دستگاه تصفیه آب خانگی نقش مهمی در افزایش کیفیت آب آشامیدنی و از بین بردن آلودگی های آن دارد. از آن جایی که این دستگاه بر سلامت بدن ما نیز تاثیر گذار است برای خرید آن باید دقت زیادی داشته باشیم تا بهتین برند و کیفیت آن را انتخاب کنیم. به دلیل تنوع زیاد آب تصفیه کن ها بسیاری از خریداران شاید در هنگام خرید دچار سردرگمی شوند و نتوانند به درستی یک دستگاه تصفیه آب اصل را از تقلبی آن تشخیص دهند. برای همین ما در ادامه ی این مطلب مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل و برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی را بررسی می کنیم.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

تعداد مراحل و روش تصفیه دستگاه از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. اغلب دستگاه تصفیه آب خانگی از سیستم اسمز معکوس بهره مند هستند که در مدل های ۶ و ۷ و ۸ مرحله ای عرضه می شوند.
یک دستگاه اورجینال باید بهترین برند را داشته باشد که بتوان از کیفیت آن مطمئن شد. هم چنین تاییدیه ها و استاندارد های دریافت شده ی دستگاه نیز نشان دهنده ی اصالت آن و سلامت آب خروجی دستگاه می باشد.
دستگاه تصفیه آب اصل باید  تا ۹۰ درصد از میزان سختی آب کم کند. همیشه  نصاب پس از نصب دستگاه باید کیفیت  آب خروجی دستگاه شما را با وسیله ای با نام TDS بسنجد. میزان سختی آب تغییری نکرده بود دستگاه تقلبی است.
خرید از نمایندگی ها یمعتبر که ضمانت بی قید و شرط و خدمات پس از فروش را همراه دستگاه به شما ارائه دهند نکته ی مهم دیگری است که باید آن را به یاد داشته باشید. خرید از مراکز معتبر مزایای زیادی را به همراه دارد و خرید دستگاه تصفیه آب برای شما راحت تر خواهد بود.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای جایگاه بسیار ویژه ای در میان برند های دیگر در بازار می باشند. تایوان از مراکز مهم تولید آب تصفیه کن های خانگی می باشد که بیش از ۷ دهه تجربه و  سابقه درخشان در صنعت تولید دستگاه ها ی تصفیه آب دارد. دستگاه های تصفیه آب تایوانی تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و استاندارد های جهانی و تاییدیه های بین المللی مثل سازمان جهانی بهداشت NSF و سازمان غذا و داروی آمریکا FDA  را نیز دریافت کرده اند. در ادامه به معرفی سه برند بزرگ و مطرح تایوانی می پردازیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه سافت واتر
سافت واتر یکی از معتبر ترین برند های تایوانی می باشد که محبوبیت خاصی را در میان طرفداران خود دارد. دلیل این محبوبیت کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب تصفیه آب های این برند  است. سافت واتر در دهه ۶۰ میلادی آغاز به کار کرد و تا به امروز بزرگترین تولید کننده ی آب تصفیه کن های خانگی تبدیل شده است. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر با دارا بودن فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی در حذف انواع آلاینده های آب و شیرین کردن آن قدرت زیادی دارد و بهترین مخزن آنتی باکتریال در آن به کار گرفته شده است. سافت واتر در مدل های زیر سینکی دستگاه های خود را عرضه کرده که نصب بسیار راحتی دارند و هیچ گونه صدا و لرزشی در آن ها دیده نمی شود.

دستگاه آکوا پرو
آکوا پرو از برند های جدیدی است که در دهه ۹۰ میلادی ظهو کرد. این برند تایوانی در تولید دستگاه های تصفیه آب با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری ها و تکنولوژی های روز به خوبی عمل کرده است و دستگاه هایی به بازار عرضه کرده که همگی از نظر کارکرد و  طراحی کیفیت بسیار خوبی دارند. به همین دلیل است که دستگاه آکوا پرو همواره جزو پر فروش ترین مارک ها در ایران بوده و می توان آن را بهترین مارک دستگاه تصفیه آب دانست. این برند فعالتیش در تولید دستگاه ها ی اسمز معکوس بوده که از انواع سیستم ها ی تصفیه قلیایی و فرا بنفش و اکسیژن ساز بهره مند است و  بهترین فیلتر ممبران آمریکایی را دارد که تا ۰۰۰۱/۰ میکرون مواد مضر و املاح آب را از بین می برد . تصفیه آب آکوا پرو تمام انتظارات شما را از یک دستگاه حرفه ای برآورده خواهد کرد.

دستگاه سی سی کا
سی سی کا مانند سافت واتر قدیمی ترین برند های تصفیه آب می باشد که در تولید قطعات مربوط به تصفیه آب نیز قدرتمند عمل کرده است و بهترین تجهیزات تصفیه آب  را می توان متعلق به این مارک دانست. سی سی کا تمرکزش در خصوص تولید دستگاه هایی با فناوری اسمز معکوس است که با سایر سیستم ها مثل قلیایی و اکسیژن ساز نیز هماهنگ می باشد. به گفته ی خود این کمپانی هدف شرکت دستیابی تمام افراد جامعه به آب آشامیدنی و سالم است. این شرکت با همین شعار و هدف در طی این چند دهه فعالیت های خود را روز به روز گسترش داده تا بتواند شعار خود را عملی کند. سی سی کا انواع دستگاه های اسمز معکوس مثل قلیایی کننده و فرا بنفش و اکسیژن ساز را در مراحل ۶ الی۸ مرحله ای و در مدل زیر سینکی روانه ی بازار کرده است که در کاهش سختی آب و الاح مضر آن بسیار موثر می باشد. این دستگاه ها با ویژگی حفظ مواد معدنی و اضافه کردن خواص آنتی اکسیدانی به آب بهترین کیفیت آب آشامیدنی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آب خانگی راد گستر نوین از بزرگ ترین وارد کنندگان دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران می باشد که تجهیزات مربوط به آن ها مثل انواع فیلتر ها و هوزینگ ها و پمپ و مخزن را نیز با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان خود ارائه می دهند. این مجموعه بهترین برند های تصفیه آب تایوانی را با  نازل ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به شما ارائه خواهد داد و با ضمانت بی قید و شرط دستگاه و ارائه خدمات پس از فروش آن خیا شما را بابت کیفیت آن ها آوده می کند.

دستگاه تصفیه آب

“شرکت راد گستر نوین به عنوان وارد کننده مستقیم انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهای این نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP ، تصفیه آب فیلتراسیون (UF) ، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت و بودجه او دستگاههای مختلفی با رنج قیمت گوناگون موجود می باشد. لازم به ذکر است تمامی دستگاه های تصفیه آب شرکت راد گستر نوین دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY و همچنین دارای گارانتی طلایی و پشتیبانی مادام العمر و خدمات رایگان ارسال و نصب می باشند.”

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران شرکت تماس بگیرید تا بر اساس نیاز و نوع آب محل سکونتتات بهترین دستگاه را به شما معرفی نمایند و در کوتاه ترین زمان بدون دریافت هزینه ای برای ارسال و نصب دستگاه را در محل مورد نظرتان حاضر نمایند.