رپورتاژ آگهی


تور اروپا | قیمت روز بهترین تورهای اروپا در سال 1401 + ویزا

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قبلا به کشورهای اروپایی سفر کرده اید، برای دریافت ویزا با مشکل زیادی رو به رو نخواهید بود. اما اگر اولین باری است که می خواهید با تور اروپایی به سفر بروید باید از چند ماه قبل برای دریافت ویزا اقدام کنید. تور اروپا یکی از تورهای پرطرفدار در سال ۱۴۰۱ بوده و افراد زیادی برای سفر به کشورهای اروپایی تور اروپا را خریداری می کنند. ما در این مطالب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص تور اروپا ۱۴۰۲ در اختیار شما قرار دهیم.

ویزای اروپا در تور گروهی

شرایط اعطای ویزا در تور گروهی و حتی به صورت انفرادی نیز به روابط سیاسی کشورهای مورد نظر و موارد مختلفی وابسته است. در خصوص تورهای گردشگری اروپا باید بگوییم که کشور ایتالیا برای تورهای انفرادی راحت تر ویزا صادر می کند. در مقابل در کشورهایی همچون سوئیس، فرانسه و مجارستان برای تورهای گروهی سخت گیری زیادی ندارند.

بر این اساس بهتر است قبل از خرید تور اروپا به شرایط کشورهای مورد نظر و تاریخچه سفری خود توجه کافی داشته باشید. به عنوان مثال کشورهایی مانند فرانسه، چک، بلژیک، آلمان و هلند به تاریخچه سفری متقاضایان اهمیت زیادی می دهند، برای همین اگر تاریخچه سفری خوبی ندارید بهتر است سفر به این کشورها را فراموش کنید. همچنین باید بگوییم که برای اخذ ویزا برای تورهای اروپایی تمکن مالی و گردش حساب تاثیر زیادی در اعطای ویزا خواهد داشت.

تور‌های ترکیبی اروپا

تور‌های ترکیبی اروپا

تورهای ترکیبی اروپا می توانند بهترین گزینه برای گردشگران حرفه ای باشند. تورهای ترکیب که به آن ها تورهای دور اروپا نیز می گویند، معمولا مخصوص کشورهای حوزه شینگن هستند. دلیل این امر این است که شما برای سفر به هر یک از کشورهای حوزه شینگن به ویزای جداگانه نیازی ندارید. در تورهای ترکیبی اروپا شما از نقاط بیشتری دیدن کرده و فرصت بیشتری برای گردش خواهید داشت. در واقع در تور ترکیبی به جای بازدید از یک کشور از چندین کشور زیبا بازدید می کنید.

قیمت روز بهترین تورهای اروپا در سال ۱۴۰۱

با توجه به این که قیمت تورهای اروپا روز به روز در حال تغییر هستند، بنابراین ممکن است قیمت هایی که ذکر می شود با تغییراتی همراه باشد. در حال حاضر تورهای ترکیبی اروپا که به صورت ۹ روز بوده و برای ۳ شهر است، دارای قیمت پایه ۸۰۰ یورو هستند. همچنین قیمت تورهای دور اروپا که برای ۱۲ روز و در ۴ شهر برگزار می شوند، از قیمت ۱,۸۰۰ یورو آغاز خواهد شد.

تور لحظه آخری اروپا

تور لحظه آخری اروپا به این معنی است که شما باید امروز یا فردا آماده حرکت باشید و تمامی امور شما انجام شده باشد. این کار در صورتی قابل انجام است که شما از قبل ویزای خود را دریافت کرده باشید. اما در صورتی که ویزا نداشته باشید، نمی توانید تور لحظه آخری اروپا را خریداری کنید؛ زیرا شما زمانی را برای وقت سفارت و ۱ ماه نیز برای صادر شدن ویزای خود وقت نیاز دارید.

در خصوص قیمت تورهای اروپایی در لحظه آخر بهتر است بدانید که قیمت این تورها با تورهای معمولی هیچ تفاوتی ندارد. بنابراین اگر قصد خرید تورهای اروپایی را دارید بهتر است ابتدا تمام امور خود را به صورت کامل انجام دهید و سپس برای خرید این تورها اقدام کنید.

تور اروپا بهترین راه تقویت تاریخچه سفری

اگر می خواهید یک تاریخچه سفری خوب داشته باشید و در آینده به کشورهای مختلف سفر کنید، بهترین راه برای تقویت تاریخچه سفری خرید بهترین تور اروپا ارزان است. تورهای ارزان قیمت اروپا معمولا به صورت ترکیبی نبوده و تنها از یک شهر بازدید می شود. تورهای ارزان اروپا به طور معمول برای ۳ شب و ۴ روز بوده و از کشورهای سوئیس، اسپانیا و یا ایتالیا بازدید می شود. قیمت این تورها از سایر تورهای گردشگری اروپا ارزان تر است؛ برای مثال تور ۳ شب و ۴ روز اسپانیا قیمتی ۴۵۰ یورویی دارد.

ضمانت نامه تورهای اروپایی

ضمانت نامه هایی که برای تورهای اروپایی در نظر گرفته شده از طرف آژانس های هواپیمایی دریافت شده و ربطی به سفارت خانه ندارد. فردی که از طریق آژانس های هواپیمایی تورهای اروپایی را تهیه و به این کشورها سفر می کند، در صورتی که فرد به کشور بازنگردد، اعتبار آژانس مورد نظر از دست می رود. به همین علت است که آژانس های مسافرتی ضمانت نامه هایی را از افراد دریافت می کنند که مبالغ مشخصی دارند.

مبلغ ضمانت نامه ها با توجه به شرایط مختلفی تعیین شده و به شرایط فرد بستگی دارد. این مبالغ می تواند از ۱۰۰ میلیون تومان آغاز شده و بالاتر نیز باشد.

چه زمانی برای خرید تور اروپا اقدام کنیم؟

چه زمانی برای خرید تور اروپا اقدام کنیم؟

در صورتی که برای خرید تور اروپا چندین ماه قبل اقدام کنید، مجبور نیستید برای تعیین وقت سفارت فوری هزینه های بیشتری بپردازید. در این زمان شما فرصت کافی دارید تا نواقص پرونده خود را رفع کرده و مدارک خود را ترجمه نمایید. در این زمان همچنین شما فرصت خواهید داشت تا برای بلیط رفت و برگشت و اقامت هتل هزینه های کمتری را پرداخته و در تاریخ مورد نظر خود بلیط بگیرید.

پس می توان گفت با توجه به این که سفارت ها شلوغ هستند و امور مربوط به ویزای شما به سرعت انجام می شود، بهتر است برای خرید تور اروپا حداقل از سه ماه قبل اقدام کنید. در این صورت ویزای شما به موقع صادر شده و نگرانی در این خصوص نخواهید داشت. برای مثال اگر قصد خرید تور اروپا پاییز ۱۴۰۲ را دارید، توصیه می شود از اوایل تابستان به سایت آیشم مراجعه کرده و برای انجام امور لازم اقدام نمایید.

زمان دریافت ویزا برای تور ارزان اروپا

دریافت ویزا برای کشور های اروپایی توسط ایرانیان اندکی سخت است. شما برای دریافت وقت سفارت حداکثر ۱ ماه برای زمان نیاز دارید و حدود یک ماه هم طول می کشد تا تا جواب ویزای شما صادر شود. عوامل موثر در دریافت ویزای شما تاریخچه ی سفرهای شما است و دومین مورد برای دریافت ویزا داشتن تمکن مالی است که تاثیر زیادی برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی است. بهترین کار این است که ۲ تا ۳ ماه قبل از اینکه به سفر بروید برای ویزای خود اقدام کنید در در لحظه آخر نگران ترجمه مدارک و رفع نواقص مدارک خود نباشید و با خیال راحت کارهای مربوط به ویزا را انجام دهید و در زمان مناسب یکی از تور اروپا ارزان انتخاب کنید و از گذراندن تعطیلات خود لذت ببرید.

تور اروپای انفرادی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که شخصیت ماجراجویی داشته و از سفرهای تنهایی لذت می برید، به شما توصیه می کنیم که تور انفرادی اروپا را خریداری نمایید. بهتر است بدانید تورهای گروهی اروپا معمولا در فصل های خاصی از سال برگزار می شوند و هزینه این تورها در مقایسه با تورهای انفرادی کمتر است. همچنین تورهای گروهی با محدودیت های خاصی نیز همراه هستند. از جمله دلایلی که افراد تورهای انفرادی را انتخاب می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قیمت آن ها از تورهای گروهی اروپا ارزان تر است
  • متقاضی می توان تاریخ و تعداد شب های اقامت خود را تعیین کند
  • متقاضی می تواند هتل مورد نظر خود را رزرو کند.
  • نیاز به ارائه ضمانت نامه بازگشت ندارد.
  • امکان تغییر تاریخ و کنسلی تور نیز وجود دارد.

البته باید بگوییم تورهای انفرادی در کنار مزایای ذکر شده معایبی نیز دارند. از جمله معایب تورهای اروپایی به صورت انفرادی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در تورهای انفرادی اروپا ترانفسر رفت و برگشت سفر به عهده مسافر خواهد بود.
  • در تورهای گروهی اروپا شانس بیشتری برای دریافت ویزا خواهید داشت.
  • اکثر متقاضیان به زبان کشورهای مقصد آشنا نیستند.
  • در تورهای انفرادی تور لیدر برای فرد وجود ندارد.