هیچ چیزی بدتر از داشتن ترک روی لب و همچنین خشک شدن لب‌ها نیست. بروز چنین مشکلی روی لب‌ها می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد و در افراد مختلف،‌ علائم آن شدید و ضعیف باشد. اما یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار در خشکی لب، قرار گرفتن در معرض هوای سرد و خوردن باد به پوست لب‌ها است. البته که بیماری‌های زمینه‌ای نیز می‌توانند باعث بروز این مشکل شوند که از جمله آنها می‌توانیم به دیابت دوران بارداری و همچنین استرس اشاره کنیم.

بسیاری از افراد برای اینکه خشکی لب‌های خود را درمان کنند، مدام بزاق دهان خود را به لب‌ها می‌زنند تا آن را مرطوب نگه دارند، اما غافل از اینکه این کار به تشدید شدن میزان خشکی لب‌ها کمک می‌کند و باعث ترک خوردن و خون افتادن لب‌های می‌شود.

اشعه آفتاب نیز می‌تواند یکی دیگر از موارد اثرگذار در خشکی لب باشد. درست همان‌طور که پوست صورت ما برای زیباتر ماندن به محافظت از نور خورشید نیاز دارد، لب‌ها نیز این نیاز را دارند و به همین خاطر است که در برخی بالم لب‌ها و محصولات مراقبت از لب، خاصیت ضد آفتابی وجود دارد و برخی از آنها SPF دارند.

بالم لب یکی از بهترین درمان‌های حال حاضر برای خشکی لب است که به خوبی می‌تواند پوست لب را بازسازی و رطوبت رسانی کند. استفاده از این محصول به صورت مداوم و برای لب‌ها می‌تواند، پوست را همیشه مرطوب نگه دارد و دیگر شاهد پوسته پوسته شدن آن نباشید. در ادامه مقاله قصد داریم تا درباره دو بالم لب خوب بازار صحبت کنیم که می‌توانید از آنها برای درمان خشکی لب‌های خود استفاده کنید.

بالم لب هیدرودرم

بالم لب هیدرودرم

بالم لب هیدرودرم محصولی از برند ایرانی هیدرودرم است که حاوی ویتامین A و E، روغن جوجوبا، شی باتر، ژل آلوئه ورا، روغن های کالاندولا انگور و کرچک است. تمام محتویات این بالم لب باعث رطوبت رسانی بالای لب‌ها، جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی پوست لب می‌شود و برای همیشه پوست لب شما را نرم و لطیف نگه می‌دارد.

از آنجایی که این بالم لب زیاد باف چرب ندارد، به همین خاطر سریع جذب پوست لب‌ها می‌شود و هم به صورت عمیق لب‌ها را آبرسانی می‌کند و هم باعث بازسازی و ترمیم آن می‌شود. از آنجایی که این مرطوب کننده دارای رنگ نیست، هم آقایان نمی‌توانند از آن استفاده کنند و هم خانم‌ها می‌توانند استفاده از آن را در روتین پوستی خود قرار دهند.

همچنین با استفاده مداوم از آن می‌توانید به خوبی از پوست لب‌های خود در برابر ذرات مضر و آلودگی‌ها محیط محافظت کنید.

بالم لب های کامان

بالم لب های کامان

داشتن لب‌های نرم و سالم به داشتن بالم لب از برندهای معتبر و شناخته شده ارتباط دارد و در واقع این دو تکمیل کننده هم هستند. بالم لب‌های کامان خشکی لب را برطرف می‌کنند و به خوبی آن را نرم می‌کنند. ویتامین و گلیسیرین دو ماده اصلی این بالم لب‌ها هستند که بعد از هر بار استفاده پوست لب را نرم و لطیف می‌کنند و شما می‌توانید معجزه آن را روی لب‌های خود حس کنید.

بالم لب های کامان یکی از محصولات پرفروش کامان است که محصول علاوه بر آبرسانی و رطوبت رسانی پوست، آن را لایه برداری نیز می‌کند که باعث می‌شود پوست خشک شده روی لب از بین برود و دیگر شاهد پوسته پوسته شدن لب‌های خود نباشید.

اما این بالم لب دارای SPF است که از لب‌ها در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند. حتی به دلیل اینکه این بالم لب‌های کامان دارای رنگ و طعم متفاوت هستند، می‌توانید از آنها به عنوان رژلب روزانه نیز استفاده کنید و علاوه بر زیبایی دادن به ظاهر، از پوست لب‌های خود مراقبت کنید.

خرید بالم لب مای مدل ضد آفتاب

بالم لب‌های مای دارای ویتامین E و ترکیبات اساسی و برای تغذیه لب‌ها هستند که می‌توانند به خوبی پوست را نرم و لطیف کنند. اثر نرم کنندگی و رطوبت رسانی فوق العاده این بالم لب‌ها می‌تواند تا ساعت‌ها روی لب‌های شما بماند و نیاز به تمدید نداشته باشد. این بالم لب‌ها به برطرف کردن خشکی و ترک لب، بازگشت رطوبت از دست رفته به لب‌ها و حفاظت از پوست لب در برابر اشعه مضر آفتاب معروف هستند. خرید بالم لب مای مدل ضد آفتاب، از آنجایی که این محصول بدون رنگ است هم برای آقایان و هم خانم‌ها امکان پذیر است.

خرید بالم لب برای از بین بردن خشکی لب‌ها

این محصول مراقبتی را نیز باید با دقت فراوان انتخاب کنید و حتی اگر لازم باشد برای آن تحقیق کنید و وسواس زیاد به خرج دهید. برند کامان، مای و هیدرودرم در میان برندهای شناخته شده ایران قرار دارند که شما می‌توانید با خیال راحت یکی از آنها را برای مراقبت از لب‌های خود انتخاب کنید. برای خرید بالم لب و محصولات مراقبت لب می‌توانید لوکس ایرانا را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی لوکس ایرانا مجموعه‌ای از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات بهداشتی و مراقبتی را دارد که می‌توانید بهترین بالم لب از معتبرترین برند را از آن به صورت آنلاین خریداری کنید. سفارش اینترنتی و خرید بالم لب کامان از لوکس ایرانا بسیار و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود.

منبع: وبلاگ لوکس ایرانا