رپورتاژ آگهی


سفر به بزرگترین و همچنین یکی از زیباترین جزیره خلیح فارس یا قشم یکی از مقاصدی محبوب گردشگران است. اما این مقصد چه جاذبه‌های گردشگری دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟ چه عواملی باعث شده تا گردشگران به این جزیره بروند؟ آیا تهیه تور برای بازدید از این مقصد منطقی است؟

تور قشم در لحظه آخر با پایین ترین نرخ

رزرو تور قشم لحظه آخر

تورهای قشم به دلیل نرخ و هزینه کمتری که نسبت به تورهای کیش دارند، انتخاب گردشگرانی است که قصد دارند تورهای اقتصادی و ارزان داخلی را تهیه نمایند. همچنین این جزیره را اغلب توریست‌هایی انتخاب می‌کنند که قصد دارند درکنار تفریح از آیین‌های مذهبی هم دیدن کنند. بیشتر مسافران جزیره قشم مبدا تهران، تبریز و دیگر کلان شهرها را انتخاب می‌کنند.

تور قشم به چند صورت برگزار می شود؟

تور قشم به دو صورت هوایی، زمینی انجام می‌شود مسافرین می‌توانند یکی از آنها را انتخاب کنند. هزینه‌ تورهای هوایی نسبت به زمینی بیشتر است؛ اما سرعت جابه‌جایی مسافرین در تورهای هوایی بیشتر از تورهای زمینی است. به همین دلیل بسیاری از مسافرین و گردشگرانی که قصد دارند بیشتر اوقات سفرشان را در قشم سپری کنند، معمولا تورهای هوایی را انتخاب می‌کنند؛ همچنین جالب است بدانید که مسافرین تورهای زمینی مدت زمان بیشتری را در مسیر سپری می‌کنند. همچنین اگر به دنبال تهیه تور ارزان قشم هستید، پیشنهاد لحظه آخر به این دسته مسافرین تورهای زمینی است.

تور قشم زمینی، سفری مقرون به صرفه اما طولانی

تور قشم با قطار یکی از وسیله‌هایی است که بسیاری از مسافرین برای اینکه بتوانند تور قشم را تجربه کنند. اما هر ارزانی بی‌دلیل نیست! تورهای زمینی، با توجه به زیبایی مسیری که دارند، مدت زمان زیادی هم مسافرین در قطار سپری می‌کنند که اغلب این مدت زمان بالا ۱۲ ساعت است.

تور قشم در لحظه آخر با پایین ترین نرخ

هنگامی که به قشم سفر کردیم از کجا دیدن کنیم؟

زمانی که مسافرین تور قشم از رشت یا هر شهر دیگری از دیدن کردند، می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری آن سر بزنندکه همین امر باعث می‌شود لذت سفرشان در طول سفر دوچندان شود. از مهمترین جاهای دیدنی این مقصد می‌توان به:

  • دره ستارگان

  • جزیره ناز قشم

  • تنگه چاهکوه قشم

  • جنگل حرا

  • غار خربس

  • غار نمکدان قشم

  • سد گوران قشم

  • دره تندیس‌ها

بهترین زمان تجربه سفر به قشم چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به قشم وابسته به نوع و سلیقه مسافرین تعیین دارد. برخی از مسافرین خواهان آب و هوای ملایم و درصد شرجی کمتری هستند و اما برخی دیگر آب و هوای گرم قشم را به علت تفریحات آبی پسند می‌کنند. آب و هوای قشم در فصل زمستان، نسبت به تابستان و اواخر بهار بهتر است و هوای نسبتا مرطوب و درصد شرجی کمتری هم دارد و همین امر می‌تواند بر روی قیمت تور قشم تاثیر گذار باشد. اما در فصل تابستان، گرمای هوای قشم با کیش برابری می‌کند و گردشگران کمتری هم می‌توانند این گرما را تحمل کنند.

تور قشم در لحظه آخر با پایین ترین نرخ

اقامت در بزرگترین جزیره خلیج فارس یا قشم

برخی از مسافرین هنگامی که به سفرشان را در جزیره قشم آغاز می‌کنند؛ دغدغه استراحتگاه و هتل را دارند که در این حین به مسافرین پیشنهاد می‌شود یا پیش از شروع سفر هتل و اقامتگاه خود را رزرو کنند یا با استفاده از تور قشم، به این جزیره سفر کنند. چون همانطور که می‌دانید در دل تور از زمان رفت و برگشت پرواز و رزرو هتل قرار گرفته است.

گردشگرانی که قصد دارند سفرشان ارزان باشد و با حداقل هزینه از این جزیره دیدن کنند می‌توانند اقامت کمپینگ را انتخاب کنند که میزان قابل توجهی از هزینه سفر را کاهش می‌دهد. اما اگر مسافران قصد دارند تورهای استاندارد قشم را با هزینه کمتری رزرو کنند، لحظه آخر تور قشم لحظه آخری را پیشنهاد می‌کند.