جالب و خواندنی


امروزه رهایی از موهای زائد بدن به یک اصل برای افراد تبدیل شده است پس اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر برای کلینیک‌های زیبایی خود هستید، باید به نکاتی توجه کنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا امروزه در هر کلینیک زیبایی باید حداقل یک دستگاه الکساندرایت وجود داشته باشد.

تفاوتی ندارد که شما صاحب یک کلینیک تازه تأسیس هستید یا مدت هاست در این زمینه فعالیت می کنید، در نهایت انتخاب و خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کار سختی است. تنوع محصولات موجود در بازار زیاد بوده و به طبع تصمیم گیری در این مورد بسیار پیچیده تر از قبل خواهد شد.

خرید به روزترین دستگاه لیزر الکساندرایت از شرکتی معتبر در سال 1401

چرا باید برای کلینیک زیبایی خود، دستگاه الکساندرایت تهیه کنیم؟

حتماً شما دلایل متعددی برای انجام این کار دارید، اما بگذارید ما دلایل خود را به شما بگوییم:

  1. قیمت آن نسبت به دیگر دستگاه‌ها مناسب‌تر است؛
  2. مناسب‌ترین دستگاه برای تیپ پوستی ایرانی است؛
  3. توسط شرکت معتبری ساخته می‌شود؛
  4. تمام خدمات پس از فروش مورد نیاز را از شرکت وارد کننده دریافت می‌کنید؛
  5. شرکت وارد کننده تمام قطعات دستگاه را ضمانت می‌کند؛
  6. دستگاه و هندپیس آن از قدرت مناسبی برخوردار است؛
  7. به جز برطرف کردن موهای زائد، استفاده‌های متعددی دارد؛
  8. بدون اینکه داغ کند و غیر قابل استفاده شود، می‌توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد؛
  9. دستگاه الکساندرایت به‌خصوص مدل المنت آن دارای کمترین عوارض جانبی در بین دیگر دستگاه‌ها است.

برای این که موهای زائد از بین بروند لازم است که فولیکول های آن تخریب شود، درصورتی که پرتوها به درستی به پوست نفوذ نکند، بی دلیل تعداد جلسات لیزردرمانی افزایش یافته و مشتری هم از کار رضایت نخواهد داشت.

اهمیت قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

اگر شما قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت را دارید، باید بدانید که الزاماً همیشه گران‌ترین دستگاه مساوی با بهترین دستگاه نیست پس باید در نظر داشته باشید که با توجه به نیاز و بودجۀ خود، بهترین دستگاه الکساندرایت را انتخاب کنید. مسلماً تعدد مدل‌های موجود باعث سردرگمی مشتریان می‌شود، به‌طوری که برای یک جنس خاص ممکن است تا ۵ قیمت مختلف در بازار موجود باشد. پس باید شرکت مورد اعتمادی را انتخاب کرده که در ازای قیمت مناسب، خدمات بهتری به شما ارائه کند.

59

شاید رفع موهای زائد بدن خصوصا در ایران دید بیرونی نداشته باشد اما داشتن پوستی لطیف و بدون مو غوغایی در اعتماد به نفس ما ایجاد خواهد نمود، معجزه ای که شما میتوانید در بهترین کلینیک های زیبایی به آن برسید.
دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس شهره شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک های زیبایی چه پوست ظریف خانم ها باشد و یا پوست پر موی آقایان، با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنند.

بهترین دستگاه موجود برای ایرانی‌ها

همانطور که می‌دانید پوست ایرانیان تنوع بسیاری دارد یعنی از پوست تیره تا روشن‌ترین پوست‌ها. به دلیل ماهیت دستگاه لیزر الکساندرایت که تقریباً با تمام تیپ‌های پوستی سازگار است، برای تمام ایرانیان مناسب بوده و قابل استفاده است. پس دیگر لزومی به رد کردن مشتری برای پوست خیلی روشن و یا خیلی تیرۀ او وجود ندارد!

اعتبار شرکت تولید کننده

مسلماً همۀ ما تا به‌حال از اصالت دستگاه‌های بی کیفیت چینی به تنگ آمده‌ایم. این نکته را در نظر داشته باشید که تمام دستگاه‌های اصل الکساندرایت به‌خصوص مدل المنت که توسط کمپانی المنیک تولید می‌شود، از مواد مصرفی با کیفیتی تولید شده که نه تنها در دراز مدت باعث تغییر کیفیت نمی‌شود، بلکه در صورتی که قصد فروش آن‌ها را داشته باشید به سرعت خریدار برای آن‌ها پیدا خواهد شد.

خدمات پس از فروش مورد نیاز

باید این نکته را در نظر داشته باشید که قطعات یدکی دستگاه لیزر الکساندرایت باید تماماً در بازار موجود بوده و خریدار بتواند هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته و یا در خصوص عملکرد دستگاه از فروشنده اطلاعات بیشتری کسب کند. آیا هنوز برای خرید این دستگاه قانع نشدید؟ پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید!

ضمانت تمام قطعات توسط شرکت وارد کننده

همانطور که می‌دانید هر دستگاه که کیفیت مناسبی داشته باشد، توسط تولید کنندۀ آن پشتیبانی می‌شود، دستگاه لیزر الکساندرایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر مشکلی برای ظریف‌ترین قطعه تا پیچیده‌ترین قطعۀ این دستگاه پیش بیاید، شرکت وارد کننده آن را به سادگی تعویض کرده و از این جهت مشکلی برای خریداران پیش نخواهد آمد.

60

نکتۀ دیگر این است که استفاده از قطعات یدکی ناسازگار برای دستگاه صدمات جبران ناپذیری به آن می‌زند، اما اگر از قطعه‌ای استفاده کنید که توسط شرکت سازندۀ دستگاه ساخته شده، مسلماً مشکلی برای شما پیش نیامده و بعد از آن نیز می‌توانید همانند روز اول از دستگاه خود استفاده کنید.

قدرت هندپیس دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید دستگاه لیزر الکساندرایت بررسی قدرت آن است. در نظر داشته باشید که در بعضی دستگاه‌های لیزر به دلیل قدرت کم آن‌ها، هندپیس بعد از مدتی داغ شده و تا حدود ۴ ساعت قابل استفاده نیست و مسلماً شما در کلینیک زیبایی خود تمایلی ندارید که حدود ۴ ساعت منتظر بوده تا دستگاه سرد شود و آن را برای مراجعه‌کنندۀ بعدی آماده کنید و طبیعتاً این مسئله نشدنی است. به این منظور پیشنهاد ما بر این است که دستگاهی قدرتمند مانند الکساندرایت المنت تهیه کنید تا علاوه بر قدرت زیاد، سیستم خنک کنندگی قوی نیز داشته باشد تا بتوان از آن برای ساعت‌ها استفاده کرد.

لیزر الکس تنها برای برطرف کردن موهای زائد طراحی نشده است!

خوب است بدانید که یکی از پیش پا افتاده‌ترین کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت «از بین بردن موهای زائد» است. کاربردهای دیگر آن شامل از بین بردن لک‌های پیری، پاک کردن خالکوبی، ترمیم پوست و… می‌شود.

عوارض دستگاه لیزر الکساندرایت

همانطور که می‌دانید هیچ درمانی بدون عارضه نیست. اما معمولا کلینیک‌های زیبایی از عوارض آن آگاه نیستند. نکتۀ مهم این است که به دلیل ماهیت این لیزر و نفوذ کم آن در پوست، معمولاً عارضه‌ای جز سوختگی خفیف در آن مشاهده نمی‌شود که دلیل این سوختگی نیز به دلیل عدم انتخاب صحیح انرژی برای تیپ‌های پوستی مختلف است که در دستگاه لیزر الکساندرایت المنت نیز به کمک سیستم پروفایل شخصی می‌توان برای هر تیپ پوستی، یک تنظیمات خاص تعریف کرد تا در مواقع مناسب از آن استفاده شود. پس در نتیجه لازم است بدانید که دستگاه به خودی خود منجر به عارضه نمی‌شود و استفاده صحیح از آن در اینگونه مسائل دخیل است. همانطور که گفته شد به دلیل سیستم خنک‌کنندگی قوی دستگاه لیزر الکساندرایت المنت، نیازی به استفاده از کرم و ژل‌های بی‌حسی وجود ندارد و خود دستگاه تمام این موارد را برای مراجعه‌کننده انجام می‌دهد.

کلام آخر

ما در بازرگانی ام‌بی بی‌وقفه در تلاشیم تا دستگاه‌هایی را به مشتریانمان عرضه کنیم که در درجۀ اول بروز بوده و بعد از آن نیز آن‌ها را در برطرف کردن تمامی مشکلات دستگاه‌هایشان همیاری کنیم. شرکت بازرگانی اِم‌بی با بیش از ۳۰ سال سابقه تا کنون همراهی ارزشمند برای متخصصین زیبایی در سراسر ایران بوده است. در حال حاضر تمام دستگاه‌های مذکور توسط این شرکت به عنوان نمایندۀ رسمی وارد کشور شده و با ضمانتنامۀ رسمی و خدمات پس از فروش کامل به تمامی کلینیک‌های پوست و مو ارائه می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://lasermb.com/ مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل: info@lasermb.com