رپورتاژ آگهی


اقامت در هتل های نوساز کیش لذتی وصف نشدنی دارد که تنها با اقامت در آن ها می توان چنین حسی داشت. در جزیره کیش علاوه بر هتل های با تجربه مانند هتل شایان کیش، هتل داریوش کیش، هتل ترنج کیش، هتل مارینا پارک کیش و هتل صدف کیش؛ هتل هایی هم مانند هتل آرامیس پلاس کیش و هتل پالاس کیش وجود دارند که کمتر از ۶ ماه به بهره برداری رسیده اند.

در بین لیست هتل های کیش، هتل های ۵ ستاره تا ۲ ستاره به خوبی توضیح داده شده اند تا کاربران در زمان رزرو هتل کیش، با آگاهی اقدام کنند. اما در این مطلب قصد داریم به شرح هتل های قیمت مناسب و هتل های نوساز کیش بپردازیم که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به خود را دارند. در ادامه همراه پرشین هتل باشید.

معرفی نوساز ترین هتل های کیش

نوساز ترین هتل در جزیره کیش، هتل پالاس کیش است که تنها چند ماه از افتتاح آن می گذرد. اما این لقب منحصر به هتل پالاس کیش نیست، چون هتل آرامیس پلاس کیش هم از نوساز ترین هتل های جزیره کیش به شمار می رود. در ادامه به شرح مختصری از این هتل های نوساز کیش پرداخته ایم تا با دقت بیشتر اقدام به رزرو هتل کنید.

لابی هتل پالاس کیش

لابی هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش  در اسفند ماه ۱۴۰۰ افتتاح شد و از همان ابتدا کنون توانسته متقاضیان بسیاری را به سمت خود جذب کند. دلیل این مسئله هم نوساز بودن هتل، جدید بودن وسایل و طراحی مدرن است. در هتل پالاس کیش امکانات رفاهی بسیار خوبی طراحی شده که در هر هتل ۵ ستاره یافت می شود. استخر، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، جکوزی، سالن ماساژ و … از امکانات اصلی هتل پالاس کیش هستند که البته در حال حاضر به دلیل احداث غیرفعال می باشند.

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش در ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده و تنها ۱ سال از افتتاح این هتل کیش می گذرد. هتل آرامیس پلاس کیش از نظر امکانات رفاهی همانند همتایان خود بوده و هیچ کمبودی ندارد. مجموعه آبی مجهز، سالن تناسب اندام، پارکینگ، رستوران، اینترنت رایگان، نمازخانه و … از دیگر امکانات هتل آرامیس پلاس کیش هستند.

هتل پانوراما کیش

تا قبل از ساخت هتل آرامیس پلاس کیش و هتل پالاس، لقب نوساز ترین هتل کیش به هتل پانوراما کیش اختصاص داشت. چون هتل پانوراما کیش در اردیبهشت ماه ۹۸ وارد عرصه رقابت هتلداری شد که مالک هتل پانوراما کیش، جناب آقای مادرشاهیان هستند. هتل پانوراما کیش از نظر امکانات رفاهی (مجموعه آبی، سالن تناسب اندام، ماساژ) عالی است.

نمای بیرونی هتل آرامیس پلاس کیش

نمای بیرونی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل های قیمت مناسب کیش را بشناسید

زمانی که لیست هتل های کیش پرشین هتل را می‌بینید یک فیلتر جستجو وجود دارد که شما می توانید با انتخاب آن قیمت مناسب ترین هتل های کیش را مشاهده و رزرو کنید.  در این بین نام هتل های همچون هتل صدف کیش، هتل گامبرون کیش، هتل سیمرغ کیش و هتل فلامینگو کیش را خواهید دید.

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف کیش از هتل های خوب ۴ ستاره کیش است که در میدان امیرکبیر قرار دارد. هتل صدف  از اتاق های بسیار تمیز، پرسنلی حرفه ای و کیفیت غذایی خوب برخوردار است. قیمت مناسب هتل سورینت صدف کیش همراه امکانات آن باعث شده تا یکی از بهترین ها باشد.

هتل گامبرون کیش

با این که هتل گامبرون کیش یک هتل ۳ ستاره است اما خدماتی در حد یک هتل ۴ ستاره دارد. هتل گامبرون کیش به دلیل موقعیت مکانی خوب، امکاناتی مطلوب همچون رستوران، پارکینگ ، اینترنت، نمازخانه، آسانسور و… یکی از بهترین گزینه های پرشین هتل برای اقامتی قیمت مناسب است.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل سیمرغ کیش

تنها هتل ساحلی کیش که هم کیفیت خوب دارد و هم قیمت ارزان، هتل سیمرغ کیش است. هتل سیمرغ کیش ۳ ستاره داشته که از نظر امکانات رفاهی در حد ستاره های هتل مطلوب است. ضمن این که با اقامت در هتل سیمرغ کیش می توانید تنها با چند قدم پیاده روی خود را به خلیج نیلگون فارس برسانید.

هتل فلامینگو کیش

ازدیگر هتل های قیمت مناسب کیش می توان به هتل فلامینگو کیش اشاره کرد. هتل فلامینگو کیش در سال ۹۶ ساخته شده و یکی از هتل های باکیفیت ۴ ستاره محسوب می شود. هتل فلامینگو کیش هم مانند هتل سورینت صدف کیش امکاناتی مطلوب دارد اما متاسفانه فاقد مجموعه آبی است.

اقامت هتل های نوساز خوب است یا با تجربه؟

مطمئناً تمیزی، نظافت، چیدمان وسایل و … در هتل نوساز بیشتر دیده می شود. اما تجربه هتلداری، رفتار محترمانه با میهمانان و آوازه هتل های با تجربه هم برای بسیاری از گردشگران معیاری مهم محسوب می شود. این که در هتل های نوساز اقامت داشته باشید یا در هتل های با تجربه، به سلیقه شخصی شما بر می گردد.

از چه سایتی رزرو هتل های کیش را انجام دهیم؟

کلیشه ای ترین و در عین حال مهم ترین سوال در زمان رزرو هتل های کیش این است که رزرو هتل کیش را از چه سایتی انجام دهیم؟ چون با انتخاب اشتباه یک سایت هم پول خود را دور ریخته اید و هم ممکن است نتوانید به کیش سفر کنید. پس در انتخاب سایت معتبر چند نکته را در نظر بگیرید که در ادامه ذکر می شود..

۱-حتما در زمان رزرو آنلاین هتل کیش، از درگاه بانکی معتبر و به نام همان شرکت رزرو گیرنده، انتقال وجه را انجام دهید.

۲-یک سایت معتبر تمامی مجوزهای مربوطه از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی را اخذ نموده است.

۳-از مهم ترین ویژگی های یک سایت معتبر داشتن شعبه اصلی و دیگر نمایندگی ها در سطح کشور می باشد.

با تمام این تفاسیر قصد داریم یکی از معتبرترین سایت های شناخته شده توسط گوگل را به شما معرفی کنیم. سایت پرشین هتل با ارائه خدماتی عالی و رزرو هتل های کیش با کمترین قیمت یکی از بهترین سایت های رزرواسیون می باشد که از طریق شماره تلفن ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ می توانید به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پرشین هتل در ارتباط باشید.