شیرآلات شیبه یکی از بهترین محصولات شرکت ایرانی شیبه است. شیرآلات کلار نیز یکی از بهترین محصولات تولید داخل محسوب می شود. شرکت تولید شیبه سابقه ای بیش از نیم قرن تجربه دارد. از فناوری های روز دنیا و جدی در این محصولات استفاده شده است. این شرکت معتبر نیازهای مختلف داخلی و خارجی  را تامین می کند. این دو نوع شیرآلات از استاندارد های مختلفی بهره گرفته اند. از جمله این استانداردها می توان از استاندارد های BS، DIN، گواهی مدیریت کیفیت ISO و غیره نام برد. محصولات مختلف شرکت شیبه با نظارت آزمایشگاه دائمی و مجهز این شرکت تولید گردیده است. با استفاده از آن نصب و مصرف بهینه آب بسیار آسان می شود. همچنین محصولات این شرکت در مدل ها و قیمت های مختلفی به بازار عرضه می گردد.

 

پوشش و ارتفاع در خرید شیرآلات شیبه چه اهمیتی دارند؟

پوشش در خرید شیرآلات شیبه از اهمیت بسیاری برخوردار است. پوشش این نوع شیرآلات امروز در رنگ های کروم، نیکل مات، برنز و غیره در بازار وجود دارد. آبکاری کروم یکی از رایج ترین روش های آبکاری در این محصولات محسوب می شود. این نوع پوشش ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین این نوع شیرآلات به راحتی نگهداری و تمیز می گردند. این نوع شیرآلات مورد علاقه تولید کنندگان زیادی است. در آشپزخانه و سرویس بهداشتی از آن ها استفاده می شود. در این برند شیرآلات را با ارتفاع متفاوتی می سازند. هر کدام از آن ها از مزیت های مثبت فراوانی برخوردار هستند. شیرآلات با ارتفاع بلند تر موجب راحتی کاربران می شود. این شیرآلات با ارتفاع بلند ظاهر زیبایی دارند. برای خرید شیرآلات این برند ایرانی به این نکات مهم دقت کنید. توجه به این نکات موجب خرید با کیفیت می گردد.

شیرآلات کلار نوع توکار از چه اجزایی تشکیل شده اند؟

شیرآلات کلار نوع توکار از اجزای مختلفی تشکیل شده اند. پنل اصلی یکی از اجزای اصلی این شیرآلات محسوب می شود. مکانیزم شیر و اتصالات آن ها در این محل قرار می گیرد. به صورت معمول در این محل اهرم تعبیه می گردد. صفحه آب بندی داخلی نیز یکی از اجزای اصلی این شیرآلات به حساب می آید. این قسمت نیز به شیر و اتصالات مختلف متصل است. بازوی سقفی نیز مربوط به دوش توکار می شود. از آن ها بیشتر در شیرهای حمام توکار به کار می رود. زانوی دیواری پایه دار شیلنگ را به اتصالات لوله کشی متصل می کند. یکی دیگر از اجزای این شیرآلات صفحه فلزی آن ها است. این قسمت در واقع در واقع محل نصب اهرم به حساب می آید. آن ها معمولا بر روی دیوارها نصب می گردند. باکس شیر مرکزی محل اتصال لوله سرد و گرم محسوب می شود.

شیرآلات کلار نوع توکار

شیرآلات توکار کلار در چه مدل هایی به بازار عرضه می شوند؟

شیرآلات کلار از نوع توکار در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسند. شیر ظرفشویی یکی از انواع این شیرآلات به حساب می آید. به صورت معمول از این ظرفشویی ها در آشپزخانه های مختلف نصب می شود. در این نوع شیرآلات کلار از متعلقاتی مانند صفحه فلزی، اهرم و محل آبریز بهره می گیرند. شیر روشویی توکار نیز یکی دیگر از انواع این مدل شیرآلات محسوب می شود. از آن ها نیز در آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شیر توالت توکار در سرویس بهداشتی نصب می گردد. این نوع شیرآلات کلار دارای زانوی دیواری پایه دار، شلنگ توالت، باکس شیر مرکزی، اهرم، صفحه فلزی و غیره هستند. شیر حمام توکار پیچیدگی های بیشتری نسبت به دیگر شیرآلات دارند. این نوع شیرها در چند تیپ مختلف تولید می گردند.  شیر های دوش توکار به انواع مختلفی تقسیم می شوند. این موارد شامل موارد مختلفی مانند سردوش، وان پرکن با دایورتر، شلنگ حمام و غیره هستند.

قیمت شیرآلات شیبه و کلار بر چه اساس تعیین می گردد؟

به صورت معمول قیمت شیرآلات شیبه و کلار بر اساس عوامل مختلفی معین می شود. از شیرآلات توکار در خانه های لوکس و مجلل استفاده می گردد. به همین علت قیمت این شیرآلات نسبت به شیرآلات دیگر اندکی بالاتر است. این نوع شیرآلات در دو مکان حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا می توان برای خریدی مقرون به صرفه شیر آلات شیبه را با شیرهای چشمی میزان می کنند. اما شیرآلات توکار نسبت به شیرآلات اهرمی و نیز کلاسیک از قیمت پایین تری برخوردار هستند. با خرید این شیرآلات فضای بسیار لاکچری و دلنشین را به آشپزخانه خود می دهید. این نوع شیرآلات از قیمتی بسیار مقرون به صرفه برخوردار هستند. همچنین قبل از خرید این شیرآلات باید به نمایندگی های مجاز این محصول مراجعه کرد. معمولا این نمایندگی ها از قیمت بسیار معقولانه ای برخوردار هستند.

جمع بندی

شیرآلات نوع شیبه و کلار یکی از انواع شیرآلات به حساب می آیند. این دو نوع شیرآلات یکی از با کیفیت ترین شیرآلات داخلی محسوب می شوند. در این دو مدل شیرآلات استاندارد های مختلفی رعایت شده است. استاندارد های BS، DIN، گواهی مدیریت کیفیت ISO و غیره نام برد. آبکاری و ارتفاع در خرید این دو نوع شیرآلات از اهمیت بالایی برخوردار هستند. امروزه این شیرآلات در رنگ های کروم، نیکل مات، برنز و غیره به بازار های مختلف عرضه می شوند. شرکت های مختلفی در زمینه شیرآلات فعالیت های مختلفی را انجام می دهند. تکنو ساخت یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه به حساب می آید. می توان برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز قیمت های مختلف به نشانی اینترنتی technosakht.com مراجعه کرد.