رپورتاژ آگهی


پایتخت‌نشینان تصور می‌کنند برای تفریح حتماً باید به استان دیگری سفر کنند. در صورتی که با توجه به موقعیت جغرافیایی استان تهران که در دامنه رشته کوه‌های البرز قرار گرفته است، روستاهای زیادی با طبیعت بکر زیر گوش شهر تهران خوابیده‌اند. اجاره اقامتگاه و ویلا اطراف تهران امکان سفری چند جانبه را برای شما محیا می‌کند تا در تعطیلات تابستانی، آخر هفته‌های مفرح و هیجان‌انگیز را سپری کنید. اگر به دنبال اجاره ویلا در مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اقامت در دماوند اقلیم چشمه‌ها و دریاچه‌ها

داروی استرس‌های زندگی شهری زدن به جاده است. دماوند یکی از ناحیه‌های پرطرفدار میان گردشگران است که دارای تعداد زیادی چشمه و دریاچه است. آرامش یک شب استراحت در باغ ویلاهای دماوند شما را برای گردش صبح شارژ می‌کند و می‌توانید خود را برای ماهیگیری در دریاچه‌های تار و هویر آماده کنید. این دو دریاچه در فاصله ۳۰ کیلومتری دماوند قرار دارند و منظره فیروزه‌ای که دارند برای پیک‌نیک معرکه است. در تابستان تجربه‌ی آبتنی بسیار لذت‌بخش است و آبشار ۲۰ متری گروبار این امکان را می‌دهد تا در آب خنک پایین ریخته شده از صخره‌ها قدم بردارید. این آبشار در پنج کیلومتری دماوند در دره گروبار قرار دارد و به فاصله کم از این آبشار چشمه و روخانه‌های دیگری هم جاری هستند که باعث جریان هوای خنک شده‌اند. با این حجم از طبیعت بکر می‌توان گفت برای گردش در دماوند زمان کم می‌آورید.

تجربه ویلاهای لوکس در کردان

مگر می‌شود تهران زندگی کرد اما یک بار به کردان سفر نکرد. کردان بیشتر از هر چیز به ویلاهای لوکس و شب‌نشینی‌هایش معروف شده در حالی که بی‌انصافی‌ است اگر طبیعت با صفایش را نادیده بگیریم. کردان برای کمپ‌ها و سفرهای گروهی بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و خانواده‌ها و جمع‌های دوستانه، جشن‌ها و مهمانی‌های آخر هفته خود را  نیز در ویلاهای کردان برگزار می‌کنند. اگر در کردان اقامت داشتید و به تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز علاقه‌مندید حتما به سایت پرواز پاراگلایدر کردان هم سر بزنید. ویلا کردان تجربه یک سفر به یادماندنی را در ذهن ثبت می‌کند که علاوه بر لذت شنا در استخر می‌توان در هوایی مطبوع از طبیعت آرامش دریافت کرد. سفر به کردان ترکیبی از خوشگذرانی در ویلاهای کم نظیر در دل طبیعت است. باغ ویلاهای کردان با درخت‌های میوه‌‌ای که دارد یک مقصد جذاب برای آخرهفته‌‌های فصل تابستان است.

اجاره روزانه باغ ویلا در اطراف تهران برای سفرهای آخر هفته در تابستان

باغ‌های میوه شهریار، ریه استان تهران

شهر شهریار در غرب استان تهران واقع شده است و اگر به دنبال سفری در دل طبیعت باشید شهریار یک گزینه خوب است. در فصل تابستان با قدم زدن کنار قنات‌ و کوچه باغ‌های شهریار می‌توان یک طبیعت‌گردی حسابی را تجربه کرد. شهریار به خاطر باغات گسترده‌اش هوای تمیزی دارد و به ریه‌ استان تهران معروف است. پس اگر می‌خواهید آخر هفته از هوای آلوده شهر دور شوید اجاره ویلا در شهریار گزینه مناسبی است تا با آسایش کامل از طبیعت آن لذت ببرید. هر چهار فصل این شهر به خاطر درختان کهنسال و باغ‌های میوه‌ دیدنی‌ست و مقصد مناسبی برای سفرهای آخر هفته در تابستان است.

این شهر، منطقه تاریخی به حساب می‌آید و از جمله بناهای تاریخی آن می‌توان از تخت رستم شهریار نام برد. تحت رستم آتشکده‌ای از زمان ساسانیان است که دسترسی راحتی ندارد اما مسیر آن با درخت‌ها و بافت تاریخی‌ مثل سفری در زمان است.

اجاره روزانه باغ ویلا در اطراف تهران برای سفرهای آخر هفته در تابستان

 روستاهای کوهستانی لواسان

لواسان منطقه‌ای ییلاقی است که در دامنه‌ کوه البرز قرار دارد و منظره‌ رودخانه جاجرود از ویلاهای آن تماشایی‌ست. این منطقه به خاطر رطوبت و هوای خنکش تداعی‌کننده شهرهای شمالی کشور است و  با حدود  ۳۶ تا ۴۱ کیلومتر خارج شدن از شهر می‌توانید به این هوای بهشتی دسترسی پیدا کنید. این منطقه در یک دره سرسبز قرار دارد و تا ساحل دریاچه سد لتیان کشیده می‌شود. سد لتیان بر روی رودخانه جاجرود احداث شده و توسط دو پارک جنگلی لتیان و تلو که به تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری آن معروف است احاطه شده است.

اگر لواسان را برای اقامت آخر هفته خود انتخاب کردید از دیدن دریاچه دارک زون، آبشار و رودخانه معروف افجه و غار خمیره غافل نشوید. این مکان‌ها ممکن است با فاصله‌ای چند کیلومتری از لواسان قرار داشته باشند و اقامتگاه مناسبی در آن‌ها موجود نباشد اما نگران نباشید لواسان بسیار توسعه یافته است و و ویلاهایی با امکانات زیادی در آن ساخته شده است که با اقامت در آن‌ها می‌توانید با خیال راحت در اطراف لواسان مشغول گشت و گذار شوید.

اجاره روزانه باغ ویلا در اطراف تهران برای سفرهای آخر هفته در تابستان

انتخاب مقصد برای سفری کوتاه به اطراف تهران کار سختی نیست تنها کافی‌ست سبک تفریحات خود را بشناسید و با اجاره اقامتگاه و ویلا اطراف تهران کار را تمام کنید. با این تنوع اقلیم و طبیعت در اطراف تهران دلتان می‌آید آخر هفته به خودتان یک حال اساسی ندهید؟