رپورتاژ آگهی


راه اندازی پروژه ستایش در شهر مروارید و غرب دریاچه چیتگر، در اوایل تیر ماه ۱۴۰۱ قرار گرفته که شرکت تعاونی سپهر ستایش مهر اخیرا شروع به نام نویسی برای این پروژه کرده است. پس از نام نویسی توسط سرمایه گذاران، هزینه ای بابت ساخت ساختمان از هر کدام اخذ و برای هر کدام قطعه ای در نظر گرفته می شود. در آخر به نام فرد ثبت می شود.

رزومه سپهر ستایش مهر

شرکت تعاونی سپهر ستایش مهر در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده است. مدیر عامل این شرکت، مجید سرجوقیان و رئیس هیات مدیره آن محسن سرجوقیان می باشد. ماهیت این شرکت از نظر کاربری، تعاونی می باشد که برای احداث پروژه های خود از بهترین مصالح ساختمانی کمک می گیرد.

روند پیشرفت پروژه ستایش ۱

جواز ساخت اولیه پروژه ستایش ۱ منقضی شده و اکنون در مرحله تمدید آن می باشد که تمام اقدامات لازم، در حال انجام است. همچنین اکنون این پروژه در مرحله تسطیح خاک قرار گرفته است. این روند در سال ۱۴۰۰ برای پروژه هزاره سوم نیز اتفاق افتاد و برای دریافت مجوز و تسطیح خاک باید مبلغی به شهرداری پرداخت می شد.

 

ابتدا واحد های این پروژه مسکونی به صورت امتیاز به مردم واگذار می شود و پس از پایان اقساط تغییر می کند. لازم به ذکر است که تمامی واحد های پروژه ستایش، ۱۴۰ متری است و حتی می توانید به جای شش دانگ، سه دانگ از آن را خریداری نمایید. همچنین هزینه ای که برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شده معادل متری ۱۰ میلیون تومان و تراکم آن، ۷ میلیون تومان است.

قیمت پروژه اول ستایش

با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای هر متر از این پروژه، جمعا باید ۹۸۰ میلیون برای هر واحد ۱۴۰ متری پرداخت شود. لذا پرداخت این مبلغ به صورت اقساطی می باشد. شما می توانید مبلغ را با توجه به هزینه های در نظر گرفته شده برای قسط ها به صورت ماهانه پرداخت کنید تا اینکه به اتمام برسد. همچنین می توانید فقط ۳ دانگ از هر واحد را خریداری نمایید. بنابراین مبلغ نهایی آن نصف می شود. ابتدا باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای گرفتن امتیاز آن پرداخت کنید که برای کمیسیون بوده و متعلق به تعاونی نیست.

مشخصات و امکانات پروژه ستایش ۱

  • سالن بدنسازی و ورزشی
  • روف گاردن
  • فضای بازی کودکان
  • لابی مجلل هتلینگ
  • نورپردازی نما
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • سالن چند منظوره اجتماعات

پروژه ستایش دارای ۱۸ طبقه می باشد که ۱۴ طبقه آن، واحد های مسکونی است. یک طبقه لابی و ۳ طبقه دیگر آن به پارکینگ و انباری تعلق دارد. این پروژه مسکونی دارای ۱۱۲ واحد است که هر واحد ۳ اتاق خواب و ۱۴۰ متر فضا دارد. برج ستایش ۱ در نزدیکی دریاچه چیتگر، در زمینی به مساحت ۲۱۵۲ متر مربع با شماره پروانه ۲۲۰۰۰۳۹۲۷ و پلاک ۴/۲۱۰۲ بنا شده است که به بزرگراه های شهید همدانی و خرازی نیز دسترسی دارد. همچنین شرکت تعاونی سپهر ستایش مهر زمان تحویل این پروژه را سال ۱۴۰۴ اعلام کرده است. اگر زمان تحویل تاخیر داشته باشد؛ به هر کدام از خریداران مبلغ جریمه ای مطابق با تعداد روز های عقب افتاده پرداخت می شود.

نظر کارشناسان در مورد پروژه تعاونی سپهر ستایش مهر

پروژه ستایش دارای پروانه ساخت و مجوز است که یکی از نکات ضروری برای پیش خرید شدن پروژه های مسکونی است. این موضوع باعث شده است که دغدغه خریداران و سرمایه گذاران برای پذیره نویسی پروژه منطقه ۲۲ مروارید شهر، رفع شود. مدت زمانی که برای ساخت و ساز این پروژه در نظر گرفته شده، کم بوده و دلیل آن تعداد طبقات کم این پروژه است که یک مزیت محسوب می شود.

رزومه شرکت تعاونی سپهر ستایش مهر چیست؟

پروژه ستایش به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه رو به ترقی و خرید اقساطی آن، برای خریداران و سرمایه گذاران جذاب است و می تواند برای آن ها سود آور شود. قطعا این پروژه در آینده ای نه چندان دور جزء بهترین برج ها در منطقه ۲۲ خواهد بود.

سرمایه گذاری در پروژه ستایش

بیشتر خریداران پروژه ستایش به عنوان سرمایه گذار وارد عمل شده اند. این پروژه به دلیل دریافت مبلغ کم برای تراکم زمین و پرداخت اولیه، در روند تکمیل سود قابل توجهی به خریداران می دهد. از این رو پروژه ستایش توانسته توجه خریداران و سرمایه گذاران را به خود جلب کند. به دلیل نزدیک بودن پروژه ستایش به مراکز تفریحی، تجاری و اداری، پارک جنگلی، بازار بزرگ ایرانمال و شهربازی هزار و یک شهر، شرایط بسیار خوبی دارد و پر رونق خواهد بود. پروژه ستایش در فاز یک مروارید شهر، تنها پروژه ای است که از همان ابتدا نام نویسی را برای هر کدام از اعضایی که مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده اند؛ انجام می دهد.