امروزه می توان تمام محصولات مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها به صورت اینترنتی خریداری نمود حتی می توانید ملزومات چوبی مورد نیاز خود را از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

دکوچید دارای ملزومات چوبی مختلف مانند سرویس خواب، کمد ریلی، کتابخانه، میز ال سی دی، میز تحریر و … می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. همچنین دکوچید این امکان را به شما می دهد که به صورت اینترنتی از طریق سایت و فضای مجازی محصولات چوبی دکوچید را مشاهده و  خریداری نمایید.

میز ال سی دی

میز تلویزیون یکی از نیازهای اصلی خانواده ‌ها می‌باشد. بر این اساس در شرکت دکوچید از مرغوب ترین و بهترین مواد اولیه در ساخت میز تلویزیون استفاده گردیده است و به دلیل استحکام بالایی که دارد می تواند برای تمامی ال سی دی ها در سایز های مختلف مناسب باشد. میز ال سی دی تولید شده در شرکت دکوچید به دلیل سادگی و زیبایی می تواند برای تمامی دکوراسیون ها مورد استفاده قرار گیرد و به دلیل داشتن کشو، کمد و طبقه فضای مناسب و کافی برای قرار دادن لوازم تلویزیون و لوازم دکوری را در اختیارتان قرار می دهد.

میز تحریر و کتابخانه

میز تحریر از لوازم مورد نیاز در منازل، ادارات، آموزشگاه ها و … می باشد. میز تحریر های دکوچید با رعایت استاندارد ها در ارتفاع و استفاده از بهترین مواد اولیه طراحی و تولید شده اند. میز تحریر های دکوچید دارای فضاهای تفکیک شده مانند کشو شبکه بندی شده و کمد جهت نگه داری زونکن، کتاب، لوازم التحریر و … می باشد. در برخی مدل های میز تحریر کتابخانه هایی در اطراف جهت قرار دادن کتاب تعبیه شده است تا میز تحریر کاربرد بیشتری داشته باشد و فضای کمتری اشغال شود.

فروشگاه دکوچید دارای مدل های متنوع کتابخانه می باشد که در سایز ها و رنگ های مختلف جهت نگه داری مناسب از کتاب ها، مجلات، زونکن و … تولید می شود. می توانید کتابخانه های دکوچید را به دلیل یکسان بودن رنگ محصولات همراه میز تحریر انتخاب نمایید تا در کنار هم فضای اتاق خواب یا اتاق کار شما را زیبا و تکمیل نمایند. جهت مشاهده و خرید کتابخانه چوبی می توانید به سایت دکوچید مراجعه نمایید.

میز تحریر و کتابخانه

کمد ریلی

کمد یکی از ضروری ترین نیاز های هر اتاق خواب می باشد. کمد های لباس دکوچید در عرض های ۶۰، ۹۰، ۱۲۰ سانتی متر طراحی و تولید می شوند. کمد ریلی یکی از جادارترین کمد ها می باشد که درب آن به صورت ریلی باز می شود و با داشتن کشو، طبقات و آویز لباس می تواند تمامی لباس ها و لوازم شما را در خود جای دهد. همچنین می توانید به فروشگاه دکوچید مراجعه کرده و کمد مورد نیاز خود را طبق سلیقه خود و در سایز، طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید تا منحصراً برای شما طراحی و تولید گردد.

کمد ریلی

مزایا و خدمات پس از فروش دکوچید

یکی از مزایای خرید محصولات دکوچید شرکتی بودن آن است. محصولات فروشگاه دکوچید از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه موجود در بازار تولید می شوند که بعد از تست کیفیت و استحکام مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد تا تولیدات محصولات با بهترین و بالاترین کیفیت انجام شود. کلیه محصولات تولید شده توسط مجموعه دکوچید دارای خدمات پس از فروش و شش ماه گارانتی می باشد تا اگر در زمان جا به جایی و یا در صورت بروز مشکلات مختلف محصول شما آسیب دید بدون نگرانی آن را حل نمایند. همچنین یکی از مزایای دکوچید امکان سفارش محصولات به سلیقه و طبق نیاز شما می باشد تا همان محصول مد نظر شما مطابق نیاز شما طراحی و تولید گردد.