رپورتاژ آگهی


طراحان دوخت یک سایت فروش انواع لباس‌های کار و لوازم ایمنی محیط کار، مخصوص شغل‌های متفاوت است که به صورت حرفه‌ای کار خود را از سال ۱۳۷۵ در زمینه فروش این لباس‌ها و لوازم ایمنی دیگر مخصوص محیط کار آغاز کرده است.

در این قسمت قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که به شما کمک می‌کند انواع لباس‌های کار و لوازم ایمنی مورد نیاز خود را از این سایت تهیه کنید.

خرید انواع لوازم ایمنی و لباس کار از طراحان دوخت

کفش کار

با توجه به این که پا قلب دوم هر انسانی است و در بسیاری از مشاغل افراد مدت زمان زیادی از کفش استفاده می‌کنند، یکی از اقلام بسیار ضروری و مهم در زمینه وسایل ایمنی و البسه‌ کار، کفش کار است. انواع کفش کاری که در طراحان دوخت به فروش می‌رسد، شامل کفش ایمنی(مخصوص مشاغل صنعتی) کفش‌های اداری مردانه و زنانه (مخصوص مشاغل کارمندی، مثل کارمند بانک، معلمی و….) است و در این زمینه تنوع بسیار بالایی از محصولات در وب‌سایت ارائه شده است.

لوازم ایمنی

یکی از اصول اولیه کار در بسیاری از مشاغل، داشتن لوازم و تجهیزات ایمنی است. این لوازم باعث می‌شود افراد از خطرات مختلف موجود در محیط کار محافظت شوند، و تا حد زیادی از آسیب‌های احتمالی در امان باشند. لوازم ایمنی که در سایت طراحان دوخت در این زمینه ارائه شده،  شامل موارد زیر است:
عینک کار
این عینک‌ها شامل انواع عینک‌ ایمنی، انواع عینک‌ آزمایشگاه، عینک‌های دودی، عینک‌های ورزشی و….. است که همه آن‌ها از چشم در مقابل خطرات بالقوه هر نوع محیط کار محافظت می‌کنند.
کلاه کار
طراحان دوخت در سایت خود انواع کلاه‌های لبه‌دار(شامل کلاه‌های نگهبانی، آفتابی و…. ) و کلاه‌های ایمنی (شامل کلاه‌های عایق برق، مقنعه جوشکاری و…. ) را برای فروش عرضه کرده که مشخصات هرکدام به دقت ذکر شده و کار انتخاب را برای شما آسان کرده است.

  • دستکش کار
    یکی دیگر از مواردی که در قسمت تجهیزات و لوازم ایمنی در سایت طراحان دوخت به فروش می‌رسد انواع دستکش کار و ایمنی ، شامل دستکش‌های کف مواد، دستکش‌های ساق بلند خانگی، دستکش‌های جوشکاری دستکش‌های ضد اسیدو…. در برندها، سایز ها و رنگ های مختلف است.
    لباس کار
    به طور کلی منظور از لباس کار، لباس‌هایی است که افراد متناسب با شغل‌ خود از آن در محیط‌های کارشان استفاده می‌کنند. لباس‌های کاری که در سایت طراحان دوخت عرضه می‌شود، انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی این تنوع می‌پردازیم.
  • لباس‌های مخصوص شغل‌های صنعتی
    یکی از عرصه‌هایی که افراد در هنگام کار در آن باید حتماً از لباس کار استفاده کنند،  مشاغل صنعتی مانند برق‌کار‌ها، کارگران، مهندسین و تکنسین‌های انواع کارخانه‌های تولیدی، جوشکاران، انواع تعمیرکاران و……….. است. لباس‌های کار موجود در سایت طراحان دوخت در ارتباط با این  مشاغل عبارتند از:‌
  • لباس‌های کار دو تکه:‌ شامل انواع کاپشن و شلوار‌های طراحی شده مخصوص محیط‌های کار
  • شلوار‌ کار جداگانه:‌ شلوار‌ کار با هدف راحتی و داشتن استحکام کافی در محیط کار به تولید می‌شود، و انواع مختلف آن در این سایت به صورت جدگانه قابل فروش است.
  • لباس کار زمستانی:‌ این لباس‌ها کارایی کاملاً مشابه لباس‌های کار دو تکه دارند، تنها با این تفاوت که با توجه به ضخیم بودن جنس، برای کار کردن در فصل سرما و زمستان و در فضای آزاد مناسب است، البته سایت طراحان دوخت در این قسمت انواع بادگیر‌های مخصوص محیط‌های کار را عرضه کرده که برای فضاهایی با رطوبت و میزان بارش بالا مناسب هستند.
  • لباس‌های کار یکسره:‌ لباس‌های کار یکسره حاوی کاپشن شلوار است که به یکدیگر متصل هستند.
  • لباس‌های کار تابستانی:‌ سایت طراحان دوخت تولید و فروش انواع تیشرت کار، دوبنده‌ها، کاپشن و شلوار‌های ظریف را نیز در برنامه خود دارد. هدف از تولید این نوع لباس‌ها کار در محیط‌های گرم و تابستانی است.
  • لباس‌های کار مخصوص مشاغل مرتبط با آشپزخانه‌ها و آشپزی

یک دسته دیگر از لباس‌های کاری که سایت طراحان دوخت و فروش و تولید آن‌ها می‌پردازد لباس‌ آشپزی بوده که شامل انواع روپوش‌های آشپزی زنانه و مردانه، پیشبند‌ها، انواع شلوار‌های آشپزی کمردار، پیشبند‌های گارسونی و…. است.

  • لباس‌های کارآتش نشانی
    سایت طراحان دوخت به انواع لباس‌های آتش نشانی شامل کت‌ها و لباس‌های دو تکه باقابلیت‌های ضد جوش یا ضد حریق را تولید و عرضه می‌کند.
  • لباس و روپوش پزشکی
    یکی دیگر از انواع لباس‌هایی که سایت طراحان دوخت فروش و تولید آن‌ها را برعهده گرفته پوشش‌های پزشکی است که مخصوص مشاغل مرتبط با بیمارستان‌ها و کادر درمان تولید می‌شود.
  • لباس‌های کار مخصوص مشاغل نگهبانی و حراست
    طراحان دوخت در زمینه تولید این گونه لباس‌ها نیز فعالیت دارد، و به تولید انواع شلوار‌ها و لباس‌های نظامی و نگهبانی مشغول است.
  • لباس‌های مخصوص مشاغل اداری
    یکی دیگر از مشاغلی که تعداد بسیار زیادی از افراد به کار در آن‌ها مشغول هستند مشاغل اداری است، به همین جهت شرکت طراحان دوخت در زمنیه‌ تولید و فروش انواع لباس‌های فرم اداری مردانه و زنانه نیز فعالیت دارد.

چرا باید از طراحان دوخت خرید کنم؟

در این قسمت قصد داریم با ذکر ویژگی‌های مثبت شرکت طراحان دوخت علت محبوبیت این شرکت را بیان کنیم.
ویژگی اول: قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا
در واقع تلاش کارکنان شرکت طراحان دوخت همواره بر این بوده که بتوانند درجهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان گام بردارند و با حداقل سود و کمترین قیمت لباس‌های کاری با حداکثر کیفیت برای افراد تولید کنند.
ویژگی دوم: وجود تخفیف برای خرید‌های عمده
این شرکت برای کسانی که سفارش‌های عمده بالای پنجاه دست داشته باشند، تخفیف‌های متنوعی در نظر گرفته است.
ویژگی سوم: امکان دوخت سفارشی لباس
یکی دیگر از ویژگی‌های خاص شرکت طراحان دوخت این است که شما می‌توانید لباس کار مورد نظر خودتان را  با هر مدل، رنگ و تعدادی که مد نظرتان هست؛ سفارش دهید، همچنین بسیاری از شرکت‌ها، کارخانه یا به طور کلی برند‌هایی که نیاز دارند لوگو و یا طرح برندشان بر روی لباس‌های کار درج شود، یا طرح های مورد نظر خودشان روی لباس کار چاپ شود، می‌توانند این کار را به طراحان دوخت بسپارند. کیفیت چاپ بسیار بالا بوده و کاملا هماهنگ با مشتری پیش خواهد رفت. ابتدا یک نمونه به صورت آزمایشی درج می‌شود و در صورت تأیید کیفیت و طرح، سفارش کل آماده می‌شود.

جمع‌بندی

طراحان دوخت با ارائه تنوع بی‌نظیری از انواع لوازم و تجهیزات ایمنی و اداری، شرایط خریدی راحت و مطمئن را برای شما فراهم کرده است. در سایت طراحان دوخت می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را انتخاب کرده، ویژگی‌ها و قیمت برندها و طرح‌های مختلف را بررسی کنید و با خیال راحت سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. برخی کارها امکان ارسال نمونه، مرجوعی و … دارند که برای اطلاع از شرایط آن می‌توانید به بخش توضیحات سایت مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش ما به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشید.