رپورتاژ آگهی


همه چیز درباره خرید عطر و ادکلن برندینی

برندینی یک تولید کننده عطر و ادکلن باکیفیت ایرانی است که با شعار «کالای ایرانی، کیفیت جهانی» کار خود را آغاز کرد. همراه با توسعه تکنولوژی در زمینه تولید عطر و ادکلن، برخی لاین‌های عطرسازی مانند برندینی موفق شدند با خلق روایح مطبوع مشابه عطرسازی‌های بزرگ در بازار ایران به محبوبیت برسند. تنوع عطر و ادکلن برندینی فراوان است و انواع سلیقه‌ها را برای خانم‌ها و آقایان در بر می‌گیرد. در ادامه بیشتر به معرفی پرطرف‌دارترین محصولات تولیدی این برند به‌عنوان راهنمای خرید عطر و ادکلن برندینی می‌پردازیم.

معرفی خواستگاه برندینی

مجموعه برندینی از سال ۱۳۹۶ کار خود را در زمینه تولید عطر و ادکلن باکیفیت آغاز کرد. مجموعه برندینی با کمک کارشناسان داخلی و راهنمایی عطرسازان فرانسوی، عطرهای محبوب و معروف عطرسازی‌های بزرگ دنیا را در اندازه‌های کوچک‌تر با بطری‌های کریستالی تقدیم مشتریان می‌کند. برندینی با شعار تولید کالای باکیفیت ایرانی سعی داشته تا پرطرف‌دارترین عطرهای جهانی را در ابعاد کوچک‌تر و رایحه‌ای شبیه به بوی اصلی، متناسب با سلیقه اقلیمی مردم داخل وارد بازار ایران کند. در این صورت همه اقشار جامعه می‌توانند به عطر و ادکلن‌هایی مشابه مدل‌های معروف فرانسوی و ایتالیایی با قیمت پایین دست یابند.

تفاوت عطر و ادکلن اصلی و عطر شرکتی

عطر و ادکلن اصلی به محصولی می‌گویند که توسط کمپانی‌های مطرح بین‌المللی مانند شنل، گوچی، دیور و… تولید می‌شوند. این عطرها دارای شناسنامه و اصیل هستند. ممکن است این عطر و ادکلن‌ها تحت لایسنس کمپانی مادر در کشور دیگری هم تولید شوند، اما کیفیت و ماندگاری‌ آن‌ها توسط شرکت اصلی ضمانت می‌شود. آن‌ها معمولاً دارای بارکد و هولوگرام و برچسب اصالت هستند و هرگونه جعل این نام این محصولات بدون کسب مجوز از شرکت اصلی، تخلف محسوب می‌شود.

عطر و ادکلن شرکتی به محصولاتی می‌گویند که با نشان تجاری خود و با کسب مجوزهای لازم رایحه‌ای مشابه، عطرهای اصلی را تولید و عرضه می‌کنند. تفاوت عطر شرکتی با عطر و ادکلن فیک در این است که عطرهای شرکتی مانند تقلبی ادعای اینکه توسط شرکت اصلی شده باشند را ندارند و با ظاهر خود قصد به خطا انداختن مشتری را ندارند. عطر‌های شرکتی نام و شیشهٔ عطر اصلی را کپی نمی‌کنند؛ بلکه سعی می‌کنند نامی مشابه اسم عطر اصلی انتخاب کنند تا تفاوت‌ها برای مشتریان نمایان باشد. عطر و ادکلن برندینی روایحی کاملاً شبیه به رایحه شرکت اصلی تولید می‌کنند؛ اما باتوجه‌به قیمت پایین‌تر، پخش و ماندگاری پایین‌تری از مدل اصلی دارند.

خرید عطر و ادکلن برندینی

عطر‌های جیبی برندینی شامل مجموعه‌ای بزرگ از روایح محبوب و خاطره‌انگیز با پخش بو و ماندگاری قابل‌توجهی می‌شود. مهم‌ترین ویژگی عطر و ادکلن برندینی قیمت‌های استثنایی آن‌ها است. عطرهای برندینی با اینکه قیمتی تقریباً یک‌دهم قیمت عطرهای اصلی دارند؛ اما کیفیت فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند که فراتر از انتظار است و این ویژگی باعث محبوبیت هر چه بیشتر محصولات برندینی در طی این سال‌ها بوده است. در ادامه چند نمونه از محبوب‌ترین مدل‌ها را برای خرید عطر و ادکلن برندینی معرفی می‌کنیم.

عطر ادکلن برندینی ساواج مردانه Suvage

همه چیز درباره خرید عطر و ادکلن برندینی

عطر مردانه ساواج برندینی برگرفته از عطر اصلی ساواج کریستین دیور است. وقتی ساواج را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، در نت‌های ابتدایی رایحه فلفل سیچوان و ترنج انرژی و گرمای فراوانی به شما تزریق می‌کند. در نت میانی آن ترکیبی از گیاهان تازه مانند نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی، فلفل، ناب‌ترین احساسات را به شما هدیه می‌دهند. در نت پایانی سدر، لابدانیوم و آمبروکسان گرمای دلنشینی را با خود به ارمغان میاورند. ساواج برندینی عطر خنک و تندی دارد و برای آقایان ۲۵ تا ۴۰ سال پیشنهاد می‌شود. اگر به دنبال عطری جذاب و دلنشین برای فصل‌های پاییز و زمستان هستید، این عطر برندینی پیشنهاد ما به شما است.

عطر ادکلن برندینی ایفوری زنانه Euphorie

عطر زنانه ایفوریا برندینی برگرفته از عطر اصل یوفوریا کالوین کلین اسپانیایی است. رایحه سبک شیرین ایفوریا موردپسند اکثر خانم‌ها است. در نت‌های اولیه این عطر شما رایحه شگفت‌انگیز انار را احساس می‌کنید در نت میانی ترکیب ارکیده و لاله مردابی حس لذت و شادابی را در شما زنده می‌کند و در نت‌های پایانی مشک، کهربا، بنفشه، چوب ماهون شیرینی و آرامش را به ارمغان می‌آورند. حال و هوای شرقی رایحه ایفوریا حس لطافت و زنانگی را تداعی می‌کند. اگر برای فصل‌های خنک و معتدل سال مانند بهار و پاییز به دنبال خرید عطر و ادکلن برندینی هستید، ایفوریا زنانه پیشنهاد ما به شما است.

عطر ادکلن مردانه اونتس مردانه Aventos

همه چیز درباره خرید عطر و ادکلن برندینی

عطر مردانه اونتوس برگرفته از عطر اصلی کرید اونتوس است. این عطر مردانه برندینی رایحه‌ای کلاسیک و شیک دارد و مناسب برای آقایان جوان و میان‌سال است. وقتی اونتوس برندینی را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، در نت اولیه ترنج ، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس حس خنک، شیرین و کمی تلخی را به شما منتقل می‌کنند. در نت‌های میانی شما با ترکیب رز، نعناع هندی، یاس و چوب درخت قان مواجهه می‌شوید که حس شادابی و نشاط را به شما هدیه می‌دهد. و این عطر مردانه در نت‌های پایانی با رایحه مشک ، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر در خاطر شما ماندگار می‌شود. این عطر مردانه کاملا شیک و خارق‌العاده است. برای خرید عطر و ادکلن مردانه، برندینی اونتوس بهترین گزینه برای استفاده در تابستان است.

عطر ادکلن برندینی بلاسم لاو زنانه Blossom Love

عطر زنانه بلاسم لاو برندینی برگرفته از عطر اصلی بلاسم لاو آمواج است. این عطر زنانه رایحه شیرین و معتدلی دارد و برای استفاده روزانه پیشنهاد می‌شود. وقتی بلاسم لاو را بر روی لباس یا پوست خود اسپری می‌کنید، در نت‌های اولیه رایحه ترنج و ارغوان حی رهایی، عشق و صمیمیت را به شما منتقل می‌کند. در نت‌های میانی شکوفه گیلاس، گل یلان یلانگ و گل رز در کنار رایحه لوکس لیکور آمارتو درون شما را پر از حس آرامش و تعلق خاطر می‌کند. و در نت پایانی این عطر با رایحه دانه تونکا، کهربا، وانیل و جیر شما را سرشار از حس قدرتمندی و جسارت می‌کند و همراه این احساست در ذهن شما ماندگار می‌شود.

عطر ادکلن برندینی جورنی مردانه Journey

عطر جورنی برندینی برگرفته از عطر اصلی جورینی آمواج است و این عطر مردانه جفت عطر جورنی زنانه است. پس از اینکه مقداری از این عطر را اسپری می‌کنید، رایحه ترنج ، بهار نارنج، هل، فلفل باعث انتقال هیجان و نشاط فراوانی به شما می‌شود. در نت‌های میانی ترکیب تلخ تنباکو ، روایح دودی، دانه سرو کوهی باعث ایجاد حس آرامش و اعتماد بنفس می‌شود. بعد از مدتی با نت‌های پایانی دانه تونکا، مشک ، چرم ، گیاه ناگارموتا در خاطر شما ماندگار می‌شود. طبع گرم و طعم تلخ این عطر مردانه آن را بسیار شیک و منحصربه‌فرد می‌کند. اگر به دنبال خرید عطر و ادکلن برندینی برای موقعیت‌های رسمی و مهمانی هستید، پیشنهاد ما به شما عطر جورنی است.

عطر ادکلن برندینی سان شاین زنانه Sunshine

رایحه خنک و شیرین عطر ساین شاین زنانه بهترین انتخاب برای آب و هوای بهاری و پاییزی است. نت‌های آغازین این عطر زنانه ترکیب گیاه درمنه، انگور فرنگی سیاه، بادام می‌تواند احساسات شما را شعله‌ور کند و هیجانات شما را افزایش دهند. پس اندکی نت‌های میانی از راه می‌رسند و ترکیب وانیل ، یاس، مگنولیا ، گل اوسمانتوس همراه با احساسات لطیفی وجود شما را مسحور می‌کنند. نت‌های پایانی آن ترکیب نعناع هندی، گل تنباکوی سفید، سرو و پاپیروس ماندگاری و غلظت این عطر زنانه را بیشتر می‌کند. رایحه شیرین میوه‌ای آن وجود شما را سرشار از نشاط و شادی می‌کند. اگر به عطرهای خنک با طبع گل‌های شرقی علاقه‌مند هستید ما این عطرزنانه خنک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید عطر و ادکلن برندینی از فروشگاه آنلاین تگموند

در نوشتار بالا چند مدل از پرطرف‌دارترین عطر و ادکلن‌های برندینی را معرفی کردیم. شما می‌توانید عطرهایی مشابه عطر و ادکلن‌های محبوب‌ دنیا را در ابعاد کوچک‌تر و قیمت پایین‌تر از برندینی خریداری کنید. تنوع محصولات تولیدی برندینی فراوان است و انواع عطرهای نام‌آشنا را در بر می‌گیرد. قیمت عطر و ادکلن برندینی بر اساس مواد اولیه داخلی محاسبه می‌شود و ازاین‌رو بسیار مقرون‌به‌صرفه است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید عطر و ادکلن برندینی و مشاهده همه محصولات متنوع آن به وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند مراجعه کنید.