جالب و خواندنی


بهترین عطر مردانه از نظر خانمها کدام است؟

تاثیر رایحه دل انگیز بر احساس اطرافیان نسبت به ما انکارناپذیر است. به ویژه آقایان برای جلب نظر دیگران و افزایش اعتماد به نفس خود هنگام حضور در جمع دوست دارند از عطرهای خاص استفاده کنند. شناخت بهترین عطر مردانه از نظر خانمها به این دسته از آقایان برای انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد کرد. وقتی صحبت از عطرهای خوشبو و ماندگار باشد، خرید عطر دیور به عنوان یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در اولویت لیست قرار می گیرد. کیفیت بالای این محصول باعث می شود قیمت بالای آن نیز برای طرفداران عطرهای دیور منطقی به نظر برسد.

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند کدام است؟

صنعت تولید عطر و ادکلن، تنوع بسیار زیادی از رایحه های مختلف را پیش روی شما قرار می دهد تا با توجه به سلیقه، بهترین محصول را خریداری نمایید. تاثیر رایحه های مختلف بر جسم و روان انسان، اهمیت انتخاب بهترین عطر مردانه از نظر خانمها را دو چندان می کند. این روزها بازار عطر و اودکلن تحریک کننده مردانه و زنانه داغ است و همه به دنبال بوی خوشی می گردند که علاوه بر معرفی تیپ شخصیتی، احساس خوشایندی در اطرافیان ایجاد کند.

بانوان چه رایحه مردانه ای را می پسندند؟

برای انتخاب بهترین ادکلن مردانه دختر پسند باید علاوه بر سلیقه شخصی خود، به علایق بانوان نیز توجه کنید. اکثر خانم ها رایحه تلخ و تند را بیشتر می پسندند، به همین دلیل عطرهای مردانه بیشتر با این روایح تولید می شوند. البته اگر نسبت به فرد مقابل شناخت دارید و می دانید از چه عطری خوشش می آید، بهتر است در حضور او حتما رایحه مورد نظرش را استفاده کنید.

آشنایی با دسته بندی عطر و ادکلن مردانه

آشنایی با دسته بندی عطر و ادکلن مردانه

شاید اطلاع از ارتباط کاراکتر و انتخاب ادکلن مناسب برای شما جالب باشد. رایحه بهترین عطر مردانه از نظر خانمها، باید با خصوصیات فردی و اخلاقی شما هماهنگ باشد. عطر می تواند ویژگی های کاریزماتیک یک مرد جذاب را تکمیل کند و همچون یک سلاح قوی نظر اطرافیان را جلب نماید. ابتدا بهتر است بدانید چه رایحه ای مناسب خلقو خوی شماست.

عطر مردانه تند؛ تاثیرگذاری و موفقیت

رایحه تند برای بهترین ادکلن مردانه دختر پسند، نشانه مردان قدرتمند، موفق و تاثیرگذار است. آقایانی که از ادکلن هایی با بوی تند و تلخ استفاده می کنند، از نظر بانوان ضریب هوشی و قدرت تصمیم گیری بالایی داشته و اراده آن ها برای رسیدن به اهدافشان بسیار راسخ است. پس در لیست خرید خود، حتما عطر یا ادکلن با رایحه تند و تلخ را در لیست خرید خود قرار دهید.

رایحه ملایم مردانه؛ حس آرامش و سکون

ادکلن هایی با بوی ملایم و شیرین معمولا برای افراد آرام و کم حرف مناسب است. این رایحه حس آرامش و لطافت را در اطرافیان تداعی می کند. مردانی که از عطرهای ملایم استفاده می کنند، معمولا درون گرا بوده و درباره اسرار و زندگی شخصی خود صحبت نمی کنند. اگر فردی احساسی هستید، عطر و ادکلن های ملایم و شیرین را در سبد خرید خود قرار دهید.

انواع رایحه برای بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

شناخت رایحه های موجود برای بهترین ادکلن مردانه دختر پسند، به شما در انتخاب و خرید گزینه مناسب کمک شایانی می کند. این روایح در دسته بندی های کلی زیر قرار می گیرند:

  • گرم

  • خنک

  • تند

  • ملایم

  • شیرین

  • تلخ

البته عطرها و ادکلن ها از نظر پایه مواد تشکیل دهنده نیز شامل موارد زیر هستند:

  • آروماتیک (Aromatic)

  • چایپره (Chypre)

  • مرکبات (Citrus)

  • میوه ای (Fruity)

  • گل دار (Floral)

  • چرمی (Leather)

  • شرقی (Oriental)

  • چوبی (Woody)

آشنایی با اصطلاحات عطرهای مردانه پرطرفدار

از نظر ماندگاری رایحه و میزان اسانسی که در ادکلن های مردانه به کار رفته است، می توان آن ها را در دسته های زیر قرار داد:

      1. Perfume: اسانس ۱۵ تا ۲۵ درصد

      2. Soie de Perfume: اسانس حدود ۱۵ تا ۱۸ درصد

      3. Eau de Perfume: اسانس حدود ۸ تا ۱۵ درصد

      4. Eau de Toilette: اسانس ۴ تا ۱۰ درصد

      5. Eau de Cologne: اسانس ۲ تا ۵ درصد

      6. Eau de fraiche یا Deodorant: اسانس کمتر از ۳ درصد (اسپری ها)

معرفی خوشبوترین عطرهای مردانه دخترپسند

معرفی خوشبوترین عطرهای مردانه دخترپسند

تنوع بالای برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن در بازار باعث سردرگمی ما هنگام خرید می شوند. برای انتخاب بهترین عطر مردانه از نظر خانمها، شناخت نام عطر یا ادکلن پرطرفدار و پرفروش در کمپانی های مختلف از جمله دیور، تام فورد، شنل و … بسیار مهم و کارگشا است.

ادکلن هوم اینستنس دیور، بهترین رایحه مردانه

کمپانی دیور، سابقه درخشان در تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و به ویژه ادکلن های خوشبوی مردانه و زنانه دارد. این برند معروف، ادکلن هوم اینستنس مردانه را در سال ۲۰۰۷ روانه بازار کرد. رایحه گرم، شیرین و تا حدودی تلخ آن باعث شد طرفداران زیادی در بین آقایان پیدا کند. اگر می خواهید به یک قرار عاشقانه دو نفره بروید، بی شک Dior Homme Intense، بهترین انتخاب خواهد بود. ترکیبات این ادکلن فوق العاده از زنبق و اسطوخودوس تشکیل شده که با رایحه سدر، کهربا و مشک همه را مجذوب خود می کند.

فارنهایت دیور، تجربه رایحه دل انگیز مردانه

برند فرانسوی دیور، عطر اسرارآمیز دیگری نیز روانه بازار کرده است که رایحه تند و گرمش بسیار خاص و جوان پسند است. فارنهایت دیور از همان ابتدا به عنوان بهترین عطر مردانه از نظر خانمها شناخته شد. این ادکلن پرطرفدار در دسته رایحه چرمی قرار گرفته و برای آقایان باوقار و متین بهترین گزینه است.

ادکلن بلوشنل؛ بهترین عطر دخترپسند مردانه

کشور فرانسه مهد تولید عطرهای شگفت انگیز است. کمپانی شنل نیز یکی از پیشگامان تولید رایحه های به یادماندنی می باشد. بلوشنل با طبع خنک و رایحه چوبی و تلخ خود، در بین مردان شیک و جذاب طرفداران زیادی دارد. استفاده از ادکلن بلوشنل مردانه بیشتر برای فصول گرم سال توصیه می شود.

توباکووانیل، بهترین ادکلن مردانه تام فورد

ترکیب اصلی ادکلن توباکووانیل مردانه از وانیل، تنباکو، دانه تونکا و کاکائو تشکیل شده است که به آن رایحه گرم حیرت انگیزی می بخشد. نکته مهم درباره این ادکلن پرطرفدار، دو جنسیتی بودن آن است. پس حتما جز بهترین عطر مردانه از نظر خانمها قرار خواهد گرفت.

Creed Aventus؛ پرطرفدارترین عطر مردانه از نظر خانمها

کرید اونتوس از برندهای معتبر سلطنتی دنیا محسوب می شود که تاثیر خیره کننده ای بر جلب نظر بانوان می گذارد. پخش بوی بی نظیر و ماندگاری بالای این ادکلن همه علاقه مندان به رایحه های خاص را به وجد می آورد. در بوی خوش این عطر مردانه، وقار، شادابی و تازگی موج می زند.

حرف آخر

انتخاب بهترین عطر مردانه از نظر خانمها، برای افزایش اعتماد به نفس آقایان عاملی مهم و تاثیرگذار محسوب می شود. در بین انواع رایحه، بانوان بیشتر به نت های تلخ و تند علاقه دارند. به همین دلیل بهترین ادکلن مردانه دختر پسند معمولا تلفیقی از روایح تند با اسانس های چرمی، چوبی، میوه ای و غیره را دارا می باشد. تاثیر بوی خوش بر جسم و روح انسان انکارناپذیر است و رایحه ها با شخصیت افراد ارتباط معناداری دارند. از برندهای معتبر و پرفروش دنیا می توان به عطر دیور، شنل و تام فورد اشاره کرد که قیمت بالای آن ها مانع از خرید این محصولات بی نظیر نخواهد شد.