رپورتاژ آگهی


جنس مخالف را چطور جذب کنیم

اگر بعد از چند بار ملاقات با جنس مخالف خود دیگر حرفی ندارید که بزنید و یک فضای سنگین بین شما حاکم شده است، با اسکرول این صفحه می توانید با ۳ تکنیک جذاب که شما را یک قدم به وی نزدیک تر می سازد آشنا شوید. شما باید برای شناخت فردی که احتمالا با وی ازدواج خواهید کرد به روش های مختلف شخصیت او را کشف کنید. زیرا باید بدانید آینده رابطه شما با فرد مورد نظرتان چقدر با رویای شما فاصله دارد؟

۱ – سوال بپرسید!

سوالاتی جالب و سرگرم کننده از وی بپرسید. سوالاتی که از کسالت آور بودن رابطه شما با وی جلوگیری می کند و طراوت و شادابی را به رابطه شما هدایت می کند. قطعا پاسخ هایی که به سوالات شما داده می شود، قدم به قدم شما را بیشتر با وی آشنا می کند. شناختن همدیگر قبل از اینکه رابطه شکل جدی تری به خود بگیرد، شما را از برخورد با مشکلات جدی آینده دور خواهد کرد.نمونه سوالاتی که می توانید از وی بپرسید مواردی از این قبیل هستند:

* در زندگی از ته دل چه زمانی و برای چه مسئله ای اشک ریخته ای؟

* روابط والدین شما چه تاثیری در بزرگ شدن شما داشته است؟

* در زمانی که من درگیر یأس و ناامیدی بشوم، برای رهایی من از این حالت چه میکنید؟

* در کتابخانه سمت کدام نوع کتاب ها می روید؟ ۵ کتاب الهام بخش زندگی خود را نام ببرید.

* اعصاب خرد کن ترین رفتارهایی که دارید چیست؟

* دست فرمان شما در چه حد است؟ آیا تا به حال جریمه شده اید؟

* خواب روز را دوست دارید؟ یا خواب شب؟

* دوست دارید همیشه در مقام داوری قرار بگیرید؟

**در این مقاله از وب سایت فامالز می توانید با ۱۶۰ سوال فوق العاده از شریک آینده تان آشنا شوید**

روی این لینک کلیک کنید: ۱۶۰ سوال از مهمترین سوالات دختر در جلسه خواستگاری

جنس مخالف را چطور جذب کنیم

۲ – در ارتباط با جنس مخالف خود نسخه واقعی خودتان را ارائه دهید.

قرار نیست شما خود واقعی تان را برای شریک احتمالی زندگیتان تغییر دهید. چون به زودی دست شما برای او رو خواهد شد. قطعا رشد و نمو شما در دو محیط جدا ازهم با انسان های متفاوت بوده است. طبیعی است که ارزش ها و سلائق شما با وی متفاوت باشد. شما با تمام ویژگی های مثبت و منفی که دارید، توسط وی پذیرفته شده اید. اگر قرار است که به خاطر او خود واقعی تان را تغییر دهید، سریعا رابطه خود را خاتمه دهید. صریحا از اعمالی که به آن علاقه دارید و یا اعمالی که متناسب با روحیه شما نیست با وی حرف بزنید.

***در این مقاله از وب سایت فامالز با نکات بیشتر دیگری آشنا خواهید شد***

روی این لینک کلیک کنید: ۱۲ نکته طلایی برای ارتباط با جنس مخالف

جنس مخالف را چطور جذب کنیم

۳ – روی توسعه فردی خود کار کنید.

اگر حس می کنید که نمی توانید آن طور که می خواهید مقابل وی ظاهر شوید، اصلا جای نگرانی نیست. ورزش نیم ساعته در روز تنش های جسم شما را به صورت خیره کننده ای از شما دفع می کند. جملات انگیزشی را با خود مرور کنید و همینطور کلیپ و کتاب های انگیزشی را ببینید و همینطور به پادکست های انرژی بخش گوش فرا دهید. خواسته خود را در هر فضای مناسبی که می توانید تنها باشید با صوت رسا در جلوی آینه فریاد بزنید. جملاتی از این قبیل را زیاد تکرار کنید: من بهترین نسخه خودم را ارائه می دهم، من دوست داشتنی هستم، من خودم را دوست دارم، من به دیگران کمک می کنم که خود را دوست داشته باشند. این تکرارها به شما در رسیدن به خواسته تان کمک می کند.

***مقاله زیر از وب سایت فامالز ۸ روش رسیدن به شریک زندگیتان را به شما یاد می دهد***

روی لینک کلیک کنید: ازدواج با شریک احتمالی زندگیتان با بکار بستن این ۸ روش