جالب و خواندنی


بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران

آیا می‌دانید ۷۰ درصد از ایرانی‌ها درگیر اضافه وزن و چاقی هستند؟ چاقی، نه تنها از لحاظ ظاهر ناخوشایند بوده و روی اعتماد به نفس تاثیر منفی می‌گذارد بلکه عامل بروز بسیاری از بیماری‌های مزمن است. از این رو اگر BMI شما نشان می‌دهد که در دسته افراد چاق قرار می‌گیرید، حتما باید برای آن راهکاری بیندیشید. لاغر شدن میسر نخواهد شد مگر آنکه رژیم لاغری بگیرید و با افزایش فعالیت بدنی، کالری‌سوزی انجام دهید. در کنار این راهکارها یک پیشنهاد عالی این است که برای خرید قرص لاغری اقدام نمایید. اما کدام قرص لاغری از همه بهتر است و می‌توان آن را  بدون عارضه دانست؟ با ما همراه باشید تا بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین قرص لاغری در داروخانه

در داروخانه‌ها انواع مختلفی از قرص لاغری را می‌توانید بیابید. این قرص‌ها معمولا از طریق یکی از سه مکانیسم زیر عملکرد خود را انجام می‌دهند:

  • افزایش چربی‌سوزی در بدن
  • کاهش اشتها
  • کاهش جذب مواد غذایی در بدن

قرص‌های لاغری گیاهی در زمره کم‌عارضه یا بی‌عارضه‌ترین مکمل‌های کاهش وزن قرار می‌گیرند. قیمت قرص لاغری با در نظر گرفتن برند، تعداد محصول در بسته، کشور سازنده، کیفیت مواد اولیه و … تعیین می‌شود. ما از بین همه قرص‌های لاغری موجود در داروخانه چند مورد از بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم. گزارش مصرف کنندگان نشان می‌دهد که این مکمل‌ها معمولا بدون عارضه جانبی بوده‌اند:

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس؛ بهترین قرص لاغری

ترکیبات بی‌نظیری در کپسول آنتی فت پلاس دوبیس وجود دارد که در مدت زمان کوتاه کاهش وزن را برای شما ممکن می‌کنند. چای سبز، قهوه سبز، فلفل، آکاسیا، اسکوتلاریا، کافئین، کلسیم، کرومیم و ال کارنیتین ترکیبات به کار رفته در این کپسول هستند. آنتی فت پلاس دوبیس خاصیت چربی‌سوزی داشته و همچنین از طریق کاهش اشتها موجب لاغری می‌شود. ترکیبات موجود در این کپسول روند جذب چربی‌ها را طولانی‌تر کرده و لاغری را به همراه دارد.

به دلیل وجود کروم در این کپسول، میل به خوردن تنقلات شیرین در فرد کاهش می‌یابد. ۲ بار در روز هر بار ۱ عدد از این محصول باید مورد استفاده قرار گیرد تا موثر واقع شود. افراد زیر ۱۸ سال مجاز به مصرف کپسول آنتی فت پلاس دوبیس نیستند. اگر نسبت به کافئین و ترکیبات گیاهی موجود در این محصول حساسیت نداشته باشید، هیچ عارضه‌ای برایتان پیش نخواهد آمد. دقت داشته باشید در زمانی که از این کپسول استفاده می‌کنید، از نوشیدن قهوه به مقدار زیاد حتما باید خودداری نمایید.

قرص لاغری هزال سینا فرآور؛ بی عارضه ترین قرص لاغری

زیره سیاه، مرزنجوش، سداب، زنیان، رازیانه، اشق و لاک مغسول ترکیبات موجود در قرص لاغری هزال را تشکیل می‌دهند. این قرص لاغری ۱۰۰% طبیعی و گیاهی بوده و با کاهش اشتها، کاهش جذب قند و افزایش دفع چربی‌ها سبب لاغری می‌شود. علاوه بر این فواید کاهش کلسترول و کاهش تری گلیسیرید را نیز در بدن خود می‌توانید با مصرف این قرص لاغری بدون عوارض تجربه کنید.

روزانه ۲ عدد از قرص لاغری هزال را باید مورد استفاده قرار دهید؛ بهتر است یکی را نیم ساعت قبل از ناهار و یکی را نیم ساعت قبل از شام بخورید تا کاملا موثر واقع شود. به توصیه شرکت سازنده قرص هزال سعی کنید در زمان مصرف این مکمل در طول روز ۲ تا ۳ لیوان عرق زیره نیز میل نمایید. تاکنون گزارشی مبنی بر عارضه جانبی از این قرص لاغری گزارش نشده است؛ با این حال اگر به ترکیبات موجود در آن حساسیت دارید، باید از مصرف آن اجتناب کنید.

بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران

قرص اسلیم مکس قائم دارو؛ پرفروش ترین قرص لاغری

از جمله شناخته‌‌شده‌ترین قرص‌های لاغری بدون عارضه در ایران می‌توانیم به قرص اسلیم مکس قائم دارو اشاره کنیم. اسلیم مکس تاثیر خود در لاغری را از دو طریق بر جای می‌گذارد؛ کاهش اشتها و کاهش جذب چربی‌ها در روده. دانه گشنیز، رازیانه، عصاره خشک چای سبز و ریشه کاسنی ترکیبات گیاهی موجود در اسلیم مکس را تشکیل می‌دهند. این قرص مزایای دیگری هم دارد. مثل: کاهش کلسترول بد و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی.

روزانه ۳ بار هر بار یک عدد از این محصول یک ساعت بعد از هر وعده غذایی باید میل شود. کاهش توده‌های چربی در بدن خود را به کمک این مکمل لاغری به راحتی‌ می‌توانید تجربه کنید. به طور معمول هیچ نوع عارضه جانبی بعد از مصرف این محصول مشاهده نمی‌شود؛ پس با خیالی آسوده می‌توانید از آن استفاده کرده و حدودا ۳ تا ۵ کیلو کاهش وزن را به کمک آن تجربه کنید.

بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران

کلیه قرص‌های لاغری معرفی شده در این مقاله را به راحتی می‌توانید از داروخانه آنلاین به صورت اینترنتی تهیه نمایید. نیازی به نسخه پزشک جهت خرید وجود ندارد.

دوره مصرف قرص لاغری چقدر است؟

برای بسیاری از افراد که برای خرید قرص لاغری از داروخانه اقدام می‌کنند، این سوال پیش می‌آید که تا چه مدت باید دوره مصرف قرص لاغری را ادامه دهند؟ در درجه نخست پاسخ این پرسش را باید از پزشک بپرسید اما به طور کلی می‌توان گفت که مصرف قرص لاغری باید ۳ ماه ادامه یابد تا از آن نتیجه مناسب دریافت شود. گاهی طبق نظر پزشک لازم است مصرف حتی تا ۶ ماه ادامه یابد یا یک فاصله کوتاه گذاشته شود و مجددا مصرف آغاز گردد.

کلام آخر

بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران را در این مقاله به شما معرفی کردیم. این قرص‌های لاغری را بدون نیاز به نسخه پزشک می‌توانید از داروخانه‌ها حتی به صورت آنلاین تهیه نمایید. از آنجایی که مکمل‌های معرفی شده در این مطلب همه گیاهی هستند، عارضه خاصی برای آنها عنوان نشده است. شما تجربه مصرف کدام قرص لاغری را دارید؟ آیا عارضه جانبی داشته است؟

منبع: https://mosbatesabz.com/mag/types-of-slimming-pills/