رپورتاژ آگهی


هتل های رشت نزدیک دریا

شهر رشت مرکز استان گیلان و از شهرهای سرسبز و دیدنی کشور می‌باشد که علاوه‌بر جاذبه‌های دیدنی و فاصله کم آن با دریا، به جذابیت رشت افزوده شده است. به همین دلیل گردشگران بسیاری این شهر را مقصد سفر خود قرار داده و با اقامت در هتل کادوس رشت، سفری رویایی را برای خود رقم می‌زنند.

هتل‌های متنوع و متعددی در شهر رشت وجود دارد که با ارائه امکانات مناسب و رضایت‌بخش، میزبان شایسته‌ای برای گردشگران می‌باشند. در ادامه با هتل های رشت نزدیک دریا آشنا خواهیم شد.

هتل کادوس رشت

هتل ۵ ستاره کادوس یکی از بزرگترین هتل‌های رشت به شمار می‌آید که در سال ۱۳۶۲ تاسیس شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل بزرگ کادوس یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر زیبای رشت و استان گیلان به شمار می‌رود.

معماری منحصر به فرد هتل کادوس، این هتل بزرگ را تبدیل به یکی از جاذبه‌های زیبای شهر کرده است. هتل ۵ ستاره کادوس در سال ۱۳۹۱ به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای ۴ طبقه و ۹۶ واحداقامتی است.

هتل کادوس جزئی از مجموعه هتل‌های آریا می‌باشد که در یکی از بهترین مناطق رشت، در بلوار منظریه قرار دارد. آب و هوای بسیار مطبوع این منطقه، یکی از مهمترین دلایل جذب مهمانان می‌باشد. این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری رشت دارد. فاصله هتل بزرگ کادوس تا دریای خزر حدود ۳۰ کیلومتر می‌باشد.

موقعیت مکانی خوب هتل کادوس باعث شده تا مهمانان هتل دسترسی آسانی به اماکن مهم شهر همچون فرودگاه، موزه رشت، بازار روز، میدان شهرداری، پارک جنگلی سراوان، همارت کلاه فرنگی و… داشته باشند. همچنین به بزرگراه‌های اصلی و شهرهای بندر انزلی، آستارا، زیباکنار و لاهیجان دسترسی عالی دارند.

هتل کادوس رشت

هتل شبستان رشت

هتل ۴ ستاره شبستان یکی از هتل های رشت نزدیک دریا است که در میدان گلسار رشت قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع ساخته شد. هتل شبستان رشت شامل ۶ طبقه و ۲۰ واحداقامتی است که با امکانات و خدمات رفاهی مناسب، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله کم هتل شبستان به مراکز گردشگری رشت، از ویژگی‌های خوب این هتل به شمار می‌آید. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو تخته دبل و دو تخته توئین می‌باشد که در سه تیپ A، B و C در طبقات اول تا سوم هتل قرار دارند.

هتل پامچال

هتل سه ستاره پامچال از دیگر هتل های رشت نزدیک دریا است که شامل دو طبقه و ۲۹ واحداقامتی می‌باشد و از هتل‌های با سابقه در شهر رشت و استان گیلان به شمار می‌رود. هتل پامچال در سال ۱۳۴۳ تاسیس شد و به بهره‌برداری رسید.

در سال ۱۳۹۳ به جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات، هتل مورد بازسازی قرار گرفت. البته مهمانان عزیز باید در نظر داشته باشند که برخی از واحدهای هتل دارای نورگیر و پنجره نیست. هتل پامچال در بلوار امام خمینی و در میدان مصلی شهر رشت قرار دارد.

مهمانان هتل پامچال می‌توانند به اماکن مهم شهر دسترسی راحتی داشته باشند. از اماکن تفریحی می‌توان به بوستان کشاورز، پارک ملت، بازار بزرگ رشت، بوستان سبزه میدان، بوستان مفاخر، باغ ژاپنی، باغ قدیمی محتشم، پارک دانشجو حمیدیان و… اشاره نمود.

از اماکن گردشگری نزدیک به هتل می‌توان خانه میرزا کوچک خان، موزه مردم شناسی، آرامگاه میرزا کوچک خان، عمارت کلاه فرنگی، خانه تاریخی ترابی، باغ پرندگان آریا، آرامگاه هوشنگ ابتهاج و… را نام برد.

هتل پامچال

هتل آپارتمان صبوری

هتل آپارتمان سه ستاره صبوری از دیگر هتل های رشت نزدیک دریا است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل سه ستاره شامل ۱۱ واحداقامتی می‌باشد. هتل صبوری رشت در خیابان رسالت قرار گرفته و از ویژگی‌های هتل می‌توان به موقعیت مکانی خوب هتل اشاره نمود.

مهمانان هتل دسترسی راحتی به مراکز گردشگری ازجمله پارک ملت، بوستان کشاورز، موزه میرزا کوچک خان جنگلی، موزه مردم شناسی رشت، بوستان سبزه میدان، خانه تاریخی ترابی، میدان صیقلان، باغ ژاپنی، باغ پرندگان آریا، پل خشتی چمار سرا، باغ قدیمی محتشم، مسجد چله خانه و… دارند.

هتل آپارتمان وارش

از هتل های رشت نزدیک دریا، می‌توان به هتل آپارتمان وارش اشاره نمود. این هتل دارای سه طبقه و ۶ واحد آپارتمان و سوئیت می‌باشد. هتل آپارتمان وارش در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد. این هتل دارای آسانسور نبوده و یکی از سوئیت‌های هتل فاقد پنجره است.

هتل غدیر رشت

هتل غدیر از دیگر هتل های رشت نزدیک دریا است که در سال ۱۳۹۴ در شهر زیبای رشت تاسیس شد. این هتل دارای طبقات همکف و اول بوده و دارای ۱۷ واحد اقامتی مجهز به امکانات و خدمات رفاهی رضایت‌بخش می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل در طبقه اول قرار گرفته است. از موارد قابل توجه در این هتل می‌توان به کمبود آسانسور در هتل اشاره نمود که البته هتل برای افراد سالمند و همین‌طور وسایل مسافران، از بالابر استفاده می‌کند. فاصله هتل غدیر تا مرکز شهر رشت حدود ۱۵ کیلومتر است که در منطقه کوچصفهان قرار دارد.

 هتل در یکی از قدیمی‌ترین مناطق رشت واقع شده و دسترسی راحتی به شهرهای نزدیک رشت دارد. هتل دو ستاره غدیر دارای فضایی آرام و دلنشین است. این هتل به منطقه آزاد بندر انزلی حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.

موقعیت مکانی هتل باعث شده مهمانان هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری این منطقه مانند رودخانه سفید رود، موزه مردم شناسی رشت، باغ قدیمی محتشم، چشمه چشماگل، بازار بزرگ رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، ساحل زیبای دریای خزر و… داشته باشند.

هتل اردیبهشت رشت

هتل اردیبهشت رشت از دیگر هتل های رشت نزدیک دریا است که شامل دو طبقه و ۲۰ واحداقامتی می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۴۷ تاسیس شد و فعالیت خود در شهر زیبای رشت آغاز نمود.

هتل اردیبهشت یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های رشت در صنعت هتلداری است. این هتل دو ستاره از خوشنام‌ترین هتل‌های رشت به شمار می‌رود. هتل در فاصله بسیار کمی، حدود ۸۰۰ متر تا میدان شهرداری رشت فاصله دارد.

هتل اردیبهشت به اماکن گردشگری و جاذبه‌های دیدنی رشت ازجمله خانه میرزا کوچک خان جنگلی، میدان چهارراه گلسار، بوستان مفاخر، سبزه میدان، عمارت کلاه فرنگی، موزه میراث فرهنگی گیلان، میدان صیقلان، پل خشتی چمار سرا، آرامگاه هوشنگ ابتهاج، مسجد چله خانه، باغ قدیمی محتشم و… فاصله کمی دارد.

هتل اردیبهشت رشت

هتل پردیس رشت

هتل پردیس از دیگر هتل های رشت نزدیک دریا است که یکی از باسابقه‌ترین هتل‌ها به شمار می‌آید. این هتل در سال ۱۳۶۴ تاسیس شد و دارای چهار طبقه و ۵۰ واحد اقامتی است. هتل پردیس با ارائه امکانات مناسب، میزبان گردشگران و مهمانان گرامی هتل می‌باشد.

 این هتل دو ستاره به جهت ارتقا سطح کیفی خدمات و امکانات خود در چند سال متوالی بازسازی شد و رضایت گردشگران و مهمانان را به خود جلب کرده است. هتل پردیس در بلوار امام خمینی، نبش مظفری قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های این هتل، دسترسی راحت به مراکز گردشگری ازجمله خانه میرزا کوچک خان جنگلی، چهارراه گلسار، بوستان کشاورز، بوستان سبزه میدان، بازار بزرگ رشت، موزه مردم شناسی، پارک ملت، آرامگاه میرزا کوچک خان، موزه میراث فرهنگی گیلان، باغ پرندگان آریا، پل خشتی چمار سرا، باغ قدیمی محتشم، مسجد چله خانه و… است.

سخن آخر

رشت به عنوان یکی از خوش آب و هواترین و زیباترین شهرهای کشور، گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. در این مطلب با هتل های رشت نزدیک دریا آشنا شدیم که با ارائه بهترین امکانات و خدمات رفاهی، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم می‌زنند.