رپورتاژ آگهی


معتبرترین فروشگاه عطر و ادکلن ارزان

خریدن عطر و ادکلن، همیشه یک تجربه خرید منحصربه‌فرد بوده است. پا به یک فروشگاه فیزیکی عطر و ادکلن می‌گذارید و از همان لحظه اول، دنیایی از رایحه‌های مختلف به استقبالتان می‌آیند. این حس شاید در ابتدا دلنواز به نظر بیاید، اما یک جای کار ایراد دارد. کافی است چند عطر یا تستر را پشت سر هم امتحان کنید؛ بلافاصله صدای بینی‌تان درخواهد آمد که «چه اتفاقی دارد می‌افتد؟» خیلی زود بوها در هم ادغام خواهند شد و این اتفاق، تشخیص و انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. فروشگاه‌های آنلاین عطر و ادکلن این مشکل را برای شما حل می‌کنند؛ اما قبل از خرید آنلاین عطر به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان کدام است؟ و از کجا می‌توانیم عطر خوب با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

در این مقاله، پاسخ شما را خواهیم داد.

قبل از خرید عطر به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

حتما این سوال به ذهنتان آمده که تا وقتی درب شیشه عطر را در دستم نگرفته باشم و رایحه آن را زیر بینی‌ام حس نکرده باشم، چطور می‌توانم آنلاین و از راه دور، عطر بخرم؟

برای خرید آنلاین موفق، سلیقه عطری خودتان را بشناسید. از چه نوع عطری خوشتان می آید؟ تلخ، خنک، شیرین یا گرم؟ ماندگاری برایتان مهم است یا پخش بو؟ از عطر به چه منظوری می‌خواهید استفاده کنید؟ مهمانی، جلسه کاری مهم یا مصرف روزانه؟

چه عصاره هایی را بیشتر دوست دارید؟ عطر یاس، مرکبات، قهوه، گل رز، وانیل یا…؟

اکثر وب‌سایت‌های اینترنتی فروش عطر، چنین مشخصاتی را زیر هر کدام از محصولاتشان می‌نویسند و شما با مطالعه آن‌ها، می‌توانید نزدیک‌ترین عطر به سلیقه‌تان را پیدا کرده و خرید را انجام بدهید.

برخی برند ادکلن های ارزان:

  1. ادکلن جیبی ژک ساف
  2. ادکلن مارکویی کالکشن
  3. ادکلن برندکالکشن
  4. ادکلن سینفونیا
  5. ادکلن جانوین

معتبرترین فروشگاه عطر و ادکلن کدام است؟

عطر شما، مانند امضای شماست. بسیاری از اطرافیانتان، شما را با رایحه عطری که می‌زنید به خاطر خواهند آورد؛ بنابراین، پیشنهاد می‌دهیم سراغ ادکلن و عطرهای فیک نروید و با تهیه عطرهای باکیفیت و اورجینال، ردپایی بااصالت در حافظه دیگران به جا بگذارید.

عطرهای اصل را از فروشگاه‌هایی پیدا خواهید کرد که معتبر و قابل اطمینان باشند.

یک فروشگاه آنلاین عطر، زمانی مطمئن است که:

۱) محتوای خوب و غنی داشته باشد

وجود توضیحات متنی و گرافیکی در صفحه محصول با هدف معرفی آن، درج مقاله‌های مرتبط با راهنمای خرید و دانستنی‌های مفید در حوزه عطر و ادکلن، نشان می‌دهد که صاحب کسب‌وکار، به فکر کاربر است و می‌خواهد تجربه یک خرید آگاهانه را برای او رقم بزند. چنین وب‌سایتی به یک مرجع قابل اطمینان برای خریداران تبدیل شده و به عنوان یک فروشگاه معتبر شناخته خواهد شد.

۲) خریداران نظرات مثبتی در آن درج کرده باشند

یکی از بهترین روش‌ها برای اعتبارسنجی یک وب‌سایت، چک کردن UGC یا همان محتوای تولیدشده توسط کاربر است. کاربران راضی، معمولا به وب‌سایت برمی‌گردند و مراتب تشکرشان را در بخش دیدگاه‌ها می‌نویسند. خریدارانی که دچار خسارت شده باشند یا از خدمات ارائه‌شده خوشنود نباشند نیز با مراجعه به سایت، دلایل نارضایتی خودش را بیان و انتقاد می‌کنند. تمامی این نظرات در کنار هم، مرجع قابل اکتایی برای ارزیابی وب‌سایت خواهند بود.

۳) صفحه تماس با ما و درباره ما داشته باشد

در این دو صفحه از وب‌سایت، اطلاعات مربوط به فروشگاه درج می‌شود. چک کنید که فروشگاه آنلاین حتما آدرس موثقی در فضای فیزیکی داشته باشد، همچنین شماره تلفن و آدرس ایمیل فروشگاه را بررسی کنید تا حقیقی و معتبر باشند. آدرس ایمیل حتما باید شامل نام برند شرکت باشد و از اسامی متفرقه در آن استفاده نشود.

۴) نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد

نماد اعتماد الکترونیکی، یا به اختصار، اینماد، تاییدیه‌ای است که از سمت یکی از زیرمجموعه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

این نماد در بخش فوتر، یعنی بخش پایینی صفحه وب‌سایت قرار داده می‌شود و شما به راحتی می‌توانید آن را چک کنید.

اقدام ایده آل برای شناسایی معتبرترین فروشگاه عطر و ادکلن، این است که صحت نماد را با کلیک روی آن بررسی کنید و ببینید که آیا شما را به وب‌سایت شرکتی که آن را صادر کرده است هدایت می‌کند یا اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهد یا خیر. نمادهای جعلی تصاویری هستند که هیچ یک از این جزئیات را ارائه نمی‌دهند و با کلیک بر روی آن‌ها، به صفحه دیگری هدایت نمی‌شوید.

۵) در آدرس اینترنتی آن از https استفاده شده باشد

پیشنهاد می‌دهیم پیش از اقدام به خرید از هر فروشگاه آنلاین، نگاهی به آدرس وب‌سایت بیندازید. آدرس URL یک وب‌سایت معتبر، به جای عبارت «http» با « https» آغاز می‌شود. https از ارتباط بین مرورگر و سرور سایت در برابر رهگیری و دستکاری مهاجمان محافظت می‌کند و نتیجه نهایی، بالا رفتن سطح امنیت وب‌سایت خواهد بود.

۶) گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه بدهد

در فروشگاهی که معتبر نباشد، خبری از گارانتی و پشتیبانی پس از فروش نخواهد بود. چنانچه شما ببینید که یک فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن، محصولاتش را با گارانتی در اختیار شما گذاشته و امکان تماس گرفتن با بخش فروش، عودت کالا یا پاسخ‌گویی آنلاین را فراهم کرده، می‌توانید با خیال راحت‌تری از آن‌ها خرید کنید، زیرا مطمئن هستید که بعد از خرید نیز شما را تنها نخواهد گذاشت.

۷) در شبکه‌های اجتماعی برندسازی کرده باشد

یک وب‌سایت معتبر، همواره به دنبال برندسازی است، بنابراین تلاش می‌کند در شبکه‌های مجازی پرطرفداری از قبیل اینستاگرام، حضوری فعال داشته باشد. وب‌سایت‌ها عموما آدرس کانال‌های شبکه اجتماعی خودشان را داخل وب‌سایت نیز قرار می‌دهند تا بازدیدکنندگان وب‌سایت، بتوانند به این شبکه‌ها دسترسی پیدا کنند.