کیف‌های زنانه از پرکاربردترین و البته ضروری‌ترین اکسسوری‌ها هستند که نقش مهمی در استایل زنانه بازی می‌کنند. کیف‌ها هم از نظر کاربردی مطرح هستند چون شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را در آن‌ها قرار دهید و هم از نظر شیک پوشی حائز اهمیت هستند چون برای داشتن یک استایل کامل و شیک داشتن کیف ضروری است. همان طور که می‌دانید کیف‌های زنانه انواع مختلفی دارند و همیشه انتخاب یک کیف مناسب از میان این مدل‌ها کاری دشواری است. شاید شناخت مدل‌های کیف‌های ضروری بتواند به شما در انتخابی بهتر یاری کند تا بتوانید مجموعه کیف‌های خود را کامل کنید و برای هر موقعیتی کیفی مناسب داشته باشید، فرقی نمی‌کند چه سبکی برای لباس پوشیدن داشته باشید، در هر صورت شما به این کیف‌ها نیاز خواهید داشت. در این مقاله با پنج مدل کیف ضروری که همه خانم‌ها باید داشته باشند آشنا می‌شوید.

مدل اول: یک کیف کتابی شیک

کیف‌های کتابی از مدل‌های قدیمی و کلاسیک کیف زنانه هستند که قبلا به عنوان کیف مجلسی مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما اکنون با معرفی مدل‌های متنوع و جذاب جدید، کاربرد آن‌ها کمی تغییر کرده است و شما می‌توانید از کیف کتابی خود به عنوان یک کیف دستی روزمره هم استفاده کنید. اگر قصد رفتن به یک مهمانی شام یا حتی گردش روزمره دارید این کیف می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. بنابراین هر خانمی حداقل به یک کیف کتابی در میان مجموعه کیف‌های خود نیاز دارد تا در موقعیت‌های خاص و مناسب بتواند از آن استفاده کند.

پنج مدل کیف ضروری

مدل دوم: یک کیف ضروری برای محل کار

خانم‌هاب شاغل حتما به یک کیف ضروری برای محیط کار هم نیاز دارند. کیف مناسب محیط کار باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد از جمله این که جادار باشد، شما چیزهای مختلفی را در محیط کار نیاز خواهید داشت از جمله لوازم شخصی، اداری و حتی خوراکی. پس کیف شما باید جای کافی برای همه این چیزها داشته باشد. از طرف دیگر این کیف نباید خیلی بزرگ و سنگین باشد چون حمل و نقل آن ساده نخواهد بود. مدل کیف را طوری انتخاب کنید که کلاسیک، ساده و شیک و سطح بالا باشد تا با لباس‌های کاری شما هماهنگ باشد.

پنج مدل کیف ضروری

مدل سوم: یک کیف فانتزی و جذاب

ریچل زوئی زمانی گفته بود: ” استایل شما چیزی است که شما بدون سخن گفتن درباره خودتان می‌گویید.” این گفته کاملا درست است و به همین دلیل است که شما به یک کیف فانتزی و جذاب که بیانگر شخصیت و سلیقه شما باشد نیاز دارید. آیا به گروه موسیقی یا فیلم، کتاب یا بازیگر خاصی علاقه دارید؟ می‌توانید با انتخاب کیف فانتزی مناسب این را به همه اعلام کنید. این کیف به همه می‌گوید که شما چه کسی هستید، چه نوع سلیقه‌ای دارید و دوست دارید چطور شناخته شوید.

پنج مدل کیف ضروری

مدل چهارم: یک کیف دستی جادار

گاهی لازم است چیزهای زیاد و بزرگی را با خود حمل کنیم. این شرایط در سفرهای کوتاه، گردش‌های بیرون شهر و موقعیت‌های خاص دیگری پیش می‌آید مثلا لازم است لپ تاپ خود را برای تعمیر به فروشگاه ببرید و به کیف لپ تاپ خود دسترسی ندارید و در همین زمان است که شما به یک کیف دستی بزرگ و جادار نیاز پیدا می‌کنید. بنابراین هر خانمی باید یک کیف دستی بزرگ در مجموعه کیف‌های خود داشته باشد تا دچار مشکل نشود.

پنج مدل کیف ضروری

مدل پنجم: کیف دوشی کوچک

آخرین مورد کیف ضروری زنانه که اتفاقا مهم‌ترین مورد هم هست کیف دوشی کوچک است. چنین کیفی دقیقا همان چیزی است که شما برای یک خرید کوتاه در شهر نیاز دارید و تنها قرار است کیف پول و تلفن همراه خود را با خودتان ببرید. پس زمانی که قرار نیست وسایل زیادی با خود همراه ببرید کارهای مهم دیگری با دستانتان دارید بهتر است از کیف دوشی کوچک استفاده کنید. کیف‌های دوشی تنوع مدل بالایی دارند و با وجود کوچک بودن می‌توانند تاثیری بزرگ بر استایل شما داشته باشند.

پنج مدل کیف ضروری

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش دنیای مد در مجله قرمز شاخه جواهرات و اکسسوری مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: The Every Girl (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)