جالب و خواندنی


بهترین هتل‌های مشهد برای اقامت

با وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مشهد، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی در این شهر ساخته شده  است که هر ساله گردشگران و زائران زیادی را به خود جلب می‌کند. برخی از این مجموعه‌های اقامتی ارزان‌تر و برخی به دلیل خدمات بهتر و لوکسی که دارند، قیمتشان بالاتر است. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل‌های مشهد برای اقامت چند روزه بپردازیم و با خدمات و امکاناتی که دارند، آشنا شویم.

معرفی بهترین هتل‌های مشهد برای اقامت

اسامی زیر بر اساس نظرات مسافران قبلی که اقامتی چند روزه در این هتل‌ها داشته‌اند، انتخاب شده است. اگر قصد سفر به این شهر و رزرو هتل مشهد را دارید بهتر است این اسامی را در ذهن خود بسپارید:

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد ، یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها در این شهر بوده و دارای ۲۵ طبقه است. این هتل به شکل مدرن طراحی شده و از مزایای آن می‌توانیم به دسترسی آسان و راحت به حرم و ایستگاه مترو، صبحانه بوفه با کیفیت و متنوع، اتاق‌های تمیز با تجهیزات لوکس و همچنین خدمات انتقال به حرم اشاره کنیم.

  • آدرس هتل درویشی: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل قصر طلایی مشهد

بهترین هتل‌های مشهد برای اقامت

هتل قصر طلایی مشهد، یک اقامتگاه پنج ستاره با معماری لوکس و جذاب است. این هتل بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین منطقه اقامتی در خاورمیانه بوده و از سال ۱۳۸۹ با ۱۶ طبقه و ۳۶۰ واحد اقامتی متنوع با سبک‌ها و چیدمان‌های مختلف ساخته شده است.

اتاق‌های این هتل شامل انواع اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سوئیت‌ها با امکانات مختلف مانند تراس، وان جکوزی و چشم‌اندازهای زیباست؛ همچنین اتاق‌هایی برای خانواده‌هایی با فرزندان کوچک، مخصوص کودکان با فضای شاد طراحی شده است.

  • آدرس هتل قصر طلایی: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در سال ۱۳۸۹ در نزدیکی حرم ملکوتی حضرت رضا (ع) افتتاح شد. این هتل دارای ۱۰ طبقه و ۹۸ اتاق و سوئیت است که امکانات رفاهی ویژه و منحصربه‌فردی دارند. موقعیت مکانی هتل در یکی از خیابان‌های اصلی مشهد بوده و به حرم نیز نزدیک است.

همچنین امکان دسترسی به مراکز خرید مهم مانند بازار رضا و بازار هفده شهریور به‌راحتی  وجود دارد. هتل چهار ستاره فردوس با کادری مجرب و آموزش‌دیده، با افتخار آماده پذیرایی از میهمانان و زائران گرامی است.

  • آدرس هتل فردوس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

هتل خورشید هشتم مشهد

هتل پنج ستاره خورشید هشتم کوثر نیز در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. خورشید هشتم زیرمجموعه هتل‌های کوثر بوده و تحت نظارت بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کند. این هتل نزدیک به هفت هزار متر مساحت داشته و ۱۱ طبقه است.

از جمله امکانات آن نیز می‌توانیم به پارکینگ، آسانسور، تراس، رستوران، اینترنت و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی اشاره کنیم؛ همچنین، تجهیزاتی مانند تلویزیون، یخچال، اجاق گاز و سشوار نیز در داخل برخی از اتاق‌های آن وجود دارد.

  • آدرس هتل خورشید هشتم: مشهد، بلوار نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، شوشتری ۷، انتهای کوچه سمت راست

هتل الماس ۲

هتل الماس دو، یک هتل پنج ستاره و مجلل است که در سال ۱۳۹۵ با ۲۱۷ اتاق و امکانات رفاهی ویژه افتتاح شد. اتاق‌های موجود در این هتل سبک‌های مختلفی داشته و این ویژگی جذابیت آن را بیشتر کرده است. همچنین در این هتل خدماتی مانند ترانسفر رفت و برگشت، ترانسفر رایگان به حرم، اینترنت نامحدود رایگان و مجموعه آبی و ورزشی در اختیار مراجعه کنندگان قرار گرفته و اتاق‌های VIP و مراسم رایگان برای مهمانان در روز تولد یا سالگرد ازدواج آن‌ها جزو ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. در نظر داشته باشید که اتاق‌های برلیان، یاقوت و یک تخته در این هتل فاقد ویو هستند و سوئیت‌ها نیز اتاق خواب ندارند.

  • آدرس هتل الماس ۲: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما ۱ مشهد، یک مجموعه پنج ستاره با ۴۰ سال سابقه در هتلداری است. معماری زیبا و باغ دلنشین این هتل در کنار امکانات و خدمات رفاهی باعث شده تا اقامت در آن خاطرات دل‌انگیزی را در خاطراتتان ثبت کند.

در این مجموعه اتاق‌هایی با طراحی زیبا، سالن‌های غذاخوری، تالار مجلل، سالن ماساژ، سونا و جکوزی وجود دارد. فضای سبز، سالن کنفرانس و پرسنل مهربان از دیگر ویژگی‌های این هتل است که در مدت زمان اقامت خود می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. همچنین موقعیت مکانی آن نیز نسبت به حرم امام رضا، فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن، کاملاً مناسب است.

  • آدرس هتل هما ۱: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد یک هتل چهار ستاره است که بازسازی آن در حدود پنج سال قبل انجام شده است. این هتل انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان را در اختیار مسافران خود قرار داده و می‌تواند برای مسافران با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مکانی مناسب باشد. از جمله دلایل محبوبیت این هتل می‌توانیم به سوئیت‌های بزرگ و تمیز، موقعیت نزدیک به حرم، صبحانه عالی و پرسنل خوش ‌برخورد آن اشاره کنیم.

  • آدرس هتل اترک: مشهد، بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز

هتل سی نور مشهد

آخرین هتل در لیست ما، هتل سی نور مشهد است که در سال ۱۳۹۳ با حضور هیئت همراه ریاست جمهوری ایران و به مناسبت ولادت امام رضا (ع) افتتاح شد. این هتل ۲۲ طبقه بوده و دارای ۲۸۶ اتاق و سوئیت است که هرکدام دارای امکانات رفاهی ویژه و مخصوص به خود هستند؛ همچنین موقعیت مکانی آن نیز به گونه‌ای است که به اغلب مراکز تجاری و خرید و همچنین حرم اما رضا (ع) دسترسی راحتی دارد.

  • آدرس هتل سی نور: مشهد، خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲ (نبش دانش شرقی)

بهترین هتل‌های مشهد برای اقامت

رزرو بهترین هتل مشهد قبل از ورود به شهر

اکنون با اسامی تعدادی از انواع هتل موجود در شهر مشهد آشنا شدیم و می‌توانیم با توجه به امکانات هرکدام گزینه مناسبی را انتخاب کنیم. رزرو هتل مورد نظرتان را می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ انجام دهید. کافیست تاریخ ورود و خروج خود را در مشهد وارد کرده و در نهایت لیستی از هتل‌ها به همراه قیمت را دریافت کنید. در این مرحله کافی است هزینه اعلام شده را به‌صورت آنلاین پرداخت کنید. بقیه مراحل رزرو به عهده پشتیبانان این پلتفرم خواهد بود.

متادیسکریپشناگر قصد دارید در مشهد هتل رزرو کنید، در این مقاله به معرفی بهترین هتل‎‌های مشهد برای اقامت پرداخته‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هتل‌های مشهد کلیک کنید.