جالب و خواندنی


انتخاب بهترین وکیل در ارومیه یکی از بزرگترین دغدغه های افراد در برخورد با مسائل حقوقی و کیفری است. زیرا زمانی که به دادگاه مراجعه می کنند و این افراد با ماهیت و مفاهیم حقوقی پرونده آشنا نیستند، می تواند شانس موفقیت فرد ناآگاه را در دادگاه کاهش دهد. زیرا آگاهی از هر مشکلی همیشه مورد تایید همگان بوده و خواهد بود. پیشنهاد می کنیم اگر در پرونده حقوقی خود گیر کرده اید و نمی دانید برای دفاع از خود باید چه اقدام حقوقی انجام دهید، انتخاب وکیل و مشاوره با او می تواند اقدام مثبت و درستی برای شما باشد.

آشنایی با وکیل مجرب و متخصص در ارومیه سال1401

با انواع وکیل آشنا شوید !

تقسیم بندی وکلا بر اساس تخصص آنها انجام می شود، از آنجایی که وکلا ممکن است از نظر عموم دسته بندی خاصی نداشته باشند، لازم دیدیم در این مقاله خوانندگان را با انواع وکلا و تخصص آنها آشنا کنیم. اما انواع وکلا از نظر تخصص به شرح زیر است:

  • وکیل دادگستری یا دادگاه: وکیل دادگستری به وکیلی گفته می شود که دارای پروانه وکالت است و به لطف این پروانه می تواند از افرادی که وکالت خود را در دادگاه ها یا سایر مراجع قانونی وکالت کرده است دفاع کند. این وکیل با شرکت و قبولی در آزمون وکالت در کانون وکلای دادگستری یا مرکز امور وکلا و کارشناسان دادگستری می تواند پروانه وکالت دریافت کند.
  • وکیل اداری یا کاری: تعریف این نوع وکالت با تعریف وکیل دادگستری مخالف است، زیرا این نوع وکالت برای وکالت نیازی به آموزش یا مجوز از موسسه خاصی ندارد. زیرا به گفته وکیل، این وکیل تنها حق مداخله در امور کاری و اداری موکل خود را دارد و نمی تواند در محاکم یا مراجع قضایی مشاوره یا وکالت بدهد. در صورت تلاش برای انجام این نوع کارها با فرد وکیل برخورد قانونی خواهد شد.
  • وکیل پایه یک دادگستری: شاید بارها اصطلاحات وکیل پایه یک و وکیل پایه دو را شنیده و دیده باشید، باید گفت که تخصص و سختگیری بین این دو نوع وکیل باعث متفاوت و برتری این وکلا نسبت به دیگری شده است.
  • وکیل تسخیری: در پرونده های کیفری هم شاکی و هم متهم حق دارند وکیل داشته باشند. اما گاهی توان مالی و دارایی اصحاب دعوا به اندازه ای نیست که برای دعاوی خود وکیل بگیرد. به همین دلیل دادگاه از بودجه قضایی برای متهم یا شاکی وکیل می گیرد. این وکیل باید در رسیدگی طرفین حضور داشته باشد، زیرا در صورت عدم موفقیت وکیل، دادگاه علاوه بر تحریم وکیل، وکیل دیگری نیز استخدام می کند.

آشنایی با وکیل مجرب و متخصص در ارومیه سال1401

برای شناخت  بهترین وکیل طلاق توافقی در ارومیه اینجا کلیک کنید،همچنین می توانید به سایت وکیلچی مراجعه فرمایید تا بهترین وکلا در این زمینه را بشناسید و بهترین وکیل را برای خود انتخاب کنید. مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران میپردازد.

بهترین ویژگی هایی که یک وکیل باید داشته باشد!

  • وکیل باید محرمانه باشد: یک وکیل زمانی در حرفه خود بهترین است که اسرار موکل خود را برای خود نگه دارد زیرا همیشه برای موکل بسیار مهم است که وکیل راز و افکار خود را در جای دیگری بازگو نکند.
  • یک وکیل باید صادق باشد: متأسفانه در دنیای حقوقی ممکن است مواردی پیش بیاید که وکیل برای جلب نظر موکل و سپردن وکالت (وکیل) به او پیشنهادات و تذکرات اغراق آمیزی بدهد. بنابراین همیشه بهترین وکیل برای موکل وکیلی است که تمام مراحل و اتفاقاتی را که در حین اجرای پرونده ممکن است پیش بیاید برای موکلش توضیح دهد تا او با چشمانی باز موکل خود را انتخاب کند.
  • یک وکیل باید برای حفظ آبروی وکلا کوشا باشد: وکیل زمانی می تواند آبروی خود را نزد موکلان و سایر وکلا حفظ کند که موکل را به بهانه وصول حق الوکاله بالا درگیر رسیدگی های غیرضروری نکند. زیرا بهترین وکیل در ارومیه برای موکلین همیشه وکیلی است که روند پرونده و راه حل را به زبان ساده برای آنها توضیح دهد.

برای ارائه بهترین وکیل چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت؟

برای ارائه بهترین وکیل باید وکیلی را بیابید و جست و جو کنید که به دلیل شهرت و شخصیت خوبش مشهور و محبوب باشد و در بین سایر وکلا محبوبیت داشته باشد. به تبلیغات اتکا نکنید، گاهی اوقات تبلیغات جعلی هستند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای ارائه بهترین وکیل به دیگران صرفاً به تبلیغات اعتماد نکنید، زیرا به دنبال وکیلی هستید که بتوانید پرونده مهم حقوقی خود را به او بسپارید.

آشنایی با وکیل مجرب و متخصص در ارومیه سال1401

سن و جنس وکیل (زن یا مرد) برای ارائه بهترین وکیل نباید سن یا جنسیت وکیل را در نظر گرفت، زیرا گاهی پیش می‌آید که وکلای جوان‌تر از سایر وکلا بهتر از بزرگ‌تر عمل می‌کنند. وکلا و مسن تر عمل کرده اند. بنابراین برای ارائه بهترین وکیل مرد یا زن و سن و سالش فرقی نمی کند، مهم و مهم علم و شهرت خوب و عالی اوست.

وظایف موکل در قبال بهترین وکیل

رابطه موکل و وکیل مانند سایر روابط در دنیای خارج یک رابطه دو طرفه است، یعنی موکل باید وظایفی را انجام دهد که برای وکالتی که وکیل توافق کرده است، لازم و ضروری است، مانند این وظایف:

  • پرداخت حق الوکاله
  • پرداخت هزینه های وکالت مانند اجاره، عوارض و مالیات
  • تعهد ملموس در تعهدات وکیل در قبال اشخاص ثالث، زیرا وکیل از طرف او وظایفی را انجام داده است.

کلام آخر

برای مراجعه به بهترین وکیل خانواده در ارومیه بهتر است با بهترین وکیل که در سایت وکیل چی  یا  vakilchi.comبه شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین وکیل مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید.