رپورتاژ آگهی


بسیار شنیده‌اید که پیشگیری بهتر از درمان است. امروزه بیماری‌های پوستی به علت قرار گرفتن زیاد در معرض تابش نور خورشید، بسیار شایع شده است که با استفاده مرتب از انواع کرم‌های ضد آفتاب تا حد زیادی می‌توانید از پوست خود محافظت کنید. واضح است که استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب در تمام روزهای سال بسیار به‌صرفه‌تر از درمان و جبران آسیب‌های ناشی از نور ماوراءبنفش خورشید است.

در این مطلب قصد داریم علاوه بر مرور مهم‌ترین دلایل استفاده از ضد آفتاب به معرفی چند برند ضد آفتاب باکیفیت بپردازیم.

الان وقت خرید ضد آفتابه!

چرا باید ضد آفتاب بزنیم؟

·        کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست

شایع‌ترین بیماری پوستی که ناشی از تابش مستقیم نور خورشید می‌باشد، سرطان پوست است که در صورت استفاده روزانه حتی اگر هوا ابری یا بارانی باشد، به‌طور چشمگیری ریسک ابتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد.

·        حفظ جوانی و شادابی پوست

یکی از عوامل آسیب‌ زننده به پوست، قرار گرفتن مداوم و بدون محافظت در برابر پرتوهای مضر خورشید است که می‌تواند منجر به پیری زودرس، بروز جوش و آکنه، ساییدگی و لکه‌های تیره بر روی پوست شود. اما کرم ضد آفتاب به‌طور قابل توجهی از مشکلات ذکر شده جلوگیری می‌کند.

·        نازک شدن لایه اوزون

نازک شدن لایه اوزون و به دنبال آن گرم شدن کره زمین بیش از پیش استفاده از یک کرم ضد آفتاب را ضروری می‌کند. لایه اوزون در نقش یک سپر حفاظتی وظیفه‌ی حفاظت از زمین در برابر پرتوهای مضر خورشید را دارد.

·        جلوگیری از آفتاب سوختگی

قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب موجب سوختن و قرمزی پوست می‌شود و تکرار آفتاب سوختگی خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد. استفاده روزانه از یک ضد آفتاب ساده‌ترین برای پیشگیری از بروز این مشکل است.

·        کاهش چروک بر روی پوست

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب پوست شما را در مقابل آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید، چروک و خطوط نامتقارن و متقارن و همچنین پیری زودرس حفظ می‌کند. طبق نتایج مطالعات، علائم پیری و چروک در ۲۴ درصد افراد زیر ۵۵ سال که از ضد آفتاب استفاده می‌کنند نسبت به افرادی که از کرم‌های ضد آفتاب استفاده نمی‌کنند، کمتر است.

الان وقت خرید ضد آفتابه!

ضد آفتاب چی بخریم؟

شدت تابش نور خورشید در فصول گرم سال می‌تواند به هر پوستی آسیب برساند. بنابراین، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید چه در محیط بسته چه در فضای آزاد، لازم است از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم. برای انتخاب یک ضد آفتاب مناسب در میان صدها برند ایرانی و خارجی ابتدا بایستی نوع پوستتان را شناسایی کرده و سپس در جستجوی یک ضد آفتاب سازگار با پوست خود باشید. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین‌های کرم ضد آفتاب آشنا خواهیم کرد.

ضد آفتاب الارو

برند فرانسوی الارو محصولات متنوعی برای جوان‌سازی و مراقبت از انواع پوست تولید می‌کند. ضد آفتاب الارو علاوه بر محافظت بالا از پوست، به سرعت جذب شده و مقاومت بالایی در برابر تعریق دارد. اگر به دنبال یک ضد آفتاب مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه هستید، ضد آفتاب الارو با SPF30 ، میزان ترشح چربی پوست را کنترل کرده و از بروز هرگونه لک و آکنه جلوگیری می‌کند.

ضد آفتاب الارو در سه رنگ مختلف بژ روشن، بژ طبیعی و سافت تولید شده و از پوست شما به خوبی در برابر اشعه UVB و UVA محافظت می‌کند.

ضد آفتاب لافارر

شرکت آرایشی بهداشتی لافارر با توجه میزان اشعه ماوراء بنفش دریافتی در ایران اقدام به تولید انواع ضد آفتاب‌های رنگی و بی رنگ با SPF‌های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ برای انواع مختلف پوست با فرمولاسیون خاص کرده است. محصولات ضد آفتاب لافارر، علاوه بر محافظت پوست در مقابل اشعه UV، منجر به پیشگیری و بهبود لک‌های ناشی از تابش نور خورشید نیز می‌شود. تمامی کرم‌های ضد آفتاب لافارر دارای ترکیباتی همچون شیرین بیان، بیربری، پاپایا، گواوا و … بوده که شامل ویژگی‌هایی همچون ضدالتهاب، روشن‌کنندگی، ضد حساسیت و لایه برداری هستند.

ضد آفتاب پریم

ضد آفتاب‌ پریم یک محصول با قدرت حفاظت بالا در برابر پرتوهای مضر خورشید است که آسیب‌های ناشی از تابش خورشید را همچون آفتاب سوختگی، چین و چروک و لک را به حداقل می‌رساند. این محصول با پوشش مناسب و بدون مواد مضر پارابن در سه رنگ پرطرفدار برنز، بژ روشن و بژ طبیعی تولید شده و به نیاز انواع پوست‌های خشک، چرب، نرمال، حساس و با رنگ‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

همچنین ویتامین C موجود در این محصول به جوان‌سازی و از بین رفتن چین و چروک‌های سطحی پوست کمک می‌کند.

ضد آفتاب هیدرودرم

ضد آفتاب هیدرودرم با SPF50 علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر پرتوهای ماوراءبنفش خورشید، از پوست شما در برابر ایجاد لک، تیرگی، آفتاب سوختگی و آکنه جلوگیری می‌کند. این محصول با بافت سبک و حفظ تنفس طبیعی پوست، از بروز جوش‌های سرسیاه و آکنه جلوگیری کرده و برای افرادی که پوست‌های مختلط، چرب و مستعد آکنه دارند بسیار مناسب است.

همچنین مقاومت در برابر تعریق و شستشو از دیگر ویژگی‌های این محصول باکیفیت است. شما می‌توانید کرم ضد آفتاب فاقد چربی هیدرودرم را با قیمت بسیار مناسب همراه با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه خانومی تهیه بفرمایید.

الان وقت خرید ضد آفتابه!

کلام آخر

پس از انتخاب ضدآفتابی که مناسب ویژگی‌های پوست شما باشد، نوبت به یک خرید مطمئن می‌رسد. ابتدا به تاریخ انقضای روی کالا توجه کنید و سپس از اصل بودن کالا به خصوص در برندهای خارجی و وارداتی مطمئن شوید. بهتر است برای خرید کالاهای حساس مانند لوازم آرایشی که ارتباط مستقیمی با زیبایی و سلامتی ما دارند به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنیم. همچنین می‌توانید انواع ضد آفتاب‌های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی خریداری کرده و از اصالت محصول خود مطمئن شوید.

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید مطمئن انواع کرم‌ ضد آفتاب به فروشگاه اینترنتی خانومی سر بزنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.