آب تصفیه شده توسط دستگاه های تصفیه کننده خانگی بهترین کیفیت را دارند و از نظر استاندارد بهداشت جهانی مناسب ترین آب برای آشامیدن می باشند. آب تصفیه شده با دستگاه تصفیه آب مزایای بسیاری برای سلامت بدن ما دارد و  نوشیدن آب خوشمزه و خوش طعم از مزایای این دستگاه ها می باشد. آلودگی آب شهری و عدم تصفیه کامل آن ها در سیستم تصفیه خانه های بزرگ باعث شده تا استفاده از دستگاه های آب تصفیه کن خانگی اهمیت زیادی پیدا کند. به علت تنوع برند های مختلف در بازار، انتخاب یک دستگاه تصفیه آب خوب و معتبر ممکن است برای بسیاری افراد دشوار باشد. ما در این مطلب علاوه بر ذکر فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب، برند های معتبر و هم چنین بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال یعنی تصفیه آسا را معرفی خواهیم کرد.  با مراجعه به وب‌ سایت تصفیه آسا می‌توانید علاوه بر مشاهده قیمت آب تصفیه کن تایوانی، انواع مدل‌ها را با مشخصات کامل مشاهده کنید و بهترین گزینه را برای تصفیه آب آشامیدنی منزل خود و مطابق با نیاز خود تهیه نمایید.

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

سیستم تصفیه خانه های صنعتی در شهر ها، برای ضد عفونی کردن آب از مواد شیمیایی مثل کلر استفاده می کنند. این مواد فقط می توانند بخشی از میکروب ها و ویروس های آب را از بین ببرند. علاوه بر این، باقی ماندن کلر در آب یکی از مهم ترین خطرات آب لوله کشی می باشد که برای بدن بسیار مضر است. دستگاه تصفیه آب خانگی دارای چند مرحله فیلتراسیون است که تمامی املاح و آلاینده های آب را حذف می کند. فیلتر اول این دستگاه ها مواد جامد و رسوبات آب را از بین می برند. در مرحله دوم و سوم مواد شیمیایی و کلر آب حذف خواهد شد که این کار به بهبودی طعم و بوی آب نیز کمک می کند. مهم ترین قسمت تصفیه در مرحله چهارم فیلتر ممبران می باشد که تا ۰۰۰۱/۰ میکرون تمام املاح مضر آب را به خود جذب می کند آب کاملا شفاف و زلال خواهد شد. بنابراین دستگاه تصفیه آب قادر است با انجام چند مرحله پشت سر هم آب را کاملا تصفیه کند که در تصفیه خانه های صنعتی این کار امکان پذیر نیست. شما هم چنین با داشتن تصفیه آب از مزایای آب قلیایی نیز بهره مند خواهید شد و در طول روز انرژی بیشتری به بدنتان خواهید رساند. نوشیدن آب تصفیه شده توسط دستگاه به شادابی پوست شما کمک می کند، سموم بدن را بهتر دفع کند، در هضم غذا کمک بیشتری به بدن می کند، سیستم گوارشی را تقویت کرده و در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه هایتان می شود چرا که دیگر به خرید آب های معدنی نیازی ندارید. دستگاه‌های تصفیه آب معتبر، همگی می‌توانند بهترین آب آشامیدنی را برای ما فراهم کنند و سلامت شما و خانواده تان را تضمین کنند.

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی

تایوان همواره یکی از قطب های اصلی تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب بوده است و در حال حاضر نیز بهترین برند های تصفیه آب خانگی ساخت تایوان می باشند. از مزایای تصفیه آب های تایوانی می توات به قیمت مناسب و مقرون به صرفه، بهره گیری از روش اسمز معکوس و کیفیت بالای قطعات و فیلتر ها ی آن اشاره کرد. مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر ترین برند های تصفیه آب تایوانی می باشند که بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را تولید کرده اند. در بین این ها مینروا بی شک در یک دهه ی اخیر بهترین مارک تصفیه آب تایوانی بوده است. این برند با دارا بودن خدمات پس از فروش ارزنده، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای قطعات تمام انتظاراتی که از تصفیه آب دارید را برآورده خواهد کرد. یکی از مزایای برند مینروا داشتن نماد اصالت و هولوگرام اصلی فیلتر ممبران آن است که کار تشخیص دستگاه اصل از تقلبی را برای خریدار راحت می کند. لازم به ذکر است که شرکت تصفیه آسا تنها نمایندگی انحصاری و رسمی این برند در ایران است و به همین دلیل در سراسر ایران دستگاه های مینروا با قیمت یکسانی به فروش می رسند و خرید آن توسط نمایندگی معتبر خیال شما را بابت اورجینال بودن دستگاه راحت خواهد کرد. با خرید یک دستگاه تصفیه آب مینروا تایوانی، می‌توانید آب را قبل از مصرف از هر ماده ی مضر تصفیه و از آسیب های احتمالی و خطرات آب تصفیه نشده و آلوده خود و خانواده تان را محافظت نمایید.

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه های تصفیه آب قیمت های متفاوتی در بازار دارند. کشور سازنده، برند، نوع و تعداد فیلتر ها و روش تصفیه در قیمت گذاری دستگاه تاثیر گذار است. در حال حاضر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در سایت تصفیه آسا از دو و نیم تا ۵ میلیون تومان می باشد. هر چه تعداد فیلتر های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه های تصفیه آب به ویژه برند مینروا به سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

خرید دستگاه تصفیه آب

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به آن توجه داشته باشید معتبر بودن فروشنده است. شرکت تصفیه آب تصفیه آسا مرکز خریدی معتبر و مطمئن در ایران است که نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا و سافت واتر و سی سی کا می باشد. این شرکت تمامی محصولات خود را با گارانتی یک ساله ی بی قید و شرط به فروش می رساند هم چنین خدمات پس از فروش دستگاه ها را نیز با مناسب ترین قیمت به شما ارائه خواهد داد. علاوه بر این فیلتر تصفیه آب و سایر تجهیزات مربوط به تصفیه آب را نیز با برند های معتبر و بهترین قیمت به فروش می رساند و شما می توانید برای خرید فیلتر های دستگاه خود و یا اضافه کردن فیلتر جدید به آن با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

همچنین برای راحتی و صرفه جویی در وقت می توانید برای خرید آب تصفیه کن اصل تایوان به وب سایت تصفیه آسا مراجعه کرده و با مشاهده اطلاعات و قیمت هر یک از دستگاه ها، مناسب ترین آن را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برای ارسال و نصب آن با شما تماس برقرار کنند. ارسال و نصب دستگاه در تهران و کرج رایگان می باشد. هم چنین شما می توانید از تخفیفات ویژه ای که در سایت قرار داده می شود نیز بهره مند شوید. تعمیرات دستگاه، تعویض فیلتر های تصفیه آب و یادآوری آن به شما و خرید اقساطی از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا به مشتریان محترم خود می باشد. همین حالا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره خرید رایگان به شماره های پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه با راهنمایی شما بهترین و مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی نمایند.