رپورتاژ آگهی


گلدان دکوری سفالی برای اپن آشپزخانه

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که چه کدام گلدان دکوری برای خانه مناسب است و یا از کدام گلدان تزیینی در فضای پذیرایی استفاده کنند؟ ما در مطلب کدام گلدان دکوری برای  دکوراسیون خانه شما مناسب است؟ به این یوالات پاسخ خواهیم داد.

استفاده از گلدان تزیینی (گلدان دکوری) به شکل مناسب

این که از  کدام گلدان تزیینی برای چیدمان دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید به عوامل متعددی مانند سبک خانه، مکان قرار گیری و… بستگی دارد. گلدان‌ تزئینی به قدری زیبا هستند که بیشتر ما بدون اینکه به محل‌ قرارگیری و سبک فضا دقت داشته باشیم آن را می‌خریم. در واقع منکر این قضیه نمی‌توانیم بشویم که گلدان‌ها در هر قسمتی که قرار بگیرند روحی تازه به محیط می‌دهند و زیبا هستند. طبیعتا چیدمان گلدان‌های تزیینی مانند سایر عناصر (مانند تابلو دکوراتیو) اصول و قواعد خاص خود را می‌طلبد. بهتر است اگر پیرامون شما سبک و سیاق مدرن دارد از نمونه‌های ساده‌تر و شیک‌تر استفاده کنید و برای سبک‌های کلاسیک و تجملاتی نمونه‌های پر زرق و برق‌ها را انتخاب کنید. که هر کدام را به صورت مجزا شرح خواهیم داد:

·         گلدان دکوری مناسب راه رو و ورودی‌ها

یکی از مکان‌هایی که برای قرار دادن گلدان تزیینی بسیار مناسب است راه رو و ورودی‌ها است. برای این مکان‌ها استفاده از گلدان دکوری چوبی و یا گلدان دکوری سرامیکی (سفالی) بلند بسیار مناسب است.

·         گلدان دکوری مناسب پذیرایی

یکی دیگر از مکان‌های بسیار مناسب برای قرار داد گلدان دکوری سالن‌ و اتاق پذیرایی است. در این مکان دست شما باز است و می‌توانید از هر نوع گلدانی که با سبک خانه مطابقت دارد استفاده کنید. گلدان سرامیکی (سفالی) کوتاه،‌ گرد، گلدان چوبی، گلدان فلزی، گلدان دکوری سنتی و… از جمله گلدان‌های هستند که می‌توانید در این مکان از آن استفاده کنید.

·         گلدان دکوری مناسب اپن آشپرخانه

یکی از بهترین مکان‌ها برای استفاده از گلدان تزیینی اپن آشپزخانه است. گلدان‌های کوچک با گل مصنوعی زیر جلوه بسیار زیبایی به این بخش از خانه شما می‌دهد. گلدان دکوری فانتزی با طرح‌های مینیمال و یا گلدان‌های چوبی تلفیق شده با شیشه گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

·         گلدان دکوری مناسب اتاق خواب

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که گلدان دکوری فقط برای اناق پذیرای و نشیمن است. در حالی که یکی از مکان‌های بسیار مناسب برای قرار گیری گلدان ترییتی اتاق خواب است. قرار دادن گلدان بر روی میز آینه و یا بغل تختی به جذاب‌تر شدن دکوراسیون اتاق خواب شما کمک خواهد کرد.

·          گلدان دکوری مناسب سرویس بهداشتی

از گلدان دکوری در سرویس بهداشتی نیز می‌توان استفاده کرد. این که از چه گلدانی برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید به ابعاد سرویس بهداشتی شما بستگی دارد. اما بهترین گزینه استفاده از گلدان‌های کوچک و مینیمال در قسمت‌های مختلف است.

استفاده از گلدان دکوری متناسب با سبک خانه

همان طور که در ابتدای مطلب بیان شد استفاده درست از گلدان دکوری به سبک خانه شما نیز بستگی دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که در ابتدا شناخت کامل از سبک خانه خود داشته و بعد از آن به انتخاب گلدان مناسب بپردازید. ما در این بخش به شما کمک می‌کنیم تا گلدان مناسب برای دکوراسیون داخلی خود را انتخاب کنید:

گلدان تزیینی سفالی برای پذیرایی

·         گلدان مناسب دکوراسیون خانه به سبک کلاسیک

همان طور که می‌دانید سبک کلاسیک یکی از سبک‌های پر زرق و برق بوده و دارای ویژگی‌هایی مانند:

  • نظم بسیار قوی و بدون هیچ گونه بی نظمی و در هم تنیدگی
  • وجود تقارن در تمام قسمت‌های دکوراسیون داخلی کلاسیک
  • تزیینات زیاد با استفاده از متریال گران بها
  • کج بری پیچیده در سقف
  • مبلمان این خانه ها ساده و مینیمال نسیت

همان طور که متوجه شدید خانه به سبک کلاسیک خانه‌ای پر از تجملات و اشیایی با طرح و نقش و نگار زیاد است. در نتیجه استفاده از گلدان دکوری ساده برای این مکان اصلا مناسب نیست. استفاده از گلدان پر نقش و نگار با دسته‌های فلزی طلایی، و رنگ‌های زنده بسیار برای این سبک مناسب است. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در هنگام انتخاب رنگ به رنگ‌های به کار رفته در خانه توجه داشته باشید. حتما گلدان را به گونه‌ای انتخاب کنید که بین وسایل خانه کنتراست ایجاد کند.

گلدان دکوری سفالی برای سبک مدرن

·          گلدان مناسب دکوراسیون خانه به سبک مدرن

همان طور که می‌دانید سبک مدرن کاملا مقابل سبک کلاسیک بوده و عاری از تجملات است. این سبک به سادگی گرایش دارد و دارای ویژگی‌هایی مانند:

  • سادگی خطوط در خانه
  • سادگی و نظم در وسایل خانه
  • وجود عناصر طبیعی در وسایل
  • استفاده از رنگ‌های خنثی
  • استفاده کمدهای مخفی

همان طور که مشاهده کردید در خانه به سبک مدرن تنها چیزی که به شدت قابل مشاهده است سادگی است. در نتیجه استفاده از گلدان دکوری ساده با رنگ‌های ساده و ختثی می‌تواند به زیباتر شدن دکوراسیون خانه شما کمک خواهد کرد.

البته سبک‌های زیادی برای چیدمان دکوراسیون خانه وجود دارد که ما در این مطلب تنها به دو سبک بسیار شناخته شده و پرکاربرد در ایران اشاره کرده‌ایم.

خرید گلدان دکوری برای انواع سبک‌ها

اگه به دنبال خرید گلدان دکوری برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه خود هستید، می‌توانید به سایت ساپن هوم مراجعه کنید. در این فروشگاه اینترتنی گلدان تزیینی بسیاری برای همه سبک‌ها وجود داشته و می‌توانید گلدان متناسب با سبک خانه خود را به راحتی تهیه کنید.