریخته تولید موفق واکسن کرونا حالا رنگ و بوی جدی به خود گرفته و امیدها را به بازگشت زندگی عادی زنده کرده است. اما هنوز باید فاصله اجتماعی را رعایت کرد، ماسک پوشید و از سفر غیرضروری اجتناب کرد. با این وجود سفرهای ضروری که عموما با اهداف کاری، پزشکی و تحصیلی انجام می‌شوند اجازه قطع صد در صدی سفرها در شرایط شیوع کرونا را نمی‌دهد. افزون بر این رکود اقتصادی حاصل از شیوع کرونا سبب پررنگ شدن دغدغه‌های اقتصادی سفر برای افراد شده است.

در این میان کاهش ظرفیت هواپیماها برای حفظ فاصله بین افراد از یکسو و اعمال محدودیت‌ برای پایین آوردن قیمت بلیط پرواز‌ها از سوی دیگر سبب گران‌تر شدن هزینه سفر شده بود. محدودیت‌هایی که حالا به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور کمتر شده و قیمت بلیط هواپیما را کاهش داده است.  افزون بر این با توجه به اینکه اسنپ تریپ همیشه برای ارائه بلیط هواپیما با بهترین قیمت تخفیف‌های قابل توجهی را به مشتریان ارائه می‌دهد، در شرایط سخت اقتصادی حاصل از شیوع کرونا و تحریم‌های اقتصادی می‌توان بلیط هواپیما را ارزان‌تر از تمامی تأمین‌کننده‌ها از اسنپ تریپ تهیه کرد.

سفرهای ضروری

بنابراین می‌توان به مسافرانی که راهی سفرهای ضروری می‌شوند نوید داد که اسنپ تریپ دغدغه اقصادی آن‌ها را درک می‌کند و آماده ارائه بهترین قیمت بلیط هواپیما به مسافران است. اگر در شرایط کرونا ناچار به انجام سفر کاری به مراکز صنعتی ایران از جمله جنوب ایران هستید، می‌توانید بلیط تهران اهواز هواپیما را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ تهیه کنید. همچنین در زمان دریافت بلیط سفر رفت برای سفر با خیالی آسوده می‎توانید بلیط هواپیما اهواز تهران را نیز همان زمان تهیه کنید. همچنین اگر برای سفرهای کاری یا درمانی عازم مشهد مقدس می‌شوید برای تجربه سفری امن در ایام کرونا می‌توانید هواپیما را سفر انتخاب کنید و با بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد را از اسنپ تریپ خریداری کنید.