رپورتاژ آگهی


برند ارس خرید

ارس خرید یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهت خرید آنلاین کالاها از منطقه آزاد ارس به شمار می رود. در این فروشگاه آنلاین مشتریان انواع کالاهای اصل و اروپایی در حوزه آرایش و زیبایی،  سلامت و بهداشت، مد و پوشاک و … می توانند خریداری نمایند. جهت آشنایی با برند araskharid و ویژگی های آن تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برند ارس خرید

برند ارس خرید فروشگاه اینترنتی است که مشتریان می توانند برای خرید آنلاین کالا از مناطق آزاد ارس از آن استفاده کنند. این فروشگاه اینترنتی بهترین کالاها را با قیمت های به صرفه از منطقه آزاد ارس در اختیار مشتریان قرار می دهد و آن ها می توانند با بهترین قیمت کالای مورد نظر را خریداری نمایند. برند ارس خرید مزایای زیادی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

این برند تا ۷ روز اصل بودن کالای خریداری شده را ضمانت می کند. کالا به به سرعت به خریداران تحویل داده و تحویل سریع از مزایای آن به شمار می رود. برند ارس خرید به مشتریان خود امتیاز داده و امتیازات داده شده را به صورت کد تخفیف تبدیل کرده و به آن ها ارائه می دهد و مشتریانی که سابقه خرید بیشتری از این فروشگاه آنلاین را دارند می توانند از تخفیفات بهتر ارس خرید استفاده کنند. ارائه محصولات با کیفیت با قیمت های به صرفه از دیگر مزایای این سایت به شمار می رود.

حتی برای ایجاد اطمینان در مشتریان، برند ارس خرید امکان پیگیری محصول سفارش داده شده را نیز فراهم می آورد و مشتریان می توانند از طریق کد سفارش، شماره موبایل و آدرس ایمیل محصول سفارش داده شده خود را پیگیری نمایند.

واردات کالاهای اروپایی و اصل

واردات کالاهای اروپایی و اصل

مناطق آزاد چون منطقه ارس به دلیل هم مرز بودن با کشورهایی چون ارمنستان، آذربایجان و نخجوان منطقه ای است که محل فروش کالاهای خارجی به شمار می رود. کالاهایی که به این منطقه از طریق مرز وارد می شوند اغلب اروپایی و اصل بوده و با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اگرچه این کالاهای اروپایی نیز می بایست وارد گمرک شده و پس از ترخیص در اختیار مشتریان قرار گیرد اما به دلیل تعرفه گمرکی پایین تر با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. مناطق آزاد به منظور توسعه و جذب سرمایه گذاری بالاتر، تعرفه گمرکی کمتر و معافیت در ثبت سفارش برای واردات کالا را فراهم کرده است و از این طریق وارد کنندگان کالاهای اروپایی و اصل را با قیمت مناسب تری وارد کشور کرده و اغلب این کالاها پس از ترخیص از گمرک به قیمت ها مناسب تری در بازار مناطق آزاد چون منطقه آزاد ارس به فروش می رسد.

قیمت مناسب کالا نسبت به دیگر رقبا

یکی از مزایای رقابتی که فروشگاه اینترنتی ارس خرید برای رقبای خود ایجاد می کند، قیمت مناسب برای کالاهای باکیفیت است. حتی ارس خرید برای خرید آنلاین مشتریان خود تخفیفات ویژه ای قرار می دهد و مشتریان می توانند به قیمتی مناسب در مقایسه با دیگر رقبا کالاهای اصل خود را خریداری نمایند.

فروشگاه های اینترنتی زیادی جهت خرید آنلاین کالا از مناطق آزاد چون منطقه آزاد ارس وجود دارد اما ارس خرید در مقایسه با آنها قیمت مناسب تری را ارائه می دهد و اصل بودن کالای فروخته شده را ضمانت می کند. برای ایجاد اطمینان در مشتریان ارس خرید ضمانت می کند تا ۷ روز پس از خرید در صورت اصل نبودن مشتریان می توانند کالا را مرجوع کرده و هزینه پرداختی را دریافت نمایند.

ارس خرید کالاهای خود را در حوزه ها آرایش و زیبایی، سلامت و بهداشت، مد و پوشاک، محصولات غذایی و خانه و آشپزخانه طبقه بندی کرده و در هر کدام از این دسته بندی ها کالاهای متفاوتی از برندهای متفاوت، اما با قیمتی مناسب و با صرفه در اختیار مشتریان خود جهت خرید آنلاین قرار می دهد.

مشتریان می توانند دردسته آرایش و بهداشتی انواع لوازم آرایشی، عطر، ادکلن و اسپری، محصولات مراقبت صورت، محصولات مراقبت از دور چشم، مراقبت ناخن، لوازم شخصی برقی جهت آرایش چون سشوار، اتو مو و … را با مناسب ترین قیمت ممکن از ارس خرید خریداری نمایند.

جهت خرید آنلاین محصولات دسته سلامت و بهداشت مشتریان می توانند انواع محصولات بهداشتی و مراقبت از بدن، دهان و دندان، بهداشت و مراقبت از مو، شوینده سطوح، شوینده ظروف و لباس را با بهترین قیمت ممکن در مقایسه با قیمت های خرده فروشی از فروشگاه اینترنتی ارس خرید، خریداری نمایند.

در دسته مد و پوشاک انواع لباس ها با برندهای مختلف و متنوع برای متقاضیان با به صرفه ترین قیمت ها قرار گرفته است. در دسته محصولات غذایی متقاضیان می توانند برای خرید کالای اساسی، انواع شکلات، تنقلات، نوشیدنی، غلات صبحانه و … با قیمت هایی مناسب از ارس خرید اقدام نموده و به صورت خرید آنلاین محصولات خود را سفارش داده و دریافت نمایند.

در دسته خانه و آشپزخانه انواع محصولات سرو و پذیرایی، خواب و حمام، آشپزخانه، لوازم برقی و دکوراتیو در ارس خرید جهت خرید مشتریان موجود بوده و آن ها می توانند با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن، محصولات مورد نیاز خود در حوزه خانه و آشپزخانه را خریداری نمایند.