انتخاب رنگ لاک مناسب رنگ پوست برای بیشتر خانم‌ها انتخابی پیچیده و مشکل است اما برای خانم‌هایی که پوست تیره دارند این انتخاب بسیار ساده‌تر است چون تقریبا هر نوع رنگ لاک برای پوست تیره مناسب است و جلوه زیبایی روی آن ایجاد می‌کند، رنگ‌های روشن، روشنی و زیبایی خود را به بهترین شکل روی پوست تیره نشان می‌دهند و رنگ‌های تیره هم هماهنگی عالی با طیف تیره پوست می‌سازند. اما در این میان رنگ‌هایی وجود دارند که جلوه و زیبایی بسیار بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ها دارند و بهترین رنگ لاک برای پوست تیره به شمار می‌روند. در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز ما به شما خواهیم گفت که بهترین رنگ لاک برای پوست تیره چیست و چطور این رنگ‌ها را در آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید.

قرمز آتشین بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

رنگ قرمز از رنگ‌هایی است که هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند از آن استفاده کند و جزو محبوب‌ترین و کلاسیک‌ترین رنگ‌های لاک به شمار می‌رود پس واضح است که خانم‌های با پوست تیره هم می‌توانند از همه طیف‌های قرمز برای آرایش ناخن‌های خود استفاده کنند. اما توصیه ما رنگ قرمز تند و آتشین است چون این رنگ جلوه خاصی روی پوست تیره دارد و به خصوص اگر با فضای منفی و رنگ‌های خنثی هم همراه شود زیبایی آن چندین برابر خواهد شد.

بهترین رنگ لاک

رنگ آبی اقیانوسی

طیف‌های روشن رنگ آبی مثل آبی اقیانوسی از تطبیق پذیرترین رنگ‌های لاک به شمار می‌روند اما این رنگ‌ها جلوه خاصی روی پوست تیره ایجاد می‌کنند که می‌تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. اما اگر به مدل‌های ساده لاک ناخن علاقه ندارید می‌توانید با تزئینات خاص، زیبایی بیشتری به آن بدهید. رنگ طلایی روی آبی اقیانوسی جذابیت فوق العاده‌ای دارد و اگر از نگین‌ها و استیکرهای طلایی روی آن استفاده کنید ناخن‌های شما بسیار زیباتر خواهند شد.

بهترین رنگ لاک

صورتی پاستل جذاب‌ترین رنگ لاک برای پوست تیره

کمتر کسی را می‌توان یافت که رنگ صورتی را دوست نداشته باشد و حداقل یک لاک صورتی در مجموعه لاک‌های او پیدا نشود. اگرچه رنگ صورتی روی پوست‌های روشن و متوسط هم زیبا است اما طیف پاستل صورتی (یکی طیف خیلی روشن و کمرنگ آن) پوست تیره را بسیار زیباتر نشان خواهد داد. البته برای زیبایی بیشتر می‌توانید از دیگر طیف‌های پاستل مثل آبی آسمانی هم در کنار آن استفاده کنید.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

رنگ آبی آسمانی

رنگ آبی آسمانی هم از طیف‌های روشن آبی است که در خانواده رنگ‌های پاستل قرار می‌گیرد و از هر نظر بهترین رنگ لاک برای پوست تیره به شمار می‌رود. شما می‌توانید این رنگ لاک را به تنهایی یا همراه با رنگ‌های مناسب دیگر برای تزئین ناخن‌های خود به کار ببرید. اما توصیه ما استفاده از رنگ‌های خنثی و گرم مثل طیف قهوه‌ای است که تضاد مناسبی با رنگ آبی آسمانی دارند و گرما و زیبایی خاصی به ناخن‌های شما می‌دهند.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

قهوه‌ای شکلاتی زیباترین رنگ لاک برای پوست تیره

همان طور که گفتیم رنگ‌های تیره هماهنگی خوبی با پوست تیره دارند و حالت مدرن و شیک به آن می‌دهند. یکی از بهترین رنگ‌ها که در خانواده رنگ‌های تیره و خنثی قرار می‌گیرد رنگ قهوه‌ای شکلاتی است که گویی مخصوص پوست تیره ساخته شده است. زیبایی این رنگ لاک با اضافه کردن کمی رنگ روشن مثل آبی یا بژ دوچندان خواهد شد و آرایش ناخن‌های شما را به به یک آرایش خاص و متفاوت تبدیل خواهد کرد.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

رنگ ارغوانی

برای خانم‌هایی که به خانواده رنگ‌های بنفش و صورتی علاقه دارند رنگ ارغوانی بهترین انتخاب است. روش‌های متخلفی برای استفاده از این رنگ برای آرایش ناخن وجود دارد و شما می‌توانید تمام ناخن‌ها را با این لاک پوشش دهید و یا از نوع ساده این لاک استفاده کنید. اما توصیه ما استفاده از روش فرنچ با لاک اکلیلی ارغوانی است. شما می‌توانید یک فرنچ ساده کلاسیک را با استفاده از لاک ارغوانی اکلیلی بسیار زیباتر و جذاب‌تر کنید.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

ترکیب چندین رنگ لاک برای پوست تیره

همان طور که گفتیم همه رنگ‌ها روی پوست تیره زیبا به نظر می‌رسند و این ویژگی فرصت‌های زیادی را برای طراحی مانیکورهای زیبا و جذاب در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلا شما می‌توانید مانندد تصویر از چندین رنگ طیف آبی و بنفش در کنار هم استفاده کنید و یا حتی از لاک‌ها و استیکرهای طرح‌دار مثل پلنگی و و خالدار و فانتزی که رنگ‌های متنوعی در خود دارند برای آرایش ناخن‌های خود بهره ببرید.

بهترین رنگ لاک

رنگ بنفش

همان طور که می‌دانید رنگ بنفش رنگ سال ۲۰۱۸ است و در حال حاضر همه طیف‌های این رنگ در دنیای مد و زیبایی پرطرفدار شده‌اند. پس اگر می‌خواهید مد روز باشید و لاک ناخن خود را نیز متناسب با مدل‌های جدید فصل انتخاب کنید بهتر است رنگ بنفش را انتخاب کنید. این رنگ هماهنگی بسیار خوبی با پوست تیره دارد و آن را روشن‌تر و زیباتر نشان می‌دهد به خصوص اگر با تزئینات ساده مثل نقاط مشکی و سفید هم همراه شود.

بهترین رنگ لاک

رنگ سفید

بیشتر خانم‌هایی که پوست تیره دارند از لاک سفید هراس دارند چون تصور می‌کنند این رنگ لاک باعث می‌شود پوست آن‌ها تیره‌تر به نظر برسد. اما اگر این رنگ را روی ناخن‌های خود امتحان کنید خواهید دید که این تصور کاملا غلط است و لاک سفید نه تنها پوست شما را تیره‌تر نمی‌کند بلکه زیبایی خاصی هم به آن می‌دهد و باعث می‌شود پوست شما برنزه و خوشرنگ به نظر برسد.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

رنگ سبز-آبی بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

یکی دیگر از طیف‌های روشن رنگ آبی رنگ آبی-سبز است که تحت عنوان رنگ فیروزه‌ای هم شناخته می‌شود و از تطبیق پذیرترین و محبوب‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. این رنگ هم سرد و هم گرم است و با هر رنگ پوستی همخوانی دارد اما پوست تیره را هم زیباتر می‌کند. اگر شما جزو علاقمندان به این رنگ هستید می‌توانید آن را به تنهایی یا در کنار رنگ‌های گرم مثل نارنجی و قرمز برای آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

رنگ زرد

رنگ زرد جزو رنگ‌هایی است که به هر کسی نمی‌آید اما خانم‌هایی که پوست تیره دارند به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. رنگ زرد از گرم‌ترین رنگ‌ها است و بهترین گزینه برای لاک ناخن تابستانی هم به شمار می‌رود و در مهمانی‌ها هم جلوه زیبایی خواهد داشت. اما برای جذابیت بیشتر این رنگ می‌توانید از اکلیل‌های رنگی مثل آبی و بنفش و … روی آن استفاده کنید و زیبایی ناخن‌های خود را چندین برابر کنید.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

خانواده رنگ بژ مناسب‌ترین رنگ لاک برای پوست تیره

برای زمان‌هایی که حوصله استفاده از رنگ‌های روشن و متنوع را روی ناخن‌های خود ندارید رنگ‌های پایه ناخن بهترین انتخاب هستند. برای پوست تیره هم رنگ‌های خانواده بژ مثل کرم، هلویی و قهوه‌ای روشن می‌تواند ناخن‌ها را زیباتر کند و حالتی تر و تمیز و یکدست به آن‌ها بدهد. برای خانم‌هایی که به سبک مینیمالسم برای آرایش ناخن علاقمند هستند این مدل مانیکور که ترکیبی از رنگ بژ و رنگ سفید است یک انتخاب شیک و عالی به شمار می‌رود.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی هم مثل رنگ زرد جزو رنگ‌های گرم است و خانم‌هایی که پوست تیره دارند به سادگی می‌توانند از آن استفاده کنن در حالی که برای پوست‌های متوسط و روشن شاید این انتخاب چندان ساده و درست نباشد. شما می‌توانید رنگ نارنجی را در طیف‌های مختلف و به شکل‌های دلخواه برای آرایش ناخن‌های خود به کار ببرید و حتی آن را با رنگ‌های همخانواده مثل زرد و قرمز هم ترکیب کنید تا جلوه زیباتری پیدا کنند.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

ترکیب رنگ‌های متالیک بهترین ترکیب رنگ لاک برای پوست تیره

اگر قصد آماده شدن برای یک مهمانی شاد را دارید رنگ‌های متالیک متنوع می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این رنگ‌های زیبا در طیف‌های مختلف و متنوع روی پوست تیره جلوه زیبایی دارند و با ایجاد درخشش روی ناخن‌ها باعث می‌شوند که پوست شما روشن‌تر و زیباتر به نظر برسد. برای زیبایی بیشتر می‌توانید لاک‌های متالیک را در رنگ‌های مختلف و متنوع کنار هم به کار ببرید و جلوه‌ای مخصوص مهمانی به وجود آورید.

بهترین رنگ لاک برای پوست تیره

اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش زیبایی در مجله قرمز شاخه دست و ناخن مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Byrdie (ترجمه‌ و تألیف اختصاصی توسط مجله قرمز)